گردش در بهترین سواحل مالزی

سفر با تور مالزی برای علاقه مندان به این کشور می تواند در هر یک از فصل های سال سفری خاطره انگیز و بسیار مناسب باشد. از آنجا که مالزی از دو بخش اصلی تشکیل شده و عمدتا اطراف این کشور را دریاها فرا گرفته اند، این کشور نیز دارای سواحل متعدد و مختلفی است که بسیاری از آنها جزو جاذبه های مالزی نیز محسوب می شوند. 

امروزه برای بسیاری از توریست هایی که به سفرهای خارجی می روند، فعالیت هایی مانند شنا، غواصی، آفتاب گرفتن و ورزش های آبی در سفر جزو علاقه مندی های آنها بشمار می آید. بطور قطع نه تنها در تور مالزی بلکه در بسیاری از تورهای مسافرتی دیگر چه در جنوب شرقی آسیا و چه در نواحی دیگر جهان، یکی از بهترین تفریحات و سرگرمی های مورد علاقه گردشگران، انجام چنین فعالیت ها و لذت بردن از آنها به اتفاق اعضای خانواده و یا در کنار دوستان است.

خوشبختانه کسانی که قصد دارند هنگام بهترین زمان سفر با تور مالزی از این کشور دیدن کنند، می توانند از امکانات تفریحی سواحل مالزی نیز به بهترین نحو ممکن استفاده کرده و از ورزش های آبی و سایر امکانات آنها لذت ببرند. دریاهای اطراف این کشور بسیار تمیز هستند و مناظر طبیعی زیبا در مناطق ساحلی این کشور هر ساله بسیاری از توریست ها را به خود جذب می کند.

از طرف دیگر آب و هوای مالزی به دلیل موقعیت خاص جرافیایی این کشور به گونه ایست که حتی در فصل های سرد سال که اغلب کشورهای نیمکره شمالی هوا سرد است، در بیشتر نواحی این کشور هوا بهاری و معتدل است و در صورت تمایل می توانید به سواحل زیبا و آفتابی این کشور بروید و از کلیه امکانات استفاده کنید.


به همین جهت در این بخش تلاش داریم تا بهترین سواحل زیبا و رویایی مالزی شامل سواحل نیمه غربی و همچنین نیمه شرقی این کشور را به شما علاقه مندان تور مالزی معرفی کنیم با این هدف که در سفر به این کشور بتوانید هر چه بیشتر از اقامت خود در آن لذت ببرید:

- ساحل باگان لالانگ مالزی (Bagan Lalang) :


ساحل باگان لالانگ مالزی


ساحل باگان لالانگ یکی از بهترین سواحل برای تفریح و گردش مسافران تور مالزی است. این ساحل در ناحیه سپانگ (Sepang District) واقع در ایالت سلانگور (Selangor) و در جنوب غربی کوالالامپور قرار دارد. این منطقه ساحلی به دلایل زیادی در طول سالهای گذشته محبوبیت زیادی نزد مردم محلی و همچنین توریست ها پیدا کرده است بطوری که امروزه ساحل باگان لالانگ تبدیل به یکی از نقاط توریستی و پیک نیک ساحلی در غرب مالزی شده است.

این ساحل تفریحی در حدود 40 دقیقه تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور (Kuala Lumpur International Airport یا به اختصار KLIA) فاصله دارد. این ساحل یکی از بهترین تفریح گاه های ساحلی برای خانواده ها و جوانان است و علاوه بر کمپ های خانوادگی، ویلاهای روی آب و ساحلی و همچنین مراکز متعددی جهت اسکان موقت خانواده و توریست ها وجود دارد. علاوه بر این در ساحل باگان لالانگ بسیاری از مردم محلی و همچنین گردشگران اقدام به شنا، ماهیگیری و فعالیت های مختلف دیگری از این قبیل دست می زنند و بسیاری از کودکان و نوجوانان نیز علاوه بر شنا و آب تنی در آبهای این سواحل، بادبادک ها و کایت های خود را به هوا می فرستند که منظره بسیار جالبی را ایجاد می کند.


- بندر دیکسون (Port Dickson) :


بندر دیکسون مالزی


بندر دیکسون در نزدیکی ساحل باگان لالانگ قرار دارد ولی نسبت به آن از لحاظ موقعیت جغرافیایی، جنوبی تر است و فاصله بیشتری نسبت به کوالالامپور دارد. این بندر به دلیل وجود ویلاهای ساحلی و رستوران هایی با غذاهای لذیذ دریایی معروف است و به همین جهت در طول سالهای گذشته مورد استقبال توریست ها و جهانگردان تور مالزی قرار گرفته است.

مناظر غروب آفتاب در پورت دیکسون بسیار دیدنی و زیباست و معمولا بازدید کنندگانی که به این منطقه ساحلی می روند، در هنگام غروب و یا طلوع خورشید عکس های یادگاری زیبایی می اندازند.

