آبشار آژک سوچی


سوچی شهری پر از دیدنی‌های جادویی است که در سال گردشگران بسیاری با استفاده از تور های سوچی از سرار دنیا به این شهر در  رقابت با بهترین شهرهای اروپایی است سفر می‌کنند.
سوچی ازلحاظ موقعیت جغرافیایی در بین سواحل آفتابی هم‌راستا با دریای سیاه و رشته‌کوه‌های قفقاز که منطقه توریستی کراسنایا پولیانای را دارا است. قرار گرفته است. علت آب‌وهوای خوب این شهر که در سفر با تور سوچی متوجه آن خواهید شد همین موقعیت جغرافیایی آن است.

در سفر به روسیه با تور سوچی بازدید از پارک‌های کوهستانی این شهر که در بهار و تابستان بهترین تصویر خود را به نمایش می‌گذارند را از دست ندهید در مناطق کوهستانی جنگلی آن و آبشارهای زیادی وجود دارد آبشار آژک که از یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری سوچی است.
این آبشار که در امتداد رودخانه آژک در ارتفاع بیشتر از ۹ متر به دلیل فرسایش تدریجی صخره‌هایی که قدمت پنجاه‌هزار سال دارد پدید آمده است.
عرض آبشار آژک سوچی حدود ۱/۵ متر است که در پایین این آبشار بلند دریاچه‌ای شکل‌گرفته است که اطراف آن را درختان چوب شمشکی و پیچک احاطه کرده است 
که بر روی این دریاچه سایه افکنده‌اند به‌طوری‌که طراوت دل بخشی را در اطراف این دریاچه احساس می‌کنید.
هستید برای رفتن به آبشار آژک در پارک ملی منطقه خوستینسکی به روستای اورخووکس که در ۶/۵ کیلومتری این پارک واقع‌شده است بروید
در طول رودخانه تا یک کیلومتری جلو بروید بعد از زنبورداری متروکه، منظره فوق‌العاده آبشار معروف سوچی برایتان نمایان می‌شود. 
از راه‌پله‌های چوبی نزدیک آبشار به‌طرف آن حرکت کنید و خنکی برخورد آب رودخانه از ارتفاع زیاد را زمانی که به دریاچه برخورد می‌کنند بر روی پوستتان احساس کند و حالا که درختان زیادی دورتادور شما را گرفته است ریه‌های خود را پر از هوای تازه کنید.
اگر با تور سوچی الماس‌نشان به روسیه سفر کردید دیدن بهترین جاذبه‌های توریستی سوچی را در برنامه سفر خود قرار دهید.

گردشگران و مسافران با بازدید از جاذبه های گردشگری سوچی از سفر خود با تور روسیه لذت خواهند برد.