• صفحه اصلی /
  • /
  • بهترین هتل های ایروان برای سفر با تور ارمنستان

بهترین هتل های ایروان برای سفر با تور ارمنستان

سفر با تور ارمنستان یکی از سفرهایی است که آنرا به بسیاری از توریست ها و گردشگران هموطن مان توصیه می کنیم. اقامت در بهترین هتل های ایروان و دیدار از جاذبه های گردشگری ایروان می تواند برای بسیاری از هموطنان مان که برای نخستین بار به این کشور سفر می کنند جالب و خاطره انگیز باشد.

اگر می خواهید در زمان سفر به این کشور زیبا و دیدار از جاذبه های گردشگری ارمنستان، از سفرتان لذت بیشتری ببرید می توانید با رزرو بهترین هتل های ایروان ارمنستان به این هدف خود برسید.

از آنجایی که ارمنستان یک کشور توریستی است، دارای هزاران هتل است که هر ساله میزبان صدها هزار توریست و گردشگر خارجی که با تور ارمنستان به این کشور سفرب می کنند، می شوند. این هتل ها هم همانند هتل های کشورهای دیگر دارای درجه بندی و امکانات مختلفی بوده و طبیعتا بهترین هتل های ایروان ارمنستان قیمت بالاتری نیز دارند.

در اینجا بهترین هتل های تور ارمنستان را به شما معرفی می کنیم:

- هتل ماریوت ارمنستان (Armenia Marriott Hotel Yerevan) :

هتل ماریوت ایروان (به ارمنی: Արմենիա Մարիոթ Հյուրանոց Երևան) یکی از معروف ترین هتل های تور ارمنستان است. این هتل پنج ستاره است و یکی از بهترین هتل های این کشور به شمار می رود. این هتل در سال 1958 به نامArmenia Hotel تاسیس شد و چند سال پس از استقلال ارمنستان خصوصی شده و بازسازی شد.

هتل ماریوت ارمنستان در کنار میدان جمهوری ایروان قرار دارد. از این رو در صورت انتخاب این هتل لوکس و مجلل پنج ستاره از لحاظ رفت و آمد به بسیاری از جاذبه های گردشگری و دیدنی های ایروان (از جمله کاسکاد ایروان، اپراهال ایروان، پارک پیروزی ایروان ) و بسیاری از موزه ها و مراکز فرهنگی هنری ایروان مشکلی نخواهید داشت.


هتل ماریوت ارمنستان     هتل ماریوت ارمنستان


درست در سمت های دیگر میدان جمهوری که از ورودی هتل ماریوت می توان آنها را دید، گالری ملی (National Gallery of Armenia) و همچنین یکی از ساختمان های معروف دولتی را می توان مشاهده کرد. هتل ماریوت ایروان با داشتن بیش از 259 اتاق امروزه دومین هتل بزرگ ارمنستان و ایروان است. این هتل دارای یک استخر روباز، مرکز سلامتی و تندرستی، چندین رستوران، کافه و مرکز سرو بستنی و همچنین چندین سالن اجتماعات و کنفرانس است که از این لحاظ می تواند مسلما با داشتن امکانات متعدد و مناسبی نیازهای بسیاری از مسافران تور ارمنستان را برآورده کند.

هتل ماریوت ارمنستان دارای سه ساختمان است شامل: آرارات، ارمنستان و ساختمان جدید. معماری باشکوه و زیبای این هتل هم به خودی خود بسیاری از توریست هایی که با تور ارمنستان به میدان جمهوری ایروان می روند را ناخودآگاه به خود جلب می کند.

اگر قصد سفر به ارمنستان را دارید، یکی از بهترین هتل های ایروان که به شما توصیه می کنیم، هتل ماریوت ارمنستان است.


آدرس: 1 Amiryan St, Yerevan 0010, Armenia

شماره تماس: +374 10 599000

وب سایت: www.marriottarmenia.am



- ردیسون بلو هتل (Radisson Blu Hotel) :

هتل ردیسون بلو (به ارمنی: Ռեդիսոն Բլու Հոթել Երևան) یکی دیگر از هتل های پنج ستاره ایروان است که بسیاری از توریست های تور ایروان، جهت اقامت در یک هتل لوکس درجه یک رزرو می کنند.

