مراکز خرید در تور کوش آداشی

اگر در سفر با تور کوش آداسی، مایلید که ضمن دیدار از جاذبه های گردشگری  به خرید در این شهر نیز بپردازید، می توانید از مراکز خرید و همچنین بازارهای روز این شهر که در ادامه به شما معرفی می کنیم، دیدن کرده و انواع سوغاتی ها و یا مواد خوراکی تازه را از آنها خریداری کنید.

خرید در کوش آداسی را می توان به دو بخش تقسیم کرد:

- مراکز خرید کوش آداسی

- خرید از بازارهای روز کوش آداسی

با اینکه کوش آداسی شهری است توریستی اما کسب و کارهایی در زمینه امور تجارت و بازرگانی نیز در آن رواج دارد. خوشبختانه در سالهای گذشته چند مرکز خرید بزرگ و جدید در این شهر ساخته شده اند که برای خرید توریست ها و گشت و گذار در آنها بسیار مناسبند. از طرف دیگر بازارهای محلی کوش آداسی نیز بسیار اجناس گوناگون و متنوعی دارند و می توانید در سفر با تور کوش آداسی، انواع ادویه جات، مواد غذایی تازه، پوشاک، صنایع دستی، ساعت، کیف و کفش، زیورآلات و غیره را براحتی با قیمت های مناسب خریداری کنید.

در این بخش هر یک از این دو را به اتفاق بررسی می کنیم:


- بازارهای روز و محلی کوش آداسی:

بازار محلی کوش آداسی


کوش آداسی دارای بازارهای محلی مختلفی است که خرید از آنها در زمان سفر با تور کوش آداسی، جذاب و دلپذیر است بطوری که در برخی از مغازه ها و یا فروشگاه های محلی می توانید با قیمت های ارزان و بسیار مناسب اجناس و کالاهای مورد نظر خود را خریداری کنید. از هر نقطه شهر کوش آداسی می توانید خودتان را با استفاده از تاکسی هایی (که اغلب رنگ آنها زرد است) بنام "دولموش" (Dolmus) کرایه کنید تا شما را به بازارهای روز این شهر برسانند. معمولا در روزهای مختلف در این بازارها کالاها و لوازم مختلفی به فروش می رسد. برای مثال معمولا در جمعه بازار کوش آداسی، میوه و سبزیجات بیشتر به فروش می رسند و یا روز چهارشنبه خرید و فروش انواع پوشاک بیشتر انجام می شود.

گاهی با کمی چانه زدن می توانید از فروشندگان محلی کمی تخفیف (به زبان ترکی: indirim) بگیرید. البته هنگام خرید مواظب باشید چون تمام لباس ها و پوشاک به فروش رسیده در این بازارها اصل نیستند و گاهی اجناس تقلبی نیز در مواردی توسط برخی فروشندگان به فروش می رسند. البته بیشتر مغازه ها و فروشندگان اجناسی با کیفیت های خوب به فروش می رسانند ولی رعایت احتیاط هنگام خرید، همیشه لازم است. در هر صورت یکی از مزایای تور کوش آداسی این است که می توانید در کنار تفریحات و نقاط دیدنی این شهر از دیدن بازارچه های محلی و خرید از آنها و همچنین گفتگو با مردم مهربان محلی لذت ببرید.

نکته جالب اینجاست که در بسیاری از مغازه ها و مراکز فروش در کوش آداسی علاوه بر لیره ترکیه، ارزهای دیگر مانند دلار و یا یورو نیز قبول می کنند.

در ادامه به معرفی چند مرکز خرید بزرگ و نسبتا جدید این شهر می پردازیم که می توانید در هنگام سفر با تور کوش آداسی از آنها خرید و حتی از امکانات تفریحی و رفاهی آنها (مانند سینما، مرکز بازی کودکان، رستوران ها و کافی شاپ ها و ...) استفاده کنید:


- مرکز خرید "کوش" (kus shopping center kusadasi) :

مرکز خرید کوش آداسی


یکی از بهترین مراکز خرید کوش آداسی که می توانید در آن به گشت و گذار پرداخته و خرید کنید. نمای بیرونی این مجموعه بصورت دایره ای شکل است و در آن می توانید علاوه بر خرید انواع کالاها، به گردش پرداخته و از رستوران ها و طعم لذیذ غذاهای آنها نیز لذت ببرید. از مارک ها و برندهای معروفی که در این مرکز خرید دارای شعبه فروش هستند می توانید به آدیداس (Adidas)، لیوایز (Levis)، بنتون (Benetton)، نایک (Nike)  و برندهای معروف دیگر اشاره کرد. اگر اهل خرید در سفرهای خارجی هستید، همراه با سایر جاذبه های تور کوش آداسی، توصیه می کنیم سری هم به این مرکز خرید بزنید.

آدرس: Yavansu Mah. Karaova Sok. No: 8/7 G-1, Kusadasi 09400, Turkey

ساعت های کاری: 10:00 AM - 10:00 PM

شماره تماس: +90 256 614 81 81


- مرکز خرید "مودا آنتی لوپ" (Moda antilop mall kusadasi) :

فروشگاه چرم کوش آداسی ترکیه


این مرکز خرید همانطور که از نام آن پیداست، دارای انواع پوشاک چرمی و جدید مطابق با مد روز جهان را عرضه می کند. از این رو در بسیاری از وب سایتها و یا نزد بسیاری از توریست ها از آن تحت عنوان " Kusadasi Leather " (چرم کوش آداسی) نام برده می شود. پوشاک چرمی به فروش رفته در این مرکز دارای کیفیت مناسبی هستند و برخی از اجناس درجه یک این مرکز را در سایر مراکز خرید کوش آداسی و حتی شهرهای اطراف آن، نمی توانید پیدا کنید. این مرکز خرید قطعا برای بسیاری از خانمهایی که با تور کوش آداسی سفر می کنند، می تواند مکانی جذاب برای خرید و یا دیدن اجناس و جدیدترین مدهای چرم ترکیه باشد.

آدرس: Hacıfeyzullah Mahallesi, Paşa Sk, 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

شماره تماس: +90 256 614 81 48


- مرکز خرید نوادا اوتلت سوکه (Novada Outlet Söke) :

مرکز خرید کوش آداسی


این مرکز خرید که اختصارا به "مرکز خرید سوکه" نیز معروف است، در منطقه سوکه واقع شده که با مرکز شهر کوش آداسی فاصله نسبتا زیادی دارد. این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خریدی است که در سفر با تور کوش آداسی می توانید از آن بازدید و خرید کنید. طراحی و معماری مناسب، فضای بزرگ و کافی برای فروشگاه ها و همچنین محوطه بیرونی وسیع و دلباز و وجود کافی شاپ ها (مانند استارباکس STARBUCKS) و رستوران ها و فست فودهای مختلف (مانند برگرکینگ BURGER  KING) استفاده کنید. 

آدرس: Atatürk Mahallesi, Aydın Cd. No:216, 09207 Söke/Aydın, Turkey

ساعت های کاری: 10AM–11PM

شماره تماس: +90 256 512 88 00


امیدواریم با این توضیحات از خرید در بازارها و مراکز خرید کوش آداسی هنگام سفر به این شهر زیبا لذت برده و بهترین سوغات و یا پوشاک مورد نیاز خود را تهیه و خریداری کنید.