سوچی رکورددار گردشگری در سال ۲۰۱۶

سوچی شهری توریستی در روسیه که به روسیه گرم نیز معروف است و با توجه به آمار و نقل از سرویس خبری و اجرایی، تور سوچی  (sochi tours) و گردشگرانی که با این تورها از سراسر دنیا به این شهر وارد شدند در سالی که گذشت رکورد تعداد گردشگران زمان شوروی را نیز شکست داد این عدد 6.5 میلیون نفر را نشان می‌دهد.

به گفته شهردار سوچی آناتولی یاموخوف: ما با انجام کارهای مختلف سعی کردیم تعداد گردشگران را در سوچی که شهری توریستی برای تمام فصول است نسبت به زمان شوروی افزایش دهیم.

تعداد نفرات گردشگران تور سوچی که از سال ۲۰۱۵ تاکنون مورد بررسی قرارگرفته است با توجه به نتیجه آمار، ایران در آخر سال ۲۰۱۵ جزء ۲۰ کشور اول توریست روسیه قرار گرفت که این خبر را سفیر روسیه لوان جگریان در سفری که به ایران داشت بیان کرد و همچنین تعداد ویزاهای صادرشده برای ایرانیان که با تورهای مسکو و سن‌پترزبورگ و تور سوچی سفرکرده است ۳۵ هزار  اعلام کرد و با این حساب ایران برای اولین بار بود در سال گذشته به‌عنوان رتبه‌های برتر سفر به روسیه مطرح شد.
اگر با تور سوچی به روسیه سفر کرده باشید می‌دانید که این شهر در بین گردشگران ایرانی از محبوبیت خاصی برخوردار است.
از دلایلی که سوچی را به شهر توریستی تبدیل کرده است آب‌وهوای خوب، مقصد سفر برای تمام فصول، مناطق کوهستانی و ساحلی،بهترین پیست اسکی، سواحل آفتابی بی‌نظیر و ... که همه این‌ها شهر سوچی را به مقصد سفر خیلی از گردشگران دنیا تبدیل کرده در سال بیشتر مسافران تور روسیه انتخابشان این شهر است.

اگر از طریق تور سوچی در سفر به روسیه همراه شوید می‌توانید از جاذبه‌های توریستی زیباترین شهر روسیه دیدن کنید.

مسافران و گردشگران تور روسیه می توانند از جاذبه های گردشگری سوچی دیدن نمایند.