مراکز تفریحی تور وارنا بلغارستان

شاید بتوان شهر وارنا بلغارستان را توریستی ترین شهر این کشور نامید. محبوبیت تور وارنا بلغارستان بخاطر وجود مراکز تفریحی متعدد ، سواحل زیبا و آب و هوای بسیار خوب آن بخصوص در فصل بهار و تابستان است.

در این مقاله قصد داریم به بررسی مراکز تفریحی پرطرفدار در میان مسافران قبلی تور وارنا بلغارستان بپردازیم :

- مجموعه کارتینگ وارنا (Varna Karting Track) :

کارتینگ وارنا در تور بلغارستان


این مجموعه کارتینگ، شامل یک پیست بزرگ و روباز ورزش کارتینگ است که در نوع خود یکی از بهترین مراکز تفریحی شهر وارنا و یکی از بهترین مجموعه های این رشته در بلغارستان است. بسیاری از توریست های تور بلغارستان که طرفدار پروپاقرص کارتینگ هستند، راندن کارت در این پیست زیبا و بزرگ را تجربه ای بسیار لذت بخش دانسته اند. چرا که با پرداخت هزینه کمتر نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر، وجود یک پیست استاندارد بزرگ، عدم نیاز به رزرو قبلی، تجهیزات ایمنی کامل و سایر مزایای دیگر می توانید ساعتها در این مجموعه سرگرم و از کارتینگ در وارنا در کنار سایر جاذبه های سرگرم کننده و تفریحات دیگر لذت ببرید. قیمت ها هو خوشبختانه بالا نیست و با هزینه بسیار کم می توانید از این مجموعه و امکانات آن لذت ببرید.

نکته جالب اینجاست که در این مجموعه زمین بازی "پینت بال" (Paintball) نیز وجود دارد که علاقه مندان به این ورزش می توانند از آن هم استفاده کنند.

آدرس: Варна, кв. Виница, М. Горна Трака, 9022, Bulgaria

ساعت های کاری: 10AM–10PM

شماره تماس: +359 89 990 1981

وب سایت: http://www.varnakarting.com



- مرکز بازی کودکان "کیدز پلی" در وارنا (Varna Kids Play) :

کیدز پلی وارنا در بلغارستان


این مرکز به کودکان اختصاص دارد و برای سرگرم کردن و بازی ها و تفریحات خاص آنهاست. توریست های تور بلغارستان، هنگام سفر به وارنا بصورت خانوادگی می توانند کودکان کم سن و سال همراه خود را در چنین مراکزی بگذارند تا ساعتها به بازی و تفریح مشغول شده و سرگرم بشوند.

در این مجموعه به مشتریانی که چندین بار از این خدمات برای کودکان شان استفاده کرده اند، کارت عضویت می دهند. این مرکز بازی شامل انواع بازی های کودکان مانند هزارپیچ (Maze) ، تاب و سرسره های مختلف انواع اسباب بازی های بزرگ، توپ های رنگی و فضای پریدن و بازی کردن آنها با یکدیگر می باشد.

محل "کیدز پلی" در طبقه دوم مرکز خرید گراند مال (Grand Mall) شهر وارنا می باشد.

آدرس: ул. Андрей Сахаров 2 ет.2 Grand Mall Varna, 9000 Varna, Bulgaria

ساعت های کاری: هر روز 10AM–10PM

شماره تماس: +359 89 451 1215



- دلفیناریوم وارنا (Festa dolphinarium) :

تور دلفیناریوم وارنا در بلغارستان


اگر به تماشای حرکات جالب نمایشی دلفین ها علاقه مند هستید، هنگام سفر به وارنا با تور بلغارستان، می توانید از این مجموعه دیدن کنید و از دیدن حرکات آکروباتیک و کاملا هماهنگ دلفین ها، لذت ببرید. پریدن دلفین ها از آب و حرکات بامزه آنها با توپ های رنگی، دیدنی است. پیشنهاد می کنیم که به همراه خانواده و یا دوستان، از دلفیناریوم وارنا لذت ببرید. 

آدرس: ж.к Салтанат 43, 9010 Saltanat, Varna, Bulgaria

ساعت های کاری: هروز (غیر از دوشنبه) 9AM–5PM

شماره تماس: +359 52 302 199

وب سایت: http://dolphinarium.festa.bg/en



- بازی لوجیک روم (Varna Logic Room) :

لوجیک روم وارنا بلغارستان


در این مرکز امکان اجرای دو بازی را به همراه دوستان و هم تیمی های خود دارید: بازی "دزدان دریایی" (pirates) و یا بازی "انیگما" (Enigma) . در هر صورت هر کدام را که انتخاب کنید، به معنای این است که یک غروب جالب و سرشار از تفریح را به همراه دوستان تان سپری خواهید کرد و با حل معماها و پازل های جذاب، ساعتها سرگرم خواهید شد و از بودن در چنین فضایی نهایت لذت را خواهید برد. به این مرکز بازی، Escape Room هم می گویند چون برای خروج از اتاقی که بازی از آن شروع می شود، باید نه تنها تلاش کنید معماها را حل کنید، بلکه گاهی مقررات زندگی عادی را هم باید کنار بزنید که همه اینها در کنار هم موجب بروز اتفاقات جالب و گاه خنده داری می شود که موجب مفرح بودن این سرگرمی نزد بسیاری از توریست ها و جوانان شده است. در پایان می توانید عکس های یادگاری جالبی به همراه دوستان تان، با کلاه و یا لباس های دزدان دریایی بگیرید. اگر با تور بلغارستان به شهر زیبای ساحلی وارنا می روید و طرفدار بازی های فکری و جوان پسند هستید، بازی "لوجیک روم" را فراموش نکنید.

آدرس: ul. "Tsar Simeon I" 12, 9000 Varna Center, Varna, Bulgaria

ساعت های کاری: هر روز 10AM–10PM

شماره تماس: +359 87 777 6958



- مرکز بازی "لگو" (Lego City Center) :

خانه لگو در وارنا بلغارستان


شاید تعجب کنید که بدانید در وارنا مرکز بازی های لگو برای کودکان وجود دارد. در این مرکز بازی، کودکان می توانند ساعتها سرگرم بازی با قطعات لگو شوند و انواع شکل ها و یا اشیاء مورد علاقه خود اعم از خانه، ماشین و غیره را بسازند و از لگو بازی در کنار یکدیگر لذت ببرند.

یک تحقیق چند سال پیش نشان می داد که بازی با قطعات لگو در دوران کودکی موجب می شود که این دسته از کودکان، مهارت های ذهنی شان بیشتر رشد کرده و بعدها در دوران تحصیل، امکان موفقیت بیشتری در رشته های مهندسی و یا هنری نسبت به کودکانی که هرگز در دوره کودکی با قطعات لگو بازی نکرده اند، دارند. همین نکته شاید اهمیت و تاثیر مثبت بازی های شرکت لگو را به خوبی نشان دهد.  

آدرس: Mir 33 Varna 9000, Bulgaria

شماره تماس:  +359 89 859 1121