ساحل البنا بلغارستان

در سفر به بلغارستان در ماه می تا اکتبر از ساحل البنا نیز بازدید کنید زیرا یکی از بهترین سواحل بلغارستان به‌حساب می‌آید برنده جایزه پرچم آبی در بین سواحل دیگر این کشور است. این ساحل که دارای زیباترین منظره‌های طبیعی است شن هاب سفید و تمیز آن این زیبایی را دوچندان می‌کنند. آب گرم به شفاف آن گردشگران بسیاری را به این نقطه از بلغارستان می‌کشاند.

اگر قصد بازدید از این مجموعه تفریحی رادارید رفتن به قسمت آب گرم و چشمه‌های آب‌معدنی که همراه با درمان پزشکی و کارکنان مجرب خواهد بود فراموش نکنید.

زیبایی این ساحل به‌قدری است که شما در قسمتی از آن طبیعت سبزی جنگلی را می‌بینید و در کل به‌صورت کلکسیونی از بهترین طبیعت‌های دنیا در کنار هم در مقابل چشمان شما ردیف شده‌اند.

از ویژگی‌های خوب این ساحل که در کنار هتل بسیار لوکس البنا قرار دارد ایجاد فضای تفریحی برای خانواده‌ها است.

در امتداد ساحل البنا بلغارستان تعدادی رستوران و کافه دیده می‌شود که انواع غذاهای هندی، چینی، ایتالیایی و بلغاری را سرو می‌کنند می‌توانید طعمی خوبه یک غذای بلغاری را بعد از چند ساعت تفریح امتحان کنید.

از مفرح ترین فعالیت هایی که در ساحل برای مسافران در نظر گرفته شده است، اسکی روی آب، جت اسکی، ماهی گیری زیر آب و حتی امکانات اسب سواری، تنیس، گلف، بولینگ و والیبال ساحلی هم وجود دارد.

اگر در هتل آلبنا اقامت داشته باشید رفت‌وآمد به این ساحل و سواحل دیگر بلغارستان مثل گلدن سنز راحت تر خواهد بود.

برای کسانی که یک ساحل خلوت را ترجیح می‌دهند، البنا گزینه‌ی مناسبی است، مخصوصاً زمانی که دمای هوا 25 درجه همراه با نسیم خنکی که از سمت دریا با امواج همراه می‌شود، است، بهترین موقع برای آفتاب گرفتن با یک نوشیدنی خنک است.