معرفی بهترین رستوران های کوالالامپور مالزی

صرف نهار و یا شام در بهترین رستوران های کوالالامپور یکی از بهترین فعالیت هایی است که در تور مالزی می توان انجام داد. در شهر کوالالامپور و همچنین سایر شهرهای توریستی کشور مالزی، رستوران ها، کافه ها و فست فودهای زیادی قرار دارند. از جمله در برخی از مراکز خرید کوالالامپور که دارای فودکورت هستند.

خوشبختانه پیدا کردن رستوران های مناسب در هنگام سفر با تور مالزی به ویژه در شهر کوالالامپور کار چندان سختی نیست و در این شهر می توانید رستوران هایی با انواع غذاهای لذیذ مالایی و یا بین المللی را پیدا کنید. موقعیت مناسب این رستوران ها به گونه ایست که دسترسی از نقاط مختلف شهر به ویژه نواحی مرکزی کوالالاپور به آنها بسیار آسان است. قطعا پس از ساعتها گشت و گذار و خرید در این شهر و یا بازدید از بهترین جاذبه های گردشگری مالزی در کوالالامپور و یا نواحی اطراف آن، صرف غذایی خوشمزه و لذیذ می تواند خستگی را از تن شما در بیاورد.


به همین جهت در این مقاله سعی کردیم تا بهترین رستوران های کوالالامپور مالزی را به شما معرفی کنیم:

- رستوران مارینی 57 (Marini’s On 57) :


رستوران مارینی کوالالامپور


شاید از نام این رستوران تعجب کنید ولی دلیل نامگذاری آن این است که در طبقه پنجاه و هفتم برج های دوقلوی پتروناس قرار دارد. فضاسازی و دکوراسیون داخلی این رستوران بسیار حرفه ای و زیبا طراحی شده است و هنگام صرف غذا در آن می توانید از پنجره های آن منظره زیبای شهر کوالالامپور را تماشا کنید.

این رستوران یک رستوران ایتالیایی است و اگر در طول سفر با تور مالزی هوس غذاهای ایتالیایی کردید، یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما رستوران مارینی 57 است. این رستوران دارای بخش های مختلفی است که در آنها می توانید انواع نوشیدنی ها را امتحان کنید. ضمنا پخش موسیقی در فضای این رستوران نیز آنرا به مکانی بسیار آرامش بخش و جذاب برای توریست ها و گردشگران تبدیل کرده است. طعم لذیذ غذاهای ایتالیایی رستوران مارینی 57 کوالالامپور - به خصوص اسپاگتی های معروف آن - و همچنین منظره جالب شهر کوالالامپور برای شما خاطره انگیز خواهد بود.


آدرس: Level 57, Menara 3 Petronas, Persiaran KLCC, 50088 Kuala Lumpur
ساعت های کاری: دوشنبه الی پنجشنبه 19:00 - 23:00 و جمعه الی شنبه 18:30 - 24:00

شماره تماس: +603 2386 6030  و   +6017 688 0167


- رستوران ترویکا اسکای داینینگ (Troika Sky Dining) :


رستوران ترویکا اسکای داینینگ کوالالامپور مالزی


این رستوران نیز در بالای یکی از برج های بلند و معروف کوالالامپور قرار دارد و در آن بهترین غذاهای متنوع اروپایی سرو می گردد. این مجموعه در برج B ساختمان ترویکا در منطقه پرسیاران کوالالامپور قرار دارد. این رستوران در واقع سه بخش به نامهای استراتو (Strato)، کلارت (Claret) و کانتالوپه (Cantaloupe Dining Room) دارد که در بخش کانتالوپه غذاهای ایتالیایی، فرانسوی، یونانی و اسپانیایی سرو می شود، در بخش استراتو انواع پیتزاو پاستا سرو می شود و در بخش کلارت نیز انواع نوشیدنی ها به مشتریان ارائه می گردد. خلاصه اینکه در بخش های مختلف این رستوران می توانید هم از تماشای منظره شهر کوالالامپور و همچنین طعم لذیذ غذاهای متنوع و نوشیدنی های مختلف آن لذت ببرید. رستوران ترویکا اسکای داینینگ دارای سرویس دهی بسیار منظم و مناسبی است و فضای دوستانه و طراحی حرفه ای آن موجب جذب هر چه بیشتر توریستهای تور مالزی به این رستوران شده است.