این هتل شعبه ایروان مجموعه هتل های زنجیره ای Radisson است. هتل ردیسون بلو ایروان در سال 2005 تاسیس شده و بین سالهای 2014 تا 2016 بازسازی شده و امروزه یکی از بهترین هتل های ایروان ارمنستان است. این هتل در نزدیکی پارک پیروزی و همچنین کاسکاد ایروان قرار دارد و دارای منظره بسیار زیبایی از شهر ایروان به خصوص در هنگام غروب و شب می باشد که تماشای آن برای بسیاری از گردشگران تور ارمنستان می تواند جالب باشد.


هتل ردیسون بلو ارمنستان     هتل ردیسون بلو ارمنستان


شاید جالب باشد که بدانید در ابتدا در زمان تاسیس، نام این هتل Golden Palace Hotel Yerevan بوده که بعدا به نام ردیسون بلو تغییر پیدا کرده. در مراسم افتتاحیه این هتل در سال 2005 رئیس جمور وقت ارمنستان "روبرت کوچاریان" نیز شرکت داشت.

امروزه هتل ردیسون بلو ایروان در ارمنستان با داشتن 142 اتاق در هفت طبقه، دو رستوران، شش سالن کنفرانس، مرکز SPA، یک استخر سرپوشیده و یک زمین تنیس روباز و همچنین کافی شاپ هر ساله پذیرای عده بسیاری از توریست های تور ارمنستان و جهانگردان علاقه مند به این کشور است.


آدرس: 2/2 Azatutyan Ave, Yerevan, Armenia

شماره تماس: +374 10 219900

وب سایت: www.radissonblu.com/en/hotel-yerevan



- هتل اپرا سوئیت ارمنستان (Opera Suite Hotel Yerevan) :

یکی از هتل های دیگر تور ارمنستان که مناسب بسیاری از توریست ها و مسافران علاقه مند به اقامت در مکانی زیبا و آرام است، هتل اپرا سوئیت ارمنستان است. این هتل دارای نمایی بسیار زیبا بوده و دارای 106 اتاق است که از لحاظ نظافت و همچنین دلباز بودن فضای آن بسیار مناسب است. بعضی از اتاق های هتل اپرا سوئیت دارای یک اتاق نشیمن هم جهت استراحت هستند.


">هتل اپرا سوئیت ارمنستان    هتل اپرا سوئیت ارمنستان


کیفیت بالای خدمات و امکانات رفاهی این هتل به گونه ای بوده که در سالهای اخیر بسیاری از گردشگران تور ارمنستان از اقامت در آن کاملا رضایت داشته اند. هتل اپرا سوئیت ایروان دارای یک تراس آفتاب بسیار زیبا با معماری و دکوراسیون بسیار مناسب بوده و همچنین منظره ای بی نظیر از شهر ایروان را از آن می توانید تماشا کنید.


آدرس:  Marshal Baghramyan Ave. 1st Blind Alley, 1, 3, Yerevan 0019, Armenia

شماره تماس: +374 11 201000

وب سایت: operasuitehotel.com/en



- هتل رویال تولیپ (Royal Tulip Hotel) :

این هتل یکی از قدیمی ترین هتل های لوکس و درجه یک ایروان است که در زمان اتحاد شوروی و در سال 1926 تاسیس شده است. در ابتدا نام این هتل "Grand Hotel Yerevan" (به زبان ارمنی: Գրանդ Հոթել Երևան) بود. این هتل در کنار میدان "چارلز آزناور" (Charles Aznavour Square) قرار دارد.


