• صفحه اصلی /
  • /
  • معرفی بهترین مناطق توریستی بلغارستان(شهر وارنا)

معرفی بهترین مناطق توریستی بلغارستان(شهر وارنا)

وارنا پس از سوفیا و پلوودیو سومین شهر بزرگ بلغارستان است.این شهر در کرانه دریای سیاه در نزدیکی دریاچه ای که به اسم همین شهر می باشد واقع شده است یکی از بندرگاه های مهم در بخش شرقی بلغارستان بشمار می‌رود.سواحل ماسه های طلایی شهر وارنا هتل ها و خیابان های این شهر جلوه خاصی به این شهر داده است در این مقاله به چند تا از بهترین مکان های دیدنی این شهر که گردشگران در تور بلغارستان به دیدن آن می روند را نام می بریم.


مناطق تفریحی مهم وارنا


سواحل وارنا:
جاذبه های گردشگری و تفریحگاه های شهر وارنا دامنه گسترده ای از جاذبه های طبیعی و تاریخی را شمال می شوند.سواحل زیبای این شهر با امواج آرام خود زیبایی خاصی به این شهر داده است. یکی از مهمترین جاذبه گردشگری این شهر باغ دریایی (Sea Garden) می باشد. این پارک عمومی به عنوان قدیمی ترین پارک بلغارستان شناخته شده است که گردشگران بسیاری با تور وارنا برای بازدید از این باغ به این شهر سفر می کنند. این باغ دارای مکانات تفریحی با تعدادی پلاژ، موزه دلفین ها و چندین رستوران را در خود جای داده است.

سواحل بلغارستان
هتل های شهر وارنا:
بهترین هتل های بلغارستان در شهر وارنا واقع شده است که اقامتگاه های مناسبی را برای گردشگران بلغارستان فراهم کرده است از هتل های وارنا می توان به هتل ساحلی مارینا گرند، هتل ملیا گرند هرمیتج، هتل کلوب ویوا وارنا، دابلتری هیلتون ورنا گلدن سندز, هتل آبگرم هلیوس و هتل ساحلی ریویرا اشاره کرد که بهترین امکانات تفریحی را برای گردشگران فراهم کرده است.


هتل های بلغارستان
مراکز خرید شهر وارنا:

همان طور که می دانید خرید کردن یکی از جالب ترین بخش های یک سفر خوب و بی نظیر می باشد. وارنا دارای مرکز خرید گوناگون می باشد یکی از مهمترین و معروفترین مرکز خرید شهر وارنا ، وارنا مال است.وارنا مال پاساژ بزرگی است که بیش از 150 فروشگاه متنوع دارد و اقلام مختلف از جمله لباس، لوازم الکترونیک به فروش می رسد و حتی فست فودهای متنوعی را در خود جای داده است.علاوه بر آن مغازه های کوچک و جالب در بازارهای خیابانی وجود دارد که شما می توانید لباس، کیف و کفش، چرم، صنایع دستی و سوغاتی های خود را از آن ها تهیه کنید.


جنگل سنگ کاری شده:
یک پدیده منحصر به فرد طبیعی، واقع در 18 کیلومتری غرب شهر وارنا می باشد. بازدید از این جنگل فقط در تابستان امکان پذیر است. این جنگل دارای پدیده های شگفت انگیز از بقایای ماقبل تاریخ و ستون های سنگی 5 الی 6 متری است.