مراکز خرید کوالالامپور در تور مالزی

یکی از جذابیت ها و مزایای تور مالزی، وجود مراکز خرید کوالالامپور است. کوالالامپور یکی از بهترین شهرهای توریستی مالزی برای خرید است و با داشتن چندین مرکز خرید بزرگ و مدرن براحتی پاسخگوی نیازهای توریست ها و گردشگرانی است که جهت خرید به این مراکز مراجعه می کنند.

گشت و گذار در مراکز خرید کوالالامپور در زمان سفر با تور مالزی مسلما برای بسیاری از خانواده ها می تواند مفرح و جالب باشد. به خصوص با وجود برندهای معروف جهانی و فروشگاه های آنها در این مراکز خرید. یکی از مزایای دیگر مراکز خرید کوالالامپور مالزی این است که از لحاظ موقعیت، بیشتر این مراکز در مرکز شهر و در فواصل نسبتا نزدیک به هم قرار گرفته اند و از این لحاظ دسترسی به آنها چندان سخت نیست.

در اینجا ضمن آرزوی داشتن سفری خوش برای شما همراهان تور مالزی، به معرفی بهترین مراکز خرید کوالالامپور می پردازیم:


- مرکز خرید وان اوتاما (1 Utama Shopping Mall) :

مرکز خرید اوتاما کوالالامپور مالزی


مرکز خرید وان اوتاما یکی از محبوب ترین مراکز خرید کوالالامپور است که هم مردم این شهر و هم توریست ها و مسافرانی که با تور مالزی به این شهر سفر کرده اند، از آن بازدید و خرید می کنند. این مرکز خرید در منطقه Bandar Utama قرار دارد و فاصله آن تا مرکز شهر کوالالامپور حدود نیم ساعت است. مرکز خرید وان اوتاما دارای بیش از 650 مغازه و فروشگاه و همچنین تعداد زیادی رستوران های مختلف بوده و مرکز تفریح و سرگرمی نیز دارد که کودکان، نوجوانان و حتی جوانان نیز می توانند از امکانات آن استفاده کنند. فضای این مجموعه بسیار وسیع است بطوری که می توانید ساعتها در آن گردش کنید و به خرید و یا دیدن مغازه ها و فروشگاه های آن مشغول شوید. مرکز وان اوتاما با داشتن فضایی بسیار وسیع در اصل از دو بخش قدیمی و جدید تشکیل شده که هنگام دیدار از آن می توانید از هر دو بخش بازدید کنید. ضمنا یکی از امکانات تفریحی مناسب این مجموعه مرکز سینمایی آن است که بسیاری از جوانان جهت تماشای جدیدترین فیلم های سینمای مالزی و جهان به آن مراجعه می کنند.

 از مهم ترین برندهایی که در وان اوتاما دارای مراکز فروش و شعبه هستند می توان از Guess, Bershka, Morgan de Toii, Fossil, Bobbi Brown, The Body Shop, Nike, Levis, Puma, Uniqlo, plus local brands such as Poh Kong,   Romp, Sasa و Tomei نام برد. اگر شما هم اهل خرید هستید در سفر با تور مالزی، این مرکز خرید را فراموش نکنید.

ساعت های کاری: 10:00 – 22:00

آدرس:

 1 Lebuh Bandar Utama, Bandar Utama City Centre, Bandar Utama, 47800 Petaling Jaya, Selangor Darul Ehsan

شماره تماس: +603 7710 8118


- مرکز خرید آلاماندا پوتراجایا (Alamanda Putrajaya Shopping Mall) :

مرکز خرید آلاماندا کوالالامپور


مرکز خرید آلاماندا پوتراجایا یکی از بهترین مراکز خرید کوالالامپور است که بسیاری از افرادسرشناس این شهر و ثروتمندان از آن خرید می کنند. از این رو با توجه به موقعیت مناسب دسترسی به این مجموعه در مرکز شهر دارد و همچنین فضای سبز اطراف آن و نزدیک بودن به بزرگراه معروف "پرسیاران تیمور" (Persiaran Timur) رفت و آمد به آن برای مسافران تور مالزی نسبتا آسان است و از هر گوشه شهر می توانید خود را به این مرکز خرید زیبا و مدرن کوالالامپور برسانید و اجناس مورد نظر خود از جمله لباس، لوازم شخصی، لوازم آرایش و غیره. برندهای معروف بین المللی زیادی در این مجموعه دارای شعبات فروش هستند که از معروف ترین این برندها می توان Estee Lauder, Fossil, Timberland, Colori  و  Anna Suiرا نام برد.