علاوه بر این انواع قایق های تفریحی و ورشز های مهیج آبی را نیز می توانید در پورت دیکسون تجربه کنید.


- ساحل چراتینگ (Cherating beach) :


ساحل چراتینگ مالزی


ساحل چراتینگ مالزی یکی از بهترین سواحل مالزی برای کسانی است که می خواهند از آفتاب گرفتن در ساحل، تفریحات و سرگرمی های مختلف و همچنین طبیعت زیبا و شگفت انگیز این بخش از کشور مالزی لذت ببرند. در اطراف این منطقه ساحلی بسیاری از هتل ها و اقامتگاه های توریستی و تفریحی وجود دارند که هر ساله بسیاری از افرادی که با تور مالزی سفر کرده اند، از آنها استقبال کرده و جهت استراحت و تفریح به ساحل چراتینگ می روند.

درختان زیبا و تنومند نخل و سایر درختان گرمسیری زیبایی و طراوت خاصی به این منطقه بخشیده اند. از طرف دیگر برگزاری مسابقات موج سواری و همچنین ورزش های آبی مختلف نیز به محبوبیت و افزایش میل توریست ها جهت استفاده از امکانات ساحلی این منطقه افزوده است. اگر با تور مالزی می خواهید سفر کنید و به تفریح و گردش در سواحل دریا علاقه مند هستید، یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما رفتن به ساحل چراتینگ مالزی است.

این منطقه ساحلی در شرق نیمه غربی مالزی و در ایالت پاهانگ (Pahang) قرار دارد.


- ساحل باتو فرینگی (Batu Ferringhi) :


ساحل باتو فرینگی مالزی


ساحل باتو فرینگی یکی از معروفترین سواحل توریستی مالزی است. این ساحل که در شمال جزیره پنانگ و در نزدیکی شهر جورج تاون قرار گرفته و به دلیل وجود برخی از گونه های آبزیان به ویژه ستاره های دریایی شهرت دارد. در کنار این مطلب، البته ساحل باتو فرینگی یکی از تمیزترین و بهترین سواحل پنانگ نیز هست و جهت گردش و تفریح بسیار مناسب است.

این ساحل یکی از نقاط محبوب جزیره پنانگ مالزی به شمار می رود به همین جهت در بسیاری از فصل های سال توریست ها و گردشگران تور مالزی را می توانید در نقاط مختلف این منطقه ساحلی ببینید.

ناگفته نماند که جزیره پنانگ دارای سواحل متعددی است و در واقع ساحل باتو فرینگی یکی از محبوب ترین و بهترین سواحل پنانگ است.

در نواحی اطراف این ساحل تعدادی هتل، اقامت گاه های تفریحی، رستوران و همچنین مراکز تفریحی و گردشگری زیادی جهت رفاه و سرگرم شدن توریست های جوان وجود دارند و اگر به ورزش های هیجان انگیز آبی، اسب سواری، کواد سواری (خودروهای  چهارچرخه کوچک که به آنها ATV یا سافاری نیز گفته می شود)، قایق سواری و... علاقه مند هستید این ساحل می تواند یکی از بهترین نقاط جهت گردش و تفریح شما در تور مالزی باشد.


- ساحل پنتای سنانگ (Pantai Cenang) :


ساحل پنتای سنانگ مالزی


این ساحل که یکی از بهترین سواحل جزیره لنکاوی مالزی است، در جنوب غربی آن قرار دارد و در حل حاضر یکی از بهترین سواحل این جزیره از دید توریست های تور مالزی است. ساحل پنتای سنانگ با داشتن ماسه های سفید و فضایی دلپذیر هر ساله میزبان هزاران گردشگر و جهانگرد از سراسر جهان است. به ویژه توریست هایی که جزیره لنکاوی را جهت سفر و اقامت در مالزی برگزیده اند.

در گوشه و کنار این منطقه و نواحی اطراف آن رستوران ها، کافه ها و فروشگاه های شبانه روزی متعددی وجود دارند و از این نظر هنگام رفتن به این ساحل کوچکترین کمبود و یا مشکلی را احساس نخواهید کرد. استقبال توریست ها و جهانگردان و همچنین مردم مالزی در فصل های سال از منطقه ساحلی پنتای سنانگ موجب شده تا این منطقه در طول سال رونق داشته باشد و به عنوان یکی از نقاط محبوب لنکاوی شناخته شود.

در نزدیکی این ساحل مجموعه آکواریوم لنکاوی (underwater world langkawi) نیز قرار دارد که یکی از بهترین آکواریوم های مالزی است. جزیره لنکاوی دارای طبیعت بسیار زیبایی است و می توانید از گردش و تفریح در سواحل و مناطق زیبای جنگلی و همچنین امکانات توریستی متعدد لذت ببرید.


با این توضیحات امیدواریم از گردش و تفریح و شنا در سواحل زیبای مالزی لذت ببرید. اگر قصد یک سفر استثنایی و رزرو تور مالزی را دارید، آژانس مسافرتی الماس نشان را فراموش نکنید.