هتل رویال تولیپ ارمنستان    هتل رویال تولیپ ارمنستان


این هتل در طول تاریخ خود فراز و نشیب های بسیاری داشته بطوری که در دهه 1930 میلادی به محلی برای جمع شدن روشنفکران ایروان تبدیل شده بود. در ابتدا این هتل مرکز توریسم ارمنستان به شمار می رفت اما در دهه  های بعد و با تاسیس هتل های دیگری از جمله هتل ماریوت ایروان، این هتل رفته رفته جایگاه مهم و اولیه خود را از دست داد تا اینکه پس از استقلال جمهوری ارمنستان از اتحاد شوروی، توسط یک شرکت ایتالیایی خریداری شد و تحت بازسازی قرار گرفت و حتی نام آن به "Golden Tulip Hotel Yerevan" عوض شد. این بازسازی ها و اصلاحاتی که در این هتل صورت گرفت رونق زیادی به آن بخشید بطوری که تبدیل به یکی از بهترین هتل های پنج ستاره ارمنستان درآمد.

امروزه هتل گولدن تولیپ ایروان (که هتل رویال تولیپ هم گفته می شود) توانسته با موفقیت پذیرای بسیاری از توریست های تور ارمنستان باشد و با داشتن 104 اتاق در چهار طبقه . از امکانات و مزایای این هتل می توان به داشتن استخر، رستوران ایتالیایی، کافی شاپ، چهار سالن کنفرانس اشاره کرد. هر ساله بسیاری از مراسم "فستیوال بین المللی فیلم ایروان" (Yerevan International Film Festival) در این هتل برگزار می شود.


آدرس: 14 Abovyan St, Yerevan 0001, Armenia

شماره تماس: +374 10 591600

وب سایت: www.grandhotelyerevan.com/en



- هتل رپابلیکا (Republica hotel) :

هتل رپابلیکا ایروان یکی از بهترین هتل های ارمنستان است که در سالهای اخیر مورد توجه بسیاری از مسافران تور ایروان ارمنستان قرار گرفته. البته دلیل آن هم کیفیت عالی سرویس دهی، نظم و ترتیب و همچنین برخورد بسیار مودبانه و مناسب کارکنان هتل با توریست های خارجی بوده است.

به اینها طعم لذیذ غذاهای رستوران معروف این هتل "آنوش" (Anoush restaurant) را هم اضافه کنید که یکی از بهترین رستوران های ایروان است. البته این هتل فاصله زیادی تا رستوران های معروف ایروان که بیشتر آنها در مرکز این شهر قرار دارند، ندارد و خوشبختانه با کمی پیاده روی از هتل می توانید به آنها برسید.


هتل رپابلیکا ارمنستان    هتل رپابلیکا ارمنستان


این هتل همانطور که از نامش پیداست در نزدیکی میدان جمهوری ایروان قرار دارد و در حال حاضر یکی از بهترین هتل های ایروان به شمار می آید. بطوری که آمار جهانگردان و گردشگران تور ارمنستان که در این هتل اقامت داشته اند نشان داده که کیفیت سرویس دهی و خدمات و همچنین موقعیت مناسب هتل و زیبایی و لوکس بودن اتاق ها همه موجب رضایت و خرسندی مهمانان این هتل بطور کامل شده است بطوری که بسیاری از خانواده ها و جوانانی که در این هتل اقات داشته اند در نظرسنجی ها نمرات عالی و یا بسیار خوب را برای هتل رپابلیکا در نظر گرفته اند.

اگر می خواهید در سفر با تور ایروان در یکی از بهترین هتل های این شهر اقامت کنید که دارای دسترسی مناسبی به مرکز این شهر بوده و خود هتل دارای کیفیت عالی و نظم و ترتیب بالا باشد و همچنین صبحانه و نهار لذیذ و خوشمزه ای برای مهمانان سرو کند، هتل رپابلیکا می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد.

آدرس: 7/1 Amiryan St, Yerevan 0001, Armenia

شماره تماس: +374 11 990000

وب سایت: www.republicahotel.am


جهت رزرو تور و بهترین هتل های ارمنستان با نرخ ارزان با آژانس هواپیمایی و مسافرتی الماس نشان در تماس باشید.