ساحل اسموکینی بلغارستان

بلغارستان به‌گونه‌ای در کنار دریای سیاه واقع‌شده است که مملو از سواحل زیبا و بکر مانند ساحل اسموکینی است که در بعضی از قسمت‌های آن گردشگران را در حال استراحت و آفتاب گرفتن می‌بینید و با تجمع مسافران در این بخش هتل‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها و مراکز تفریحی به وجود آمدند تا همه و همه سفر به بلغارستان را برای شما دوستداران سفر به‌یادماندنی می‌کند.

بازدید ازساحل اسموکینی با ماسه خوب و تمیزش و آب گرم و ناآرامش که امواج با شدت تمام بر روی دامنه ساحل می‌کوبد، برای زوج‌های جوان که دوست دارند در سفر خود منظره‌های زیبا از طبیعت که جو آن رمانتیک باشد را ببینند، بسیار مناسب است.

همچنین خانواده‌های زیادی به استراحتگاه‌های دریایی سوزوپول که در 5 کیلومتری این ساحل قرار دارد، می‌روند ولی به دلیل موج‌های خطرناک رفتن به این ساحل به خانواده‌های بچه‌دار توصیه نمی‌شود.

رفتن به ساحل اسموکینی بلغارستان را به جوانانی که عاشق ورزش‌های دریایی مانند فوتبال و والیبال ساحلی هستند، پیشنهاد می‌کنیم تا بتوانند در سفر همراه با خانواده آرامش وصف‌نشدنی را تجربه کنند.

بعد از چند ساعت گشت‌وگذار در ساحل، تماشای غروب بی‌نظیر بلغارستان از پشت پنجره یکی از کافه‌های ساحل و خوردن یک غذای خوشمزه بلغاری خاطره‌ای به‌یادماندنی از این سفر را برایتان پدید می‌آورد.