تور سوچی و جاذبه های دیدنی هر فصل

در حقیقت همسفر شدن با تور سوچی در هر فصلی ویژگی ها و تفریحات خودش دارد.در واقع چه در بهار یا تابستان و چه در پاییز یا زمستان به این شهر سفر کنید همواره از زیبایی ها و تفریحات مخصوص به آن فصل لذت خواهید برد.آب و هوای فوق العاده و طبیعت زیبای این شهر تنوع وسیعی را از جهت جاذبه های گردشگری برای مسافران تور سوچی در هر فصلی از سال فراهم آورده است.سوچی از سال 2007 که اعلام شد میزبان المپیک زمستانی سال 2014 خواهد بود ، شهرت جهانی یافت و از آن سال بعد گردشگران فراوانی برای دیدن این شهر زیبا به آن سفر کردند.

بررسی کوتاه سوچی

سوچی در کرانه شمال شرقی دریای سیاه واقع شده و به نام های "استراحتگاه" یا "پایتخت تابستانی روسیه" روسیه نیز معروف است.سوچی با طولی حدود 145 کیلومتر، طولانی ترین شهر روسیه است.آب و هوای سوچی نیز بسیار مطبوع است.

تور سوچی در تابستان :

سوچی در فصل تابستان یکی از بهترین مقاصد برای گردشگران به حساب می آید.فعالیت های متنوعی را می توان در این فصل در سوچی انجام داد.مسافران تور تابستان سوچی ، مطمئنا عاشق شنا کردن در دریای گرم و گرفتن حمام آفتاب در سواحل زیبای این شهر خواهند شد.مناظر فوق العاده امواج دریا و کوهستان ها احساس آرامش فوق العاده ای را برای گردشگران ایجاد می نماید.یکی از تفریحات تور سوچی در فصل تابستان گشت زدن در 33 آبشار این شهر است که طبیعت شگفت انگیز در این منطقه هر گردشگری را مجذوب خود می نماید.

از یاد نبرید که جاذبه های دیگری نیز در سوچی منتظر شماست : بناهای تاریخی و معماری ساختمان های مدرن و باستانی از جمله این جاذبه ها است.ضمنا می توانید در تور تابستان سوچی سوار بر انواع قایق های بادی و موتوری و پارویی ، طول ساحل پهناور سوچی را بپیمایید و از مناظر شگفت انگیز آن نهایت لذت را ببرید.ضمنا اگر خوش شانس باشید در این حین می توانید شاهد منظره فوق العاده شنای دلفین ها در کنار قایق خود باشید که تجربه بسیار خاطره انگیزی خواهد بود.همچنین مسافران تورهای تابستانی می توانند منظره شهر را از بالا و سوار بر بالن یا از طریق پرواز با پاراگلایدر نظاره کنند و از زیبایی های بیشمار آن لذت ببرند.

همچنین می توان برای تفریح بیشتر، سَری به پارک سوچی (Sochi Park) و همچنین پارک آبی زیبای سوچی به نام Aqua Loo بزنید.برای آن دسته از مسافران تور سوچی که علاقه به فعالیت های هیجان انگیز دارند نیز گزینه های زیادی برای تفریح وجود دارد از جمله : سعود از کوه ها، سرازیر شدن از رودخانه های کوهستانی ، صخره نوردی، اسب سواری، پرش از ارتفاع و بسیاری از تفریحات مهیج دیگر.



تور تابستان سوچی شنای دلفین ها     تور سوچی تابستان ساحل دریای سیاه



تور سوچی در زمستان :

در زمستان قطعا بهترین مقصد و بهترین محل برای مسافران تور سوچی، دهکده تفریحی کراسنایا پولیانا (Krasnaiya Polyana) محسوب می شود که بدلیل کوههای شیب دار و عجیب خود به  "سویس روسیه" نیز معروف است.این منطقه در ارتفاع 600 متری از سطح دریا قرار دارد و درست در همین محل بود که بازی های المپیک زمستانی 2014 برگزار گردید.این منطقه برای اسکی کردن و یا اسنوبورد روی برف فوق العاده است.علاقه مندان به اسکی هیجان انگیز می توانند سوار بر هلیکوپتر به قله های بالاتر کوهستان و در میان ابرها رفته و در ارتفاع 2000 متری اسکی نمایند.