این مرکز خرید هم یکی از بهترین مراکز خرید کوالالامپور است که گشت و گذار و خرید در آنرا به مسافران تور مالزی توصیه می کنیم.

ساعت های کاری: 10:00 – 22:00

آدرس:

Jalan Alamanda, Precinct 1, Putrajaya

شماره تماس: +603 8888 8882


- مرکز خرید امکورپ (Amcorp Mall) :

مرکز خرید امکورپ کوالالامپور مالزی


این مجموعه نیز در نزدیکی بزرگراه پرسیاران تیمور واقع شده و ساختمان های این مجموعه دارای نمای جالب و معماری منحصر به فردی هستند که در عین مدرن بودن، از فواصل دور نظر هر فردی را به خود جلب می کند. در این مرکز خرید که طرفداران خاص خودش را در بین مردم محلی (و حتی برخی از توریست های تور مالزی) دارد، می توانید بسیاری از آثار و اشیاء قدیمی و هنری را پیدا کنید که با قیمت های مناسبی به فروش می رسند. مرکز خرید امکورپ کوالالامپور یکی از بهترین مراکزی است در این شهر که برای خرید یادگاری ها و یا اجناس عتیقه در این شهر زیبا مناسب است.

در روزهای تعطیل معمولا این مجموعه شلوغ می شود به خصوص طبقه همکف آن که بسیاری جهت خرید لباس، اشیاء قدیمی و ارزشمند (به خصوص جواهرات و یا آثار هنری قدیمی)، اسباب بازی و غیره به این مرکز مراجعه می کنند.  

ساعت های کاری: 10:00 – 22:00

آدرس: 18, Pesiaran Barat, Off Jalan Timur, 46200 Petaling Jaya

شماره تماس: (603) 7958 5319


- مرکز خرید اونیو ک (Avenue K) :

فروشگاه اونیو ک کوالالامپور مالزی


این مرکز نیز یکی دیگر از برترین مراکز خرید کوالالامپور است که به جهانگردان و گردشگران تورمالزی دیدار و خرید در آنرا توصیه می کنیم. در مرکز خرید Avenu K شما می توانید براحتی بسیاری از محصولات برندهای درجه یک و برتر جهان را پیدا کنید و از آنها خرید کنید. از طرف دیگر این مجموعه درست در کنار برج های معروف پتروناس مالزی قرار دارد که می توانید در زمان دیدار از این برج ها جهت خرید و یا صرف غذا به این مرکز خرید مراجعه کنید. البته نکات مثبت این مجموعه خرید به اینجا تمام نمی شود بلکه داشتن فضایی بسیار شیک و مدرن و وجود نمایندگی های فروش بسیاری از برندهای لباس و کیف و کفش اروپا و آمریکای شمالی از جمله Bottega Veneta, Calvin Klein, Gucci و Hugo Boss. طراحی این مرکز خرید بسیار زیباست و دارای معماری داخلی منحصر به فردی می باشد.

در ضمن فودکورت این مرکز خرید نیز در نوع خود بسیار مناسب است و با داشتن غرفه های مختلف و متنوع در آن می توانید انواع غذاهای آسیایی و یا اروپایی را میل کنید و از امکانات آنها استفاده کنید. بطوری که حتی در سفر با تور مالزی چنانچه در مرکز شهر و در نزدیکی برج های پتروناس بودید و صرفا قصد صرف شام یا نهار را دارید می توانید از فودکورت مجموعه خرید Avenue K و غذاهای لذیذ غرفه های آن استفاده و طعم لذیذ آنها را امتحان کنید.

ساعت های کاری: 10:00 – 22:00

آدرس: 156, Jalan Ampang

شماره تماس: (603) 2168 7888


- مرکز خرید بانگسار (Bangsar Shopping Centre) :

مرکز خرید بانگسار کوالالامپور مالزی


این مرکز از زمان تاسیس در ابتدای دهه 1990 میلادی تاکنون بسیاری از خریداران را به خود جذب کرده و البته دلایل زیادی نیز برای رفتن به این مجموعه هست. زیبایی و طراحی ساختمان این مرکز خرید، داشتن اجناس لوکس درجه یک، تنوع بالای فروشگاه ها، داشتن فودکورت با غذاهای رنگارنگ و لذیذ و دسترسی آسان همه موجب جذب بسیاری از مشتریان و علاقه مندان به خرید در این مجموعه شده است. بطوری که هنوز هم رفتن به این مجموعه خرید جزو یکی از انتخاب های بسیاری از توریست ها و مسافرانی است که با تور مالزی به شهر زیبای کوالالامپور سفر می کنند.