آدرس: Level 23A, Tower B, The Troika, 19 Persiaran KLCC, 50450 KL

ساعت های کاری: استراتو 12:00 - 15:00 و 18:00 - 23:00، کلارت 01:00 - 16:00و کانتالوپه 22:30 - 18:30

شماره تماس: +603 2162 0886


- رستوران سی و هشت کا ال (Thirty8 KL) :


رستوران سی و هشت کا ال مالزی


این رستورا نیز بی شک یکی از بهترین گزینه های مسافران تور مالزی در شهر کوالالامپور جهت صرف یک وعده نهار و یا شام خوشمزه است. نامگذاری این هتل نیز به دلیل قرار داشتن آن بر روی طبقه سی و هشتم هتل "گرند حیات" (Grand Hyatt Hotel) است. اگر به غذاهای شرق و یا جنوب شرقی آسیا از جمله غذاهای تایلندی،چینی و ژاپنی - به خصوص ساشی می و سوشی های معروف این رستوران- و همچنین استیک علاقه مند هستید، رستوران سی و هشت کوالالامپور مکان مناسبی برای شماست. به خصوص غذاهای دریایی آن از جمله ساشیمی و سوشی که در کوالالامپور معروف هستند.


آدرس: Level 38, 12 Jalan Pinang, Kuala Lumpur

ساعت های کاری: 12:00 – 15:00 & 18:00 – 23:00

شماره تماس: +603 2182 1234


- رستوران اناک (Enak Restaurant KL) :


رستوران اناک کوالالامپور مالزی


رستوران اناک عمدتا به پخت و سرو غذاهای مالایی (غذاهای محلی مالزیایی) مشغول است. لذا در سفر با تور مالزی اگر علاقه مند به چشیدن طعم غذاهای محلی این کشور در شهر کوالالامپور هستید، یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما رستوران اناک کوالالامپور است. این رستوران جزو رستوران های حلال است و گوشت مورد استفاده جهت طبخ غذاهای آن تماما مناسب ذائقه ما ایرانی هاست. البته نکته مهم این است که بسیاری از غذاهای محلی این کشور تند هستند ولی در رستوران اناک می توانید به پیشخدمت های رستوران هنگام سفارش غذا بگویید که از ادویه های تند کمتر برای غذای شما استفاده شود تا تندی غذا شما را که به خوردن غذاهای مالایی عادت ندارید، اذیت نکند. ضمنا دکورهای این رستوران نیز بسیار حرفه ای و بر اساس دکوراسیون سنتی بالی طراحی شده است که جذابیت این رستوران را دو چندان می کند.

رستوران اناک یکی از بهترین رستوران های کوالالامپور برای مسافران تور مالزی است که می خواهند با فرهنگ غذایی این کشور بیشتر آشنا شوند و از غذاهای لذیذ و حلال میل کنند.


آدرس:  LG2, Feast Floor, Starhill Gallery, 181 Jalan Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur
ساعت های کاری: 12:00 – 01:00

شماره تماس: +603 2141 8973

- رستوران پرگو (Prego) :


رستوران پرگو (Prego) مالزی


رستوران پرگو کوالالامپور نیز یکی از بهترین نقاط این شهر جهت صرف غذاهای کلاسیک ایتالیایی است. فضای این رستوران نیز در نوع خودش جالب و مثال زدنی است بطوری که آشپزخانه بزرگ و باز آن را می توانید براحتی ببینید و از طرف دیگر کیفیت سرویس دهی و سطح بهداشت در رستوران پرگو نیز عالی است.

