جاذبه های پاریس در تور پاییز


پاییز در فرانسه و بخصوص در پاریس آغاز فصلی فرهنگی محسوب می شود.زمانی که مسافر تور پاییز فرانسه و شهر پاریس هستید امکان این را دارید که رویدادهای جالبی را در این فصل از سال مشاهده کنید.

Versailles Fountains Night Show

باغ ورسای بخودی خود زیبا و بسیار جذاب است و از نقاط دیدنی پاریس در تور فرانسه محسوب می شود. اما در برنامه ای که از اول آوریل آغاز و تا 29 اکتبر نیز ادامه دارد هر هفته شنبه برنامه ای مخصوص همراه با موزیک و رقص آب و فرواره به باغ ورسای در این شب ها زیبایی چندین برابر می بخشد.

Biennale des Antiquaires

در این رویداد جالب در پاریس که از از 11 تا 21 سپتامبر برگزار می شود، بسیاری از بزرگترین فروشندگان و تولیدکنندگان جواهرات و انواع اشیاء آنتیک در سالنی با سقف شیشه ای در Grand Palais در فضایی بسیار زیبا و دکوراسیون فوق العاده دور هم جمع می شوند.

Nuit Blanche

در این شب رویایی در پاریس همه چیز شکل و شمایلی هنری به خود می گیرد. در جای جای شهر می توانید تغییرات را مشاهده کنید از ویدئو پروجکشن های متنوع ، موزیک و مراسم های تئاتر و هنری متنوع سرار شهر پاریس فرانسه را در می گیرند. اگر مسافر تور پاییز فرانسه هستید حتما این شب رویایی را که هر ساله در اولین شنبه ماه اکتبر (در سال 2017 مصادف با 7 اکتبر) برگزار می شود را از دست ندهید.

The Salon du Chocolat

بزرگترین تولیدکنندگان شکلات جهان هر ساله بین 29 اکتبر تا 2 نوامبر در پاریس گرد هم می آیند و رویدادی خوشمزه و شیرین را رقم میزنند. در این فستیوال می توانید انواع جدیدترین و متنوع ترین شکلات های تولید شده را ببینید ، بصورت رایگان برخی را بچشید و اطلاعات جالبی در مورد انواع شکلات بدست آورید.

باید گفت علاوه بر اینها ده ها رویداد و فستیوال دیگر در فصل پاییز برگزار می وشد که می توانید هنگام سفر با تور فرانسه در پاییز از آنها دیدن کنید.فستیوال هایی مانند نمایش ماشین های عتیقه قدیمی مربوط به قبل از دهه 40 میلادی ، تئاترهای هنری با اجرای انواع گروه های فرانسوی و بین المللی.همچنین روزهایی از فصل پاییز وجود دارد که می توانید از بسیای از موزه ها و گالری های هنری پاریس بصورت رایگان بازدید کنید.

جاذبه های دینی و قستیوال های متنوع براب مسافران تور پاییز پاریس کم نیست.شهر پاریس به دلیل فرهنگ و روحیه هنری که دارد در پاییز که فصلی شاعرانه محسوب می شود همواره جلوه ی دیگر می یابد که دیدن از آن برای همه بخصوص دوستداران هنر و موسیقی و نقاشی بسیار جذاب خواهد بود.