افسانه جنگل غول های سوچی

به دلیل ساخت جاذبه های تفریحی مدرن در چند دهده اخیر، تور سوچی به عنوان یکی از تورهای گردشگری پرطرفدار روسیه مطرح شده، سوچی که در گذشته نیز تفریحگاه تابستانی پادشاهان بوده است و طبیعت زیبای آن با آب و هوای مطلوبی که دارد همیشه مثال زدنی است که خیلی ها به سفر با تور سوچی سرار دنیا به خود جذب می کند.

از زبان مردم این شهر که در امتداد سواحل دریای سیاه و رشته کوه های قفقاز قرار گرفته است، افسانه های عجیبی نقل شده است که افسانه جنگل غول ها معروف ترین آن هاست که نام آن جنگل دلمن (Dolmen) است.

این پارک اسرار آمیز سوچی در شمال غربی رشته کوه های قفقاز با مساحت 12 هزار کیلومتر با قدمت تاریخی بیش از 2700 سال قبل از میلاد، قرار گرفته است. این پارک ملی جزء میراث طبیعی سوچی است، بازدید از آن یک فرصت استثنایی در سفر با تور سوچی محسوب می شود تا این جنگل افسانه ای را که روزگاری محل زندگی غول ها بوده است را، از نزدیک ببینید.

اولین چیزی که نظر شما را در پارک دلمن به خود جلب می کند، ستون های سنگی و خانه های مستطیلی سنگی کوچک هستند که مایه تعجبتان می شود. چطور ممکن است خانه غول ها آنقدر کوچک باشند؟ ساختمان مبهم این خانه ها هنوز هم برای دانشمندان وتاریخ نویسان مورد بحث است.

اگر با تور سوچی روسیه همسفر شدید خواهید دانست که این خانه ها متعلق به آدم کوچولوهای داستان است که آثاری مانند سفال، سرنیزه، گوشواره، ظروف شیشه ای شبیه به بشقاب و کمربند از جنس استخوان از آنها به جای مانده است.

تور گردشگری سوچی جنگل غول ها

قصه افسانه ای جنگل دلمن که در سوچی می شنوید از این قرار است که در گذشته های بسیار دور، زمانی که انسان های کوچک قامت در کنار غول های تنومند و بسیار بزرگ به شادی در خانه های سنگی پنج تیکه که به دست همین غول ها ساخته شده بود در این دیار زندگی می کردند تا زمانی که حیله انسان ها به جایی رسید که برای رسیدن به هدفشان که رام کردن غول ها بود، آنها را کور کردند و با اجبار آنها را گیاه خوار کردند و با این روند غول ها دیوانه شدند شهر و مردم آن را به نابودی کشاندند.

جای تاسف است که گردشگران و مردم شهر توجه ای به باقی مانده این آثار ندارند. زمانی که با تور سوچی به پارک ملی دلمن بروید متوجه رفتار بد مردم با این مجموعه تاریخی می شوید که با این روند نابودی آثار این مکان تاریخی در سوچی بسیار نزدیک است.