ساحل آفتابی بلغارستان

ساحل آفتابی بلغارستان مقصد مسافرانی است که دوست دارند تعطیلات خود را در سواحل و با تفریحات دریایی بگذرانند و نام این کشور به‌ خاطر سواحل شنی و بی‌نظیرش همیشه بر سر زبان‌ها بوده است. می‌توان به‌جرئت گفت که جزکشورهایی است که دارای سواحل مجهز به بهترین امکانات برای سپری کردن یک تعطیلات بسیار لوکس و اگر شما در سفر با تور بلغارستان یک هتل ۵ ستاره تاپ نیز رزرو کنید بهترین خاطره از سفر را برای خودتان می‌سازید.

معروف‌ترین سواحل بلغارستان ساحل آفتابی است که در کنار دریای سیاه تا ۸ کیلومتر امتداد پیدا کرده است و شن‌ها خوب از خصوصیات بارز این ساحل است که بیشتر گردشگرانی که به مکان تفریحی می‌روند از تپه‌های شنی با آب تمیز و شیب کم در کف دریا بسیار تعریف می‌کنند.

از دیگر امکاناتی که در ساحل آفتاب، به عوان یکی از جاذبه های گردشگری وارنا می‌توان به آن اشاره کرد رستوران‌ها، کافه‌ها و امکانات ورزشی است.

شما می‌توانید در اینجا برای اولین بار ورزش‌ها و تفریحاتی را تجربه کنید که هیجان بالای دارد مثل اسکی روی آب، چتر نجات و پرواز با گلایدر که بر فراز دریا است احساس آرامش توأم با هیجان در این لحظه دارید که هیچ‌وقت آن را تجربه نکرده‌اید. قایق‌سواری، اسکوتر و  والیبال ساحلی از تفریحات دیگر این مجموعه است.

در بعضی از روزها مهمانی‌های بسیار بزرگ در ساحل کاکائو در استراحتگاه ساحلی آفتاب برگزار می‌شود که این لحظه‌ها را نباید از دست داد.