درخت گل لاله در سوچی

این درخت دیدنی در سوچی در محله لازاروسکویه دهکده گالووینکا قرار دارد، در سفر با تور سوچی  برای رفتن به این محله باید با قطار برقی به این روستا رفته و در ۵۵۰ متری رود شاخه درخت گل لاله را خواهید دید.
سوچی یک شهر مدرن و نوساز به سبک اروپایی که معماری این شهر از کشور سوئیس الهام گرفته شده است که از شباهت آن دو می‌تواند به کوهستان برفی برای پیست اسکی اشاره کرد. کراسنا پولیانا دارای یک پیست اسکی معروف در سوچی است. هزینه‌ی زیادی برای ساخت آن‌ که مجهز به تله‌کابین است خرج شده و اکنون با ایجاد جاذبه‌های گردشگری در این شهر، سالانه گردشگران زیادی را چه در بهار و تابستان و چه در پاییز و زمستان با تور سوچی به خود جذب می کند.

در سوچی فقط جاذبه‌های تفریحی نیست که توریست‌ها را به سمت خود جذب می‌کند جاذبه‌های تاریخی بسیاری از گذشته پرفرازونشیب آن برجای‌مانده است که در سفر همراه با تور سوچی می توانید از آنها بازدید کنید حتی با دیدن بعضی از آن‌ها مانند درخت گل لاله سوچی حیرت‌زده خواهید شد این حیرت فقط به خاطر ظاهر درخت با ارتفاع ۴۰ متری و قطر ۳ متری آن نیست و به تاریخچه آن نیز مربوط است یادبودی تاریخی مربوط به خانواده ماگنولیا است و نام این درخت با نام یکی از دانشمندان سوئدی به نام کارل لینادوس یکی است و جنبه قابل‌توجه این درخت گل لاله شکوفه‌های شبیه به گل لاله است که به همین دلیل به این نام نیز خوانده می‌شود.
با تور سوچی ویژه فصل بهار از درخت گل لاله سوچی بازدید کنید زیرا این درخت شبیه به پای فیلی غول‌پیکر است و با شکوفه‌های زیبایش شکوهی شگفت‌انگیز پیدا می‌کند که همه را محو خود می‌کند.

مسافران و گردشگران تور لوکس سوچی می توانند از جاذبه های گردشگری سوچی دیدن نمایند