علائوه بر امکان خرید از برندهای مختلف و معروف یکی از مزایای مجموعه خرید بانگسار کوالالامپور (که به اختصار BSC نیز گفته می شود) این است که مواد غذایی مختلفی را می توانید از آن خریداری کنید و یا به کفه ها،  رستوران ها و فست فودهای آن بروید. تنوع بالای غذاهای این مجموعه از غذاهای کره ای و ژاپنی گرفته تا فست فودها و غذاهای غربی.

نکته جالب توجه دیگری که موجب جذب بسیاری از توریست ها و جهانگردان تور مالزی در سالهای اخیر به این مرکز شده برگزاری جشن های مختلف در آن است. حتما مطلع هستید که مالزی کشوری چند فرهنگی است و در آن اقوام مختلفی از جمله مالایی ها، هندی ها، چینی ها و اقوام دیگر زندگی می کنند که هر کدام دارای زبان، فرهنگ، آداب و رسوم و جشن های خاص خود می باشند. در این مجموعه خرید معمولا جشن سال نوی چینی ها، جشن های هندی ها (از جمله جشن معروف "دیپاوالی") و جشن کریسمس برگزار می شود که در زمان برگزاری هر یک از آنها فضای درون مرکز خرید بانگسار (BSC) را تزیین و چراغانی می کنند که منظره بسیاری جالبی را ایجاد می کند.

آدرس: Bangsar Shopping Centre 285 Jalan Maarof, 59000 Bangsar, Federal Territory of Kuala Lumpur

شماره تماس: +603 2094 7700


- مرکز خرید پاویلیون (Pavilion Shopping Mall) :

مرکز خرید پاویلیون مالزی


این مجموعه در واقع یکی از بهترین مراکز خرید کوالالامپور مالزی به شمار می رود. مرکز خرید پاویلیون در سالهای گذشته آنقدر معروف شده که زمانی که درباره خرید در کوالالامپور از مسافران تور مالزی پرسیده می شود، بسیاری از آنها یکی از گزینه هایی که به آن اشاره و رفتن به آنرا به دیگران توصیه می کنند، همین مجموعه است.

مرکز خرید پاویلیون دارای چند طبقه است و نمای داخلی آن بسیار مدرن و شیک است بطوری که کسانی که برای نخستین بار در آن قدم می زنند محو زیبایی خیره کننده و طراحی شگفت انگیز فضای درون آن می شوند. از جمله طراحی دکورهای فروشگاه ها و حتی محوطه بیرونی این مرکز خرید نیز به طرزی استادانه صورت گرفته و فواره های حوضچه آب نزدیک در ورودی مجموعه نیز در نوع خود بسیار زیباست بطوری که حتی برخی از توریست ها در کنار آن عکس های سلفی و یادگاری می اندازند.

از لحاظ تنوع محصولات تولید شده توسط برندهای مشهور نیز این مرکز خرید تقریبا چیزی کم ندارد و مسلما می تواند نیازهای شما و خانواده را برآورده کند. از برندهای مشهور این مجموعه می توان به Michael Kors، Marc Jacobs، Bell & Ross، Prada، Gucci، Jimmy Choo، Mikimoto، Giuseppe Zanotti، Bvlgari، Elie Bleu، Esprit، آدیداس و... را نام برد. شعبات و فروشگاه های این برندها در مجموعه خرید پاویلیون معمولا جدیدترین و بهترین محصولات آنها را عرضه می کنند و این مسئله برای طرفداران مد و فشن خبر خوبی است.

از امکانات دیگر این مرکز خرید که می توانید از آنها استفاده کنید، بخش سینمایی و همچنین رستوران ها و کافه های گوناگون آن است از جمله استارباکس، رستوران های آمریکای لاتین و کافی شاپ ها و فست فودهای مختلف است که معمولا با استقبال گردشگران تور مالزی مواجه می شوند. مجموعه سینمایی این مرکز خرید (به نام Golden screen cinemas) بسیار مجهز و مناسب جهت تماشای فیلم هاست و دارای 13 سالن نمایش فیلم است که همگی دارای بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های پخش و نمایش فیلم هستند.

اگر با تور مالزی به شهر زیبای کوالالامپور سفر کرید، توصیه می کنیم که دیدار از این مجموعه خرید را فراموش نکنید.

ساعت های کاری: 10:00 – 22:00

آدرس: 168 Jalan Bukit Bintang, 55100

شماره تماس: +603 2118 8833

با آرزوی سفری خوش برای شما مسافران تور مالزی. دیدار با شما در کوالالامپور.