پارک آبی آسمان سنگاپور

از جذاب‌ترین دیدنی‌ها و تفریحات سنگاپور، پارک آبی آسمان سنگاپور است که در ارتفاع 200 متری از سطح زمین و مساحت 12400 مترمربع بر روی بام سه آسمان‌خراش بسیار بلند سنگاپور، به شکل یک کشتی بلند به طول 150 متر قرارگرفته است به‌طوری‌که این سه برج را به هم متصل می‌کند.

این پارک یک پارک آبی ساده نیست و باید با یک جیب پرپول به این پارک بروید، زیرا گران‌ترین رستوران و بارهای سنگاپور در این مجموعه قرار دارد و علاوه بر آن 300 فروشگاه، موزه، تئاتر، سینما و هتلی با 2500 اتاق لوکس نیز وجود دارد.

ترسناک‌ترین استخر جهان را در پارک آبی سنگاپور ببینید، در این استخر 152 متری گیاهان و درختان متنوعی به چشم می‌خورد که رویش آن‌ها در این ارتفاع کمی عجیب به نظر می‌رسد.

تماشای شهر در این پارک آبی که در طبقه 55 ام برج‌های مارینا بی سندز قرار دارد، هولناک و شگفت‌انگیز خواهد بود و این حس زمانی که در استخر شنا می‌کنید بیشتر می‌شود به‌طوری‌که به نزدیک شدن به لبه‌ی استخر احساس سقوط می‌کنید که ناگهان زیر پاهایتان خالی می‌شود و دون حوضچه‌های لبه استخر می‌افتید، در اینجا سقوطی در کار نیست، نگران نباشید.

پارک آب آسمان در سال 2010 افتتاح شد و تا به امروز نظر گردشگران بسیاری را به خود جلب کرده است که بیشتر این جمعیت را چینی‌های تشکیل می‌دهند، چینی‌ها همیشه دوستدار هیجان بوده‌اند و این بار نیز خود را ثابت کرده‌اند.

ورودی این پارک برای توریست‌ها و مسافران رایگان است. این مجموعه تفریحی سنگاپور یکی از بهترین جاذبه‌های توریستی سنگاپور به‌حساب می‌آید، اگر با تور سنگاپور سفر کنید، تجربه آن پر از هیجان است.