بهترین مراکز خرید بلگراد در تور صربستان

رفتن به مراکز خرید بلگراد به تنهایی یکی از بخش های مهم دیدنی های بلگراد در تور صربستان محسوب می شود. جاذبه های گردشگری بلگراد و صربستان کم نیستند و بسیاری از توریست هایی که با تور صربستان سفر می کنند، سعی می کنند علاوه بر دیدن مکان های دیدنی بلگراد و شهرهای دیگر، گشت و گذاری هم در مراکز خرید بلگراد صربستان هم داشته باشند.

مراکز خرید این شهر هم عمدتا بزرگ و مدرن بوده و دارای صدها مغازه و بوتیک های مختلف با اجناس رنگارنگ و متنوع است. بسیاری از برندهای معروف و معتبر کیف، کفش و پوشاک را می توانید در این مراکز خرید پیدا کنید و با اطمینان خریداری کنید.

خوشبختانه در سالهای اخیر با افزایش سفرهای ایرانیان به این کشور و محبوبیت تور بلگراد نزد ایرانیان، علاوه بر دیدن جاذبه های این کشور از خرید در مراکز خرید بلگراد هم استفاده کنند. از آنجایی که این شهر دارای مراکز خرید متعددی در گوشه و کنار آن است، در این بخش تلاش می کنیم مهم ترین و بهترین مراکز خرید بلگراد را به شما مسافران و توریست های تور صربستان معرفی کنیم:

- مرکز خرید اوشچه Ušće :

مرکز خرید اوشچه Ušće    مرکز خرید اوشچه Ušće

این مرکز خرید نامش برای بسیاری از توریست های تور صربستان آشناست و در طول سفر به بلگراد، اگر از بسیاری از مردم محلی این شهر و به خصوص جوانان درباره بهترین مرکز خرید این شهر بپرسید، به شما مرکز خرید Ušće  را معرفی خواهند کرد.

این مرکز خرید در واقع یک ساختمان بلند و آسمانخراش 25 طبقه است و بلندترین ساختمان در کل کشور صربستان است. تاریخچه ساخت مرکز خرید Ušće  به سال 1964 میلادی باز می گردد.

محل این مرکز خرید در نزدکی محل تلاقی رودهای دانوب و ساوا است. ساختمان این مرکز در طول جنگ های ناتو و یوگسلاوی سابق در اواخر دهه 1990 میلادی، آسیب دید ولی در سالهای بعد بازسازی و در سال 2005 میلادی بازسازی آن تکمیل شد و امکانات جدیدی نیز به آن اضافه شد.

امروزه این آسمانخراش و مرکز تجاری تبدیل به یکی از نمادهای بلگراد شده که بسیاری از توریست های تور صربستان آنرا از نزدیک دیده و جهت بازدید و خرید به طبقات مختلف آن رفته اند. علاوه بر نمای زیبای ساختمان این مرکز، امروزه دارای بیش از 150 مغازه و فروشگاه و امکاناتی مانند رستوران و کافه و امکانات تفریحی مانند سالن های سینما با یازده سالن نمایش و مرکز بازی بولینگ است. همچنین یک شعبه از هایپرمارکت (hypermarket) نیز شده است.

آدرس: RS, 11070, Bulevar Mihajla Pupina 4, Beograd, Serbia

ساعت های کاری: 10AM–10PM

شماره تماس: +381 11 2854505

وب سایت: uscetower.com



- مرکز خرید دلتا سیتی (Delta City) :

مرکز خرید دلتا سیتی (Delta City)    مرکز خرید دلتا سیتی (Delta City) صربستان

این مرکز خرید دومین مرکز خرید معروف در بلگراد است. البته این مرکز خرید شعبه ای هم در پودگوریکا (پایتخت مونته نگرو) دارد و توریست های تور صربستان مونته نگرو می توانند از هر یک از این دو شعبه دیدن کرده و خرید کنند. مرکز خرید دلتا سیتی بلگراد در سال 2007 میلادی ساخته شده و در آن زمان رقمی در حدود 74 میلیون یورو برای ساخت این مرکز هزینه شد.

این مرکز خرید هم در محدوده ای از شهر بلگراد به نام New Belgrade است که بیشتر مراکز خرید بلگراد هم در همین ناحیه واقع شده اند. مساحت زیربنای این مجموعه بالغ بر 87,000 متر مربع است و دارای سه طبقه بوده و دارای بیش از 130 فروشگاه و مغازه است که بسیاری از آنها نمایندگی و شعبه های برندهای معروفی هستند که نام آنها برای بسیاری از توریست ها و گردشگران تور صربستان آشناست. از جمله: H&M، Calvin Klein، Adidas، Sport Vision، Guess، Mango، Bershka، Pull and Bear، Massimo Dutti، Stradivarius، Geox و...

ضمنا این مرکز دارای بیش از 15 رستوران و فست فود نیز می باشد از جمله مک دونالد (McDonald's) و مرغ کنتاکی (Kentucky Fried Chicken).

همچنین از امکانات رفاهی آن که برای جوانان و مسافران تور صربستان مناسب است می توان به مجموعه سینمایی "سینه پلکس" (Cineplexx) با داشتن هشت سالن مدرن سینما را نام برد. البته داشتن چندین کافی شاپ، فود کورت، مرکز بازی کودکان و سوپر مارکت معروف Super Maxi هم از امکانات جانبی مرکز خرید دلتا سیتی بلگراد در صربستان هستند.

اگر در زمان سفر با تور بلگراد صربستان تمایل به خرید و دیدن یک مرکز خرید مدرن و مجهز را به اتفاق خانواده و دوستان داشتید، دلتا سیتی بلگراد را فراموش نکنید.

