گردش با فیل ها در تور بالی

فیل سواری در تور بالی یکی از تفریحات سرگرم کننده و هیجان انگیز در این جزیره است. در واقع یکی از جاذبه های گردشگری بالی است که بسیار نزد توریست های تور بالی محبوب بوده و همه چه بصورت خانوادگی و چه جوانان و حتی کودکان هم می توانند از چنین تورها و برنامه های هیجان انگیز و جذابی استفاده کنند. 

فیل یکی از حیوانات بومی کشور اندونزی و در واقع جنوب شرقی قاره آسیا می باشد. حیوانی با جثه بزرگ ولی بسیار آرام و دوست داشتنی. یکی از بهترین تفریحاتی که توریست ها و مسافران تور بالی می توانند از آن استفاده کنند، صبحانه خوردن در کنار محوطه فیل ها و سپس فیل سواری در جنگل است که بسیار جالب و تماشایی است.

به این تور تفریحی "bath and breakfast with elephants" (صبحانه و استحمام با فیل ها) می گویند و در چند مرحله می باشد: در ابتدای ورودتان به محوطه، شما را به کنار فیل هایی که در دریاچه کوچکی، مشغول شنا و آب تنی هستند، می برند. راهنماها فیل ها را به آرامی به توریست ها نزدیک می کنند و آنها می توانند ساعتی را با فیل ها بگذرانند، به آنها غذا داده، فیل ها را نوازش کنند، عکس های یادگاری در کنار آنها گرفته و حتی آنها را بشویند. این کار برای کسانی که برا نخستین بار فیل ها را از نزیک می بینند، به خصوص کودکان یا نوجوانان بسیار هیجان انگیز و جالب است.


گردش با فیل ها در تور بالی     گردش یا فیل ها در تور بالی


بعد از این مرحله می توانید به کافه رستورانی که درست در کنار این دریاچه فیل ها قرار دارد بروید و یک صبحانه لذیذ میل کنید و همزمان از دیدن همان فیل ها که به دریاچه بر می گردند و با هم در آب بازی می کنند، لذت ببرید. مسلما منظره این فیل ها آن هم در چند متری شما، بسیار جذاب و تماشایی خواهد بود.

پس از صرف صبحانه، می توانید به همراه سایر توریست ها، دو به دو سوار هر یک از این فیل ها شده و اینجاست که مرحله اصلی این تور، یعنی فیل سواری شروع می شود. یکی از جالب ترین بخش های این تور وقتی است که سوار فیل، از آب رد می شوید. هنگام سوار شدن سوار بر فیل می توانید در جنگل، از خودتان عکس های سلفی ماندگاری بگیرید و از گشت و گذار با این حیوان دوست داشتنی، خود و همراهانتان لذت ببرید.


فیل سواری در تور بالی     فیل سواری در تور بالی


شرط سنی شرکت در تور فیل سواری بالی، حداقل 8 سال است و محل برگزاری هم در Taro elephant park  می باشد. معمولا توریست ها باید حداقل یک ساعت زودتر از شروع برنامه در محل باشند.

امیدواریم از دنیای شگفت انگیز فیل ها در سفر با تور بالی لذت ببرید.

آدرس:  80561 Elephant Safari Park Tegalalang   

شماره تماس: +62 361 721 480

وب سایت: https://www.masonadventures.com/bathe-breakfast