جاذبه های تور تابستان بلغارستان

تورهای تابستانی بلغارستان دارای جاذبه های زیادی است.علاقه مندان به تفریحات فضای باز و ورزش های خارق العاده از وجود اینهمه تنوع و گستردگی در بلغارستان و امکانات قابل ارائه در تورهای بلغارستان شگفت زده خواهند شد.

رودها و آبشارهای خشن در این کشور بهترین محل برای ورزش کایاک در تور تابستان بغارستان محسوب می شوند در کنار آن برج ها و ساختمان های بلندی که در سرتاسر کشور وجود دارند ، محل مناسبی برای پرش های بانجی می باشند که بتوانید حس هیجان پرش از ارتفاع را تجربه کنید و مهمترین از همه اینها سواحل زیبای بلغارستان در تابستان ها محل بسیار خوبی برای غواصی ، موج سواری و البته شنا می باشند که همه اینها سفر خاطره انگیزی را در تورهای تابستانی بلغارستان برایتان رقم خواهند زد.

سواحل اسموکینی ، البنا و ساحل آفتابی بلغارستان در شهر وارنا از جمله دیدنی های این کشور در تور تابستان به حساب می آیند.

اگر عازم صوفیا هستید پارک بورسوا و پارک کوهی ویتوشا می توانند گزینه مناسبی برای گشت گذار در هوای آفتابی تابستان محسوب شوند.البته از سیتی گاردن این شهر نیز نباید غافل شوید.

پارک آبی فوق العاده زیبای شهر وارنا و دلفیناریوم نیز از جمله بهترین گزینه ها در تور تابستانی بلغارستان هستند و می توانید اوقات خوشی را در کنار خانواده سپری کنید.

در هر صورت چه مسافر تور وارنا باشید و چه صوفیا، اواع گزینه ها برای تفریح و سرگرمی در تابستان را در این کشور خواهید یافت.هرچند شاید باید گفت شهر وارنا بدلیل سواحل بی نظیر دریای سیاه، بخصوص سواحل ماسه های طلایی این شهر،میتواند جاذبه های بیشتری در تابستان برای گردشگران داشته باشد.