اسب سواری در تور بالی

اسب سواری در بالی، یکی از تفریحات و سرگرمی هایی است که توریست های علاقه مند هنگام سفر با تور بالی بخصوص مسافران تور نوروز بالی می توانند انجام بدهند و از آن لذت ببرند. یک ورزش ساده و بی خطر که بسیار جذاب و در عین حال تقریبا برای تمام سنین قابل استفاده است. 

هنگام اسب سواری در تور بالی می توانید از دیدن مناظر طبیعی و همچنین نشستن بر روی این حیوانات مهربان و آرام، لذت برده و این قبیل برنامه های تفریحی را هنگام سفر به بالی به برنامه های خود اضافه کنید. در واقع شما علاوه بر دیدن جاذبه های گردشگری بالی آن هم از نزدیک، امکان این را دارید که سوار بر اسب در طبیعت بالی گردش کنید و به همراه راهنمای اسب سواری و همراهان و یا سایر توریست های تور بالی که با شما در این برنامه ها شرکت می کنند، در جنگل ها، چمن زارها، نزدیکی مزارع و حتی سواحل بالی با اسب به گردش و تفریح بپردازید.

اگر قصد سفر به بالی را دارید توصیه می کنیم حتما از چنین برنامه های تفریحی استفاده کنید. ضمنا هنگام اسب سواری می توانید عکس های بسیار زیبا و ماندگاری بگیرید که مسلما چنین عکس های جالب و خاطره انگیزی یک عمر برای شما و همراهان تان، خاطرات زیبای سفر شما را زنده خواهد کرد.

شرکت در تورهای اسب سواری بالی مزایای زیادی دارد: اول اینکه لازم نیست حتما اسب سوار حرفه ای باشید، دوم اینکه بیشتر پیست ها و اصطبل های اسب ها در مرکز یا جنوب و نزدیک هتل ها و مراکز توریستی هستند و سوم اینکه اسب سواری بسیار امن است به خصوص اینکه به شما کلاه ایمنی هم پیش از سوار شدن، داده می شود. نکته جالب دیگر این است که در بعضی از برنامه های اسب سواری شما به همراه اسب به درون آب رودخانه و یا دریا هم می توانید بروید که این هم به خودی خود، برای بسیاری از توریست ها جالب و هیجان انگیز است.

بیشتر برنامه های اسب سواری در تور بالی در حدود دو ساعت طول می کشند. شما می توانید اسب های کوتاه قد (معروف به pony) و یا سایر نژادهای اسب ها را سوار شده و در مسیرهای مشخص و تعیین شده حرکت کنید. یکی از این مسیرهای جالب و جذاب برای آن دسته توریست های تور بالی که برای ماه عسل به بالی سفر کرده اند، sunset beach است که منظره بسیار زیبایی دارد و زوج های جوان سوار بر اسب عکس های زیبایی از خود می گیرند.

در اینجا تعدادی از این مراکز و برنامه های اجاره اسب و تورهای اسب سواری بالی را به شما علاقه مندان معرفی می کنیم:

- Bali Horse Riding :

این تور یکی از بهترین تورهای اسب سواری است که در آن می توانید سوار بر اسب های زیبای بالی، می توانید به ساحل Saba Bay در شرق بالی بروید. پیش از حرکت راهنماها، نکات مهم را به شما آموزش داده و سپس شروع به حرکت می کنید. در طول مسیر از مناطق سرسبز و چمن زارهای وسیع منطقه گذشته و از ماسه های ساحل عبور خواهید کرد و در امتداد ساحل به حرکت ادامه خواهید داد. جالب است که در بیشتر طول مسیر کوه معروف "آگونگ" (Agung) بالی پشت سرتان خواهد بود.

ساعت های کاری: 09:30 - 16:00
آدرس: Jalan Tukad Ayung XI, Carangsari, Petang, Badung

- Ubud Horse Stables :

یکی از بهترین مراکز و برنامه های اسب سواری برای توریست های تور بالی. البته این برنامه بیشتر تمرکز هدفش برای جوانان و افراد تازه کار در زمینه اسب سواری است اما کیفیت مناسب آن باعث شده تا شرکت در این تور را به علاقه مندان توصیه کنیم. در طول مسیر حرکت، راهنماها، اسب ها را به آرامی حرکت می دهند تا کسانی که تازه کار هستند هیچ نگرانی نداشته باشند.

در طول مسیر از جنگل ها، چمنزارها، رودخانه و از کنار مزارع برنج منطقه Tegallalang عبور خواهید کرد. همچنین در انتها هم از یک آبشار مخفی جالب خواهید گذشت که تجربه کردن آن هم خالی از لطف نیست. 

