دره دروازه شیطان سوچی

با تور سوچی به دوره عصر یخبندان سفر کنید!

سوچی انتخاب اکثر گردشگران ایرانی در سفر به روسیه است، دلایل این محبوبیت می‌تواند قیمت مناسب تور های آن و همچنین فاصله نسبتاً کم ایران با این شهر ساحلی روسیه، سواحل گرم و آفتابی و مکان های مناسب برای خانواده‌ها و ... باشد.

یکی از بهترین جاذبه‌های طبیعی سوچی دروازه شیطان است که در اینجا با جنگلی قدیمی به نام کولچین روبه‌رو هستیم که انبوه گیاهان این منطقه به زمان عصر یخبندان برمی‌گردد و بیشه هاب چوب شمشکی را زیاد به چشم می‌بینید.

زیبایی این جنگلدر دره‌ای با صخره‌های عمودی که عمق آن به ۵۰متر می‌رسد پنهان‌شده است و در اعماق این دره استخر طبیعی عمر 4.5پدید آمد.

این استخر با قطره دوازده متری به دو قسمت حفاظت‌شده و عمومی تقسیم می‌شود که قسمت عمومی آن برای یک روز پیک‌نیک در تور سوچی همراه با خانواده می‌توانند تبدیل به روز خاطره انگیزی در این سفر شود.با رفتن به این مجموعه طبیعی، زیبایی سوچی را بهتر درک خواهید کرد.

دروازه شیطان سوچی در منطقه خوستینسکی که به رودخانه خوستا منتهی می شود. شما می‌توانید در این رودخانه شنا کنید و منظره فوق‌العاده آن را تماشا نمایید همچنین نگران روشن کردن آتش نباشید زیرا گودال‌های مخصوص برای این کار در نظر گرفته شد.استشمام بوی سوختن چوب در کنار گرمای آتش و طبیعت زیبای این دره درحالی‌که صدای آرامش‌بخش رودخانه به گوش می‌رسد سفر با تور سوچی را برایتان به یک سفر رویایی تبدیل می‌کند.

بازدید از دره دروازه شیطان سوچی تنها از ماه می تا اکتبر امکان‌پذیر است و برای رفتن به این مجموعه توریستی با اتوبوس خط ۱۲یا ۱۲۴به ایستگاه ۱۲۸رفته و بعدازآن به‌طرف روستای کراسنایاوولیا حرکت کنید.