درخت دوستی سوچی

درخت دوستی در سوچی که یک درخت پیوند زده از اصل درخت وحشی لیمو می باشد که در واقع نماد عجیب و غریب از صلح، دوستی و برادری بین مردم، سنت پیوند بیان اشتیاق مردم که صلح و دوستی زندگی می کنند می باشد و همچنین به عنوان بنای تاریخی منحصر به فرد از دستاوردهای علمی است.شاخه های این درخت از جوانه ها پیوند زده شده توسط مردم از کشورهای مختلف، از ملیت ها و حرفه های مختلف رشد کرده است. تعدادی بسیاری از گردشگران تور سوچی سالانه از این درخت بازدید می کنند.

در سال 1934، فئودور میخایلوویچ زورین که یک کشاورز بود، کاشت درخت لیمو وحشی کوچک برای به دست آوردن ارقام مرکبات مقاوم در برابر سرما را در سر داشت که او آن را با نارنگی ژاپنی، لیمو ایتالیایی، گریپ فروت آمریکا، نارنجی اسپانیایی پیوند زد و با این وجود این درخت تاریخچه جالبی دارد. درخت دوستی توجه بازدید کنندگان متعدد به خود جلب کرد. به طورسی که اکثر کسانی که به روسیه سفر می کنند دوست دارند از این درخت شگفت انگیز دیدن کنند. هچنین با رفتن و تماشای این درخت از نزدیکی می توانید از موزه ای که در نزدیکی این درخت می باشد بازدید کنید.

درخت دوستی یک درخت مرکبات منحصر به فرد است،در شهر منطقه سوچی، در سواحل شرق دریای سیاه در جنوب روسیه واقع شده است. درخت دوستی به شهرت بزرگ که توسط مردم 167 کشور از سراسر جهان به آن پیوند زده، به عنوان نمادی از دوستی بین المللی و زندگی در هماهنگی با طبیعت است.

گردشگران و مسافران عزیز در سفر با تور روسیه از معروفترین جاذبه های گردشگری سوچی دیدن نمایید.