صفحه اصلی / لیست هتل های اصفهان /

هتل هتل عباسی اصفهان اصفهان

هتل هتل عباسی اصفهان اصفهان
Hotel هتل عباسی اصفهان
تعداد اتاق : 225
وبسایت : http://www.abbasihotel.ir/fa/
تلفن : 03132226010
هتل عباسی مجلل‌ترین هتل اصفهان و به تعبیری قدیمی ترین هتل دنیاست. در ساخت این هتل که از عمر آن بیش از 300 سال می گذرد، از معماری دوران صفوی الهام گرفته شده و به دلیل قرار گرفتن در بافت تاریخی شهر از اهمیت زیادی برخوردار است. هتل عباسی قبلاً کاروانسرایی در دوران صفویه بوده که در پی حمله‌ی افغان‌ها به اصفهاناز بین رفته و سال‌ها بعد، یعنی در سال 1336 به جای آن، بنای فعلی ساخته شده و تلاش کرده‌اند که شیوه‌ی ساخت کاروانسرا را در آن به کار بگیرند. اتاق‌ها دورتا دور حیاط بزرگ هتل و حوض فیروزه‌ای‌اش قرار گرفته‌اند و رو به حیاط تراس و پنجره دارند و هر اتاق با معماری منحصربفرد و تزئینات اصیلش که تا سقف بالا رفته، فضای اصیلی برای مسافران به وجود آورده است.
هتل عباسی ۲۲۴ اتاق، سوئیت و آپارتمان دارد و چندین رستوران و تالار که هرکدام با ویژگی‌های خاصشان از دیگری متمایز است. مثلاً رستوران و تالار چهلستون به موزه‌ای که هنرهای اصیل دوره‌های صفوی و قاجار را در خود جا داده شبیه است، رستوران باغ در حیاط باصفای عباسی است و یکی از رستوران‌ها هم روی بام هتل واقع شده و چشم‌اندازی وسیع به بافت قدیمی اصفهان دارد. هر جای هتل را که نگاه کنید، چیزی دیدنی چشمتان را می‌گیرد در راهروی مشرف به خیابان، و در فاصله بین پنجره‌هایی که به خیابان باز می‌شود، نمونه‌های زیبایی از تابلوهای گچبری به شیوه تشعیر و تذهیب و آینه‌کاری محدب معروف به شیخ بهایی می‌بینید و در فاصله میان هر دو قطعه گچبری و تذهیب، یک تابلوی آینه‌کاری محدب گل انار یا سرو و شکوفه بر زیبایی مجموعه می‌افزاید. 
هتل عباسی در خیابان چهارباغ عباسی قرار گرفته، خیابانی که با عابرین پیاده مهربان است و از آن در یک چشم به هم زدن میتوان به میدان تاریخی نقش جهان یا زاینده رود و پل های باشکوهش رسید.
رستوران
فروشگاه
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
آسانسور
رستوران فضای باز
پارکینگ
کافی شاپ
خشکشویی
صندوق امانات
کافی شاپ فضای باز
سشوار
پزشک
جکوزی
استخر ویژه کودکان
باشگاه بدنسازی
استخر سرپوشیده
سونا
ماساژ
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
پذیرش 24 ساعته
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
ثبت پرسش

جاذبه های گردشگری اصفهان