اگر مسافر تور سوچی در زمستان هستید و قصد انجام تفریحات زمستانی در کوهستان ها را دارید بخاطر داشته باشید که در کوهستان های سوچی ، به ازای هر 1000 متر، حدود 6 درجه از دما کاسته می شود.

پکبج های متنوعی در تور زمستان سوچی وجود دارد مثلا در کراسنایا پولونیا یک پکیج منحصر به فرد به گردشگران پیشنها می شود و آن اسکی بعلاوه دریا است.بنابراین بعد از انجام یک اسکی لذت بخش می توانید از کوه ها پایین رفته در آب گرم دریا شنا کنید.

زمستان ها در سوچی معمولا ملایم است و بارش برف در فصل زمستان به ندرت اتفاق می افتد و فقط کوه ها را در بر میگیرد.بنابراین فرصت ویژه ای در تور زمستانی سوچی وجود دارد تا به موزه ها و بناهای تاریخی و باستانی شهر سری بزنید.از جمله : کلبه تابستانی استالین ، چای خانه ها که در آنها می توانید چای روسی گرم را به همراه کیک و عسل امتحان کنید، خرابه های کلیسای دوره بیزانس و بسیاری از مکان های دیگر.



تور سوچی زمستان کراسیانا پولیانا     تور سوچی زمستان اسکی



تور سوچی در پاییز :

در پاییز، زمانی که هوا همچنان گرم است بهترین موقعیت است تا از موزه های فضای باز و پارک های سوچی دیدن کنید.بهترین مکان ، پارک آربورتوم (Arboretum Park) می باشد که در آن می توانید بیش از 1800 گونه گیاهی و انواع درخت از نقاط گوناگون جهان را بیابید.

سازه منحصر به فرد این پارک ، آکواریوم بسیار بزرگ آن است که بسته به این که در چه فصلی باشید، بین 14 تا 27 نوع ماهی دریایی در آن زندگی می کنند.

یکی دیگر از جاذبه ها برای مسافران تور سوچی در پاییز، برج دیده بانی کوه آخون است که قلعه های قرون وسطی را به ذهن انسان می آورد.ارتفاع برج 30.5 متر است و در بالاترین نقطه کوه اصلی و در ارتفاع 633 متری واقع شده است که منظره ای فوق العاده از سواحل دریای سیاه را می توان از آنجا مشاهده نمود.اگر این منظره هم برایتان کافی نیست می توانید سوار بر چرخ و فلک بزرگ شهر سوچی بهترین مناظر این شهر را مشاهده کنید.



تور سوچی کوه آخون پاییز     تور سوچی پارک پاییز تله کابین



تور سوچی در بهار:

بهار بهترین فصل برای بهبود سلامتی است و مسافرت به سوچی نیز یکی از بهترین گزینه ها برای این کار به حساب می آید.امروزه در این منطقه ، بیش از 50 چشمه معدنی و انواع بسیار زیادی از روش های درمانی بخصوص سنتی وجود دارد که می تواند به بهبود بسیاری از بیماری ها کمک نماید. صدها باشگاه سلامت و اسپا در سوچی وجود دارد که خدمات درمانی بیماری های مختلفی در آن ها به مسافران تور سوچی پیشنهاد می شود از جمله بیماری های قلبی ، استرس ، کوفتگی های مزمن ، مشکلات پوستی، ضعف و خستگی ، بیماری های تنفسی و گوارشی ، مشکلات استخوان و بسیاری مشکلات جسمی و روحی دیگر.

به مسافران تور سوچی بخصوص در فصل بهار اکیدا توصیه می شود که حتما به حمام آب گرم ماتستا (Matsesta bath) در بزرگترین مرکز درمانی و پیشگیری روسیه سری بزنند.ماتستا به معنی "آب آتشین " است و این موضوع بدلیل میزان بالای سولفید هیدروژن در آب آن است.به داستان های معجزه آسا بودن حمام ماتستا گوش فرا دهید و خودتان نیز از اثرات سفابخشی آن استفاده نمایید.



تور سوچی حمام ماتستا در بهار     تور سوچی بهار