بهترین هتل های ساحلی بالی

اغلب هتل‌ها و تفرجگاه‌های ساحلی بالی در خط ساحلی جنوب این جزیره یافت می‌شوند که برخی از آنها دارای ساحل اختصاصی می‌باشند. بهترین هتل‌های ساحلی که می توایند در تور بالی از آنها دیدن کنید از امکان انجام تفریحات آبی برخوردار بوده و دارای باغ‌های بزرگ و وسیع می‌باشند. همچنین در این هتل‌ها برای تأمین نیازهای مسافران تور بالی دارای بهترین سالن‌های غذاخوری و خدمات اسپا (Spa) نیز هستند.

اکثر این هتل‌ها در سواحل جنوبی مانند نوسادوآ (Nusa Dua)، سمینیاک (Seminyak) و جیمباران (Jimbaran) وجود داشته و برخی از آنها نیز در مناطق دور از دسترسی مانند لووینا (Lovina) در شمال بالی و تابانان (Tabanan) در غرب بالی قرار دارند. در اطراف این هتل‌ها می‌توانید مراکز خرید و رستوران‌های درجه یک و بسیاری پیدا کنید. علاقمندان به استفاده از تور بالی می‌توانند در اینجا لیستی از بهترین هتل‌ها و استراحتگاه‌های ساحلی بالی را مشاهده نمایند که هرکدام از آنها می‌توانند بنا بر سلیقه شما، خاطرات خوشی برایتان به ارمغان آورده و تعطیلاتی بی‌نظیر را برای خود و همراهانتان فراهم کند.

1. استراحتگاه وستین (The Westin Resort)



هتل ساحلی وستین بالی   هتل ساحلی وستین بالی



استراحتگاه وستین که در ناحیه نوسادوآ بالی قرار دارد، دارای 433 اتاق لوکس با نمای اقیانوس ، استخر یا باغ می‌باشد. اتاق‌های مجلل هتل ساحلی وستین هرکدام 38 مترمربع بوده و برخی از آنها دسترسی مستقیم به استخر یا باغ دارند. همچنین سویت‌های 117 مترمربعی بسیار برای خانواده‌های مسافر تور بالی مناسب می‌باشند که دارای دو اتاق‌خواب و یک اتاق بزرگ برای استراحت پس از یک روز تفریح در بالی می‌باشد.

2. استراحتگاه ساحلی سمینیاک (The Seminyak Beach Resort & Spa)



هتل ساحلی سمینیاک بالی   هتل ساحلی سمینیاک بالی



استراحتگاه و اسپای ساحلی سمینیاک یک مجموعه پنج ستاره از اتاق‌ها، سوئیت‌ها و ویلاهایی است که با منظره رو به اقیانوس در ساحل آرام سمینیاک بالی قرار گرفته است. هتل ساحلی سمینیاک تنها 20 دقیقه با فرودگاه بین‌المللی نورا رای (Ngurah Rai) فاصله داشته و مسافران تور بالی می‌توانند با یک پیاده‌روی ده دقیقه‌ای به خیابان جالان رایا سمینیاک (Jalan Raya Seminyak) که دارای مراکز خرید بسیاری است، برسند؛ از بوتیک‌های لباس‌فروشی گرفته تا استودیوهای هنری، هرچیزی که بخواهید در این خیابان‌ها وجو دارد.

3. سوئیت و ویلاهای رویال پورنما (The Royal Purnama)



هتل ساحلی رویال پورنای بالی   هتل ساحلی رویال پورنا بالی



35 سوئیت و ویلاهای استخردار پورنما در مجموعه‌ای در نزدیکی ماسه‌های سیاه پانتای پورنما (Pantai Purnama) که آن را ساحل ماه کامل می‌نامند، قرار دارند. در اینجا می‌توانید از امکانات و خدمات سطح بالا و لوکس سوئیت‌های رویال پورنما بهره‌مند شده و همچنین لذت کافی را از مجاورت این هتل ساحلی با اقیانوس ، ببرید. این مجموعه هتل های ساحلی در ناحیه سوکاواتی (Sukawati) بالی قرار داشته و امکانات درجه یکی را به تمام مهمانانش ازجمله مسافران تور بالی ارائه می‌دهد.

4. مجموعه استراحتگاهی لوکس لاگونا (The Laguna, a Luxury Collection Resort & Spa)



هتل ساحلی لاگونا بالی   هتل ساحلی لاگونا بالی



هتل‌های منطقه نوسادوآ بالی همواره دارای بالاترین کیفیت‌ها در میان سایر هتل‌ها بوده و بخاطر موقعیت جغرافیایی مناسبش در بالی، دارای هتل‌های بیشتری نیز می‌باشد. در نتیجه محبوبیت این هتل‌های درجه یک بالاتر رفته و افراد بیشتری قادر خواهند بود از امکانات و خدمات موجود در این هتل استفاده نمایند. مجموعه هتل ساحلی لاگونا اغلب برای اقامت خانواده‌ها در تور بالی بسیار مناسب می‌باشد.