طعم غذاهای خوشمزه ایتالیایی این رستوئران نیز در نوع خود حرف ندارد و بسیاری از گردشگران و جهانگردان ایتالیایی و یا غیر ایتالیایی در سفر با تور مالزی از خدمات این رستوران استفاده و از طعم غذاهای آن بسیار راضی بوده اند. به ویژه غذاهای معروف آن مانند ریسوتو (risotto) با سس قارچ و پنیر پارمزان و یا راویولی (ravioli) که جزو پرطرفدارترین غذاهای این رستوران ایتالیایی در کوالالامپور هستند.


آدرس: 199, The Westin Kuala Lumpur, Jalan Bukit Bintang, Kuala Lumpur, 55100

ساعت های کاری: دوشنبه الی شنبه  (نهار) 14:30- 12:00و (شام) 22:30 - 18:30; یکشنبه 15:00 – 12:00 (نهار) و 22:30 - 18:30 (شام)

شماره تماس: +603 2731 8333


- رستوران سلستیال کورت (Celestial Court) :


رستوران سلستیال کورت مالزی


رستوران سلستیال کورت در ساختمان هتل ایمپریال شرایتون (Sheraton Imperial Hotel) قرار گرفته است. این رستوران نکات جالب توجهی برای جهانگردان و مسافران تور مالزی دارد از جمله این که غذاهای محلی استان کانتون چین (ناحیه ای در جنوب چین که در اصل هنگ کنگ جزئی از آن بوده و فرهنگ سنتی و زبان آن با فرهنگ و زبان سایر نقاط چین تا اندازه ای تفاوت دارد) را بصورت حلال طبخ و برای مشتریان سرو می شود. بسیاری از غذاهای لذیذ این رستوران منحصر  بفرد هستند و آنها را در رستوران های دیگر کوالالامپور نمی توانید پیدا کنید. از جمله خوراک گوساله با لوبیا که در پخت آن از سس مغولی استفاده شده است. ادویه جات بکار رفته در غذاها و سس های مختلف طعم لذیذ آنها را دو چندان کرده و موجب افزایش رضایت مشتریان و علاقه مندان به غذاهای چینی در رستوران سلستیال کورت شده است. طراحی و معماری این رستورا نیز بسیار جالب و کاملا رسمی و در عین حال جذاب و زیباست.


آدرس: Jalan Sultan Ismail, 50250 Kuala Lumpur

ساعت های کاری: دوشنبه الی شنبه 14:30 - 12:00 & 22:30 - 18:30; یکشنبه ها و سایر تعطیلات عمومی  14:30 - 10:00 و  22:30 - 18:30

شماره تماس: +603 2717 9988


- ماربل هشت (Marble 8 on 56) :


ماربل هشت (Marble 8 on 56) کوالالامپور مالزی


رستوران ماربل هشت کوالالامپور مخصوص کسانی است که طرفدار استیک هستند. البته فضای زیبا و مدرن این رستوران نیز بر جذابیت آن افزوده است. بطوری که در سالهای اخیر تبدیل به یکی از رستوران های محبوب توریست های تور مالزی شده است. استفاده بجا از گل و گیاه و همچنین دکوراسیون چوبی بسیار جالب به همراه مبلمان بسیار راحت در کنار سرو غذاهای لذیذ رستوران ماربل هشت را نیز تبدیل به یکی از بهترین رستوران های کوالالامپور کرده است. بطوری که بسیاری از شبها پیش از رفتن به این رستوران باید از قبل رزرو کنید.


آدرس: Level 56, Petronas Tower 3, Persiaran KLCC, Kuala Lumpur

ساعت های کاری: 14:30 - 12:00 (نهار) و 23:00 - 19:00 (شام)


در پایان این نکته را هم اضافه کنیم که در سراسر مالزی به خصوص شهر کوالالامپور رستوران های مناسب و با کیفیت دیگری نیز هستند که البته موارد نام برده در راس بهترین ها قرار دارند. امیدواریم در سفر با تور کوالالامپور مالزی بتوانید از صرف غذا در این رستوران ها لذت ببرید.