آدرس: Banjar Timbul, Pupuan, Tegallalang

شماره تماس: +62 (0)813 3958 5666

اسب سواری در تور بالی    اسب سواری در غروب آفتاب در تور بالی



- Ubud Horse Riding :

این تور اسب سواری بسیار جالب است و شما را به قلب جنگل های بارانی کنار روستای "بوکیان" (Bukian) در منطقه "پایانگان" (Payangan) بالی در شمال ناحیه "اوبود" (Ubud) می برد. در هنگام برگزاری و اجرای این تور می توانید از نزدیک بخشی از زندگی سنتی و محلی بالی را ادر اطراف این روستا ببینید. همچنین دیدن پرندگان رنگارنگ استوایی در این مناطق و حیات وحش بالی بسیار جالب خواهد بود

آدرس: Banjar Amo, Bukian, Payangan

شماره های تماس: +62 (0)878 618 924 32

- Bali Saddles at The Menjangan :

این اصطبل و مرکز اجاره اسب در شمال غربی بالی و در کنار جنگل "منجانگان" (Menjangan) قرار گرفته و هنگام شرکت در این تور اسب سواری هم از درون جنگل و همچنین از کنار آب های آرام این ناحیه عبور خواهید کرد. بسیاری از اسب های این مرکز از نوع استرالیایی هستند و برای نوجوانان و کودکان هم مناسبند. هنگام سفر خانوادگی با تور بالی، به همراه دوستان و یا کودکان می توانید از چنین برنامه های اسب سواری استفاده کنید.

آدرس: Jalan Raya Gilimanuk - Singaraja Km. 17, Pejarakan, Gerokgak, Buleleng
شماره تماس: +62 (0)362 94700

اسب سواری در منظقه اوبود در تور بالی    تور اسب سواری در جنگل های بالی



- Horseback Riding in Bali West Coast :

همانطور که از اسم این یکی پیداست برنامه تور اسب سواری در سواحل بالی شامل Petitenget Beach در "سمینیاک" ،Canggu، Pererenan ، Umalas و حتی Tanah Lot می شود و بنابراین یک برنامه بسیار جذاب و هیجان انگیز را با رزرو این تور در بالی تجربه خواهید کرد. از طرف دیگر اسب ها هم از نژادهای مختلفی هستند و دارای تنوع می باشند از جمله اسب های تندروی عربی و فرانسوی. این مناطق و سواحل بالی برای اسب سواری و گرفتن عکس های یادگاری بسیار مناسبند و این برنامه یکی از بهترین برنامه های اسب سواری است که شرکت در آنرا به توریست ها و گردشگران تور بالی پیشنهاد می کنیم.

- Bali Equestrian Centre :

در این مرکز بیش از 40 نوع اسب نگهداری می شود که توسط تعدادی از بهترین پرورش دهندگان بین المللی اسب نگهداری و تربیت شده اند. در این مرکز علاوه بر اسب سواری به صورت تفریحی، امکان آموزش نیز وجود دارد و از این لحاظ دستتان کاملا باز است. وقتی آموزش های لازم را دریافت کردید، آنگاه می توانید به سمت روستاهای اطراف و یا مناطق ساحلی این ناحیه سوار بر اسب برانید و از طبیعت و هوای پاک آنجا لذت ببرید. ضمنا بلیط این تور اسب سواری شامل غذا (که در رستوران این مجموعه سرو می شود) نیز می شود. 

ساعت های کاری: Mon-Sun 07:45-11:45; 14:45-18:45
آدرس: Perumahan Canggu Asri, Jalan Karang Suwung, Berawa, Canggu

شماره تماس: +62 (0)361 844 6533


اسب سواری در تور بالی    اسب سواری در تور بالی



- Bali Island Horse:

محل اجرای این تور اسب سواری در ساحل "یگانگا" (Yeh Gangga) بین شمال ساحل "کانگو" (Canggu) و معبد لوط بالی (Tanah Lot) است. در این ناحیه اسب سواری به خصوص هنگام غروب دل انگیز آفتاب، بسیار رواج دارد و این کار نزد توریست های تور بالی بسیار محبوب و پرطرفدار است. اسب های این مرکز بصورت طبیعی از گیاهان تغذیه می کنند و معمولا هر چند روز یکبار معاینه و در صورت نیاز red light therapy بر روی آنها صورت می گیرد که در نوع خود جالب است. این اسب ها از لحاظ سلامتی، جزء سالم ترین اسب های بالی هستند که با خیال راحت می توانید بر آنها سوار شده و از اسب سواری در سواحل بالی لذت ببرید. 

ساعت های کاری: 07:00-15:00

آدرس: Jalan Pantai Yeh Gangga, Sudimara, Tabanan

شماره تماس: +62 (0)361 846 9616