5. اینترکانتیننتال (InterContinental Bali Resort)



هتل ساحلی اینترکانتینتال بالی   هتل ساحلی اینترکانتینتال بالی



استرحتگاه‌ ساحلی اینترکانتینتال یکی از مهم‌ترین هتل‌های زنجیره‌ای پنج ستاره در ناحیه جیمباران (Jimbaran) بالی هستند. این هتل بزرگ ساحلی دارای منظره‌ی بی‌نظیر از غروب خورشید بوده و همچنین از کافه و رستوران‌های درجه یک با غذاهای دریایی برخوردار است. هتل ساحلی اینترکانتینتال تنها 25 دقیقه با فرودگاه بین‌المللی نورا رای فاصله دارد. از دیگر مناطقی که در نزدیکی هتل بوده و مسافران تور بالی می‌توانند از آنها لذت ببرند؛ پارک ملی گارودا ویسنو (Garuda Wisnu) می باشد که فضای آن بسیار جالب توجه است.

6. استراحتگاه ساحلی فیرمونت سانور بالی (Fairmont Sanur Beach Bali)



استراحتگاه ساحلی فیرمونت سانور بالی   استراحتگاه ساحلی فیرمونت سانور بالی



فیرمونت سانور بالی یک استراحتگاه درجه یک ساحلی در بالی است که تمام سوئیت‌های آن بصورت ویلایی بوده و دارای باغ‌های گرمسیری بسیاریست. این استراحتگاه در منطقه دنپاسار (Denpasar) بالی قرار داشته و همچنین فاصله بسیار کمی با فرودگاه بین‌المللی نورا رای دارد. هتل ساحلب سانور که در ابتدا تنها یک روستای ماهیگیری بسیار ساده بود، امروزه بعنوان یکی از مراکز تاریخی و فرهنگی مهم بالی محسوب می‌شود و مسافران تور بالی می‌توانند از تمام مزایای نزدیکی به این ناحیه نیز برخوردار شوند.

7. هتل ساحلی وی بالی (W Bali)



هتل ساحلی w بالی   هتل ساحلی w بالی



هتل وی برای آن دسته از مسافران تور بالی که می‌خواهند در مرکز شهر پرجمعیت و محبوب سمینیاک قرار گیرند، مکان بسیار مناسبی است. در اطراف این هتل ساحلی انواع فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و مکان‌های تفریحی وجود دارند که همگی بسیار به یکدیگر نزدیک هستند. اما خود هتل آنچنان زیبا و حیرت‌انگیز طراحی شده که ممکن است نخواهید از آن خارج شوید! حرف W در نام این هتل از Whatever/Whenever گرفته شده که به معنای "هرچیزی در هرکجا" است. طبق این تعریف، خدمه‌ی هتل در هرکجا و هر زمانی که بخواهید می‌توانند خدمات حرفه‌ای به شما ارائه نمایند.

8. استراحتگاه ساحلی اوبروی بالی (The Oberoi)



استراحتگاه ساحلی اوبروی بالی   هتل ساحلی اوبروی بالی



سوئیت‌های ویلایی اوبروی علاوه بر داشتن تمامی امکانات مدرن و امروزی، بصورت سنتی طراحی شده و تاریخ و فرهنگ بالی را می‌توان در نحوه ساخت آنها مشاهده نمود. این استراحتگاه ساحلی نیز در شهر سمینیاک واقع شده و از منظره‌ی بی‌نظیری رو به اقیانوس هند برخوردار است. سوئیت‌های هتل ساحلی اوبوری هم برای خانواده و هم برای زوج‌ها جوانی که از تور بالی استفاده می‌کنند مناسب بوده و دارای امکاناتی نظیر تلویزیون‌های تخت، دی‌وی‌دی پلیر، وایفای رایگان، استخر برای هر سوئیت و همچنین خدمات و سرویس 24 ساعته است.

9. استراحتگاه ساحلی ساکالا بالی (The Sakala Resort Bali)



هتل ساحلی ساکالا بالی   استراحتگاه ساحلی ساکالا بالی



استراحتگاه پنج ستاره ساکالا بالی به مسافران تور بالی خدمات لوکس و درجه‌یکی ارائه داده و دارای منظره خیره‌کننده‌ای می‌باشد. این استراحتگاه ساحلی در ناحیه جالان پراتاما (Jalan Pratama) واقع شده فاصله بسیار کمی با مرکز شهر نوسادوآ دارد. همچنین فاصله آن با فرودگاه بین‌المللی نورا رای، تنها سی دقیقه است.هتل ساحلی ساکالا علاوه بر داشتن امکانات رفاهی مناسب، بخاطر نزدیکی آن به مرکز شهر نوسا دوآ و مکان‌های تفریحی و تاریخی آن، از محبوبیت بالایی میان مسافران تور بالی برخوردار است.

10. استراحتگاه گرند میراژ و تالاسو بالی (Grand Mirage Resort & Thalasso Bali)



 استراحتگاه گرند میراژ و تالاسو بالی   هتل ساحلی گرند میراژ و تالاسو بالی



استراحتگاه پنج ستاره ساحلی گرند میراژ که در نوسادوآ بالی واقع شده، یک اقامت لوکس و فراموش‌نشدنی را برای مسافران تور بالی به ارمغان می‌آرود. گرند میراژ علاوه بر فاصله کوتاه با فرودگاه بین‌المللی نورا رای بالی، بسیار به مرکز توریستی نوسادوآ نیز نزدیک می‌باشد. این مرکز توریستی دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری از جمله موزه پاسیفیکا (Museum Pasifika) و سالن تئاتر نوسادوآ بالی است که نمایش دِودان (Devdan Show) در آن برگزار می‌شود.