آدرس: Jurija Gagarina 16, Beograd 11000, Serbia

ساعت های کاری: 10AM–10PM

شماره تماس: +381 11 2203624

وب سایت: www.deltacitymalls.com



- مرکز خرید زیرا سنتر (Zira centar) :

مرکز خرید زیرا سنتر (Zira centar)   مرکز خرید زیرا سنتر (Zira centar) صربستان

این مجموعه سومین مرکز خرید بلگراد است که به شما معرفی می کنیم. البته مرکز خرید زیرا سنتر بلگراد تعداد فروشگاه ها و مغازه های آن نسبت به دو مجموعه دیگر نام برده کمتر است ولی دیدن این مرکز خرید و گشتن در آن می تواند برای گردشگران تور بلگراد مفرح باشد.

در ساختمان این مجموعه که زیربنای آن بالغ بر هفت هزار متر مربع است، علاوه بر مرکز خرید بخش های اداری، یک سوپر مارکت بزرگ و همچنین هتل زیرا سنتر قرار دارند. دسترسی به این مرکز خرید نسبتا آسان است و بسیاری از اجناس لوکس و درجه یک از جمله کفش و لباس، وسایل و لوازم خانه، برندهای معروف بین المللی و غیره در آن به فروش می رسند.

جالب اینجاست که ساختمان این مجموعه هم شبیه حرف Z است و این نکته برای آن دسته از توریست های تور بلگراد که برای نخستین بار از آن بازدید می کنند، جالب است. مرکز خرید زیرا دارای چندین رستوران و کافی شاپ هم هست از جمله رستوران معروف "پیکولو" (Piccolo) که غذاهای مدیترانه ای برای مشتریان و توریست ها سرو می کند و یکی از بهترین رستوران های این مجموعه است.

آدرس: Ruzveltova 35, Beograd 11000, Serbia

شماره تماس: +381 11 3314800



- مرکز خرید میلنیوم (Millennium Shopping Center):

مرکز خرید میلنیوم (Millennium Shopping Center)    مرکز خرید میلنیوم (Millennium Shopping Center)

یکی از دیگر مراکز خرید بلگراد که بسیار معروف بوده و دارای معماری بسیار مدرن و زیبایی است، مرکز خرید میلنیوم بلگراد است.

این مرکز خرید بیشتر به دلیل فضای خاص آن و زیبایی مجموعه نزد توریست ها و مسافران تور صربستان معروف شده است. این مجموعه شامل فروشگاه های مختلفی است که لباس و پوشاک برای سنین مختلف از کودک تا بزرگسال را به فروش می رسانند و همچنین محصولات چرمی و مغازه های صنایع دستی و هنری صربستان را می توانید پیدا کرده و در آنها جهت خرید به جستجو بپردازید. البته مرکز خرید ملینیوم بلگراد دارای چندین رستوران و کافی شاپ نیز هست که پس از خرید می توانید به آنها مراجعه و از فضای دل نشین و طعم غذاهای لذیذ صربستان نیز لذت ببرید.

آدرس: Kneza Mihaila 21, Beograd, Serbia

ساعت های کاری: از دوشنبه تا شنبه 10AM–8PM (روزهای یکشنبه تعطیل است)



- مرکز خرید آسیایی (Asian Shopping Center) :

مرکز خرید آسیایی (Asian Shopping Center)    مرکز خرید آسیایی (Asian Shopping Center)

نام این مرکز خرید به نام قاره آسیا است برای بسیاری از توریست ها و مسافران تور صربستان و شهر بلگراد جالب است. در این مرکز خرید می توانید فروشگاه ها و بوتیک های بزرگ و کوچک فراوانی را پیدا کنید که می توانند میزبان شما جهت خرید لباس و یا یادگاری های سفر به بلگراد صربستان باشند.

این مرکز خرید در نزدیکی مجموعه دلتاسیتی بلگراد قرار گرفته و از مراکز خرید درجه یک منطقه New Belgrad بشمار می آید.

آدرس: Jurija Gagarina 155, Beograd 11070, Serbia

ساعت های کاری: از دوشنبه الی شنبه  8:30AM–9PM و یکشنبه 9AM–6PM



- مرکز خرید پیرامیدا (Piramida Shopping Mall) :

مرکز خرید پیرامیدا (Piramida Shopping Mall)    مرکز خرید پیرامیدا (Piramida Shopping Mall)

مرکز خرید پیرامیدا، آخرین مرکز خرید بلگراد است که می خواهیم به اتفاق بررسی کنیم. البته این مجموعه یکی از بهترین مراکز خرید بلگراد است و در سفر با تور بلگراد می توانید از مزایای بازدید و خرید از آن استفاده و لذت ببرید.

دیدن این مرکز خرید معروف می تواند برای بسیاری از افراد جالب باشد و خستگی را از تن آنها در آورد. این مرکز خرید مغازه ها و بوتیک های جالبی دارد و همچنین فضای بزرگ و زیبای درون این مجموعه به گونه ایست که هنگام قدم زدن و ساعتها چرخیدن در بوتیک ها و فروشگاه های مختلف آن خسته نخواهید شد و اگر در سفر با تور صربستان به این مجموعه خرید بروید، می تواند یکی از خاطرات خوش شما در این سفر را رقم بزند.

علاوه فروشگاه ها، بوتیک ها و مراکز فروش مختلف می توانید چندین بانک، صرافی و رستوران و آرایشگاه های مختلف را پیدا کنید که در بیشتر روزهای هفته مشغول فروش و یا ارائه خدمات به مشتریان خود هستند.  

آدرس: Jurija Gagarina 149-153, Beograd, Serbia

ساعت های کاری: از دوشنبه الی جمعه 12–8PM ، شنبه 10AM–3AM و یکشنبه ها تعطیل

شماره تماس: +381 60 1414148