ساحل سمینیاک بالی

یکی از ساحل‌های معروف بالی، سمینیاک (Seminyak) نام دارد که در قسمت جنوب غربی بالی واقع شده است. شهر سمینیاک به عنوان یک شهر کوچک ولی پر از مراکز خرید با لباس‌های مد روز، هتل‌های ۵ ستاره، ویلاهای لوکس و رستوران‌های بین‌المللی معروف است و یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب در انواع تورها از جمله تور لوکس بالی به شمار می‌رود. سالن‌های ماساژ متعددی در سطح شهر و ساحل سمینیام بالی وجود دارند که اکثر این مراکز، به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند.



ساحل سمینیاک تور بالی    ساحل سمینیاک در بالی



یکی از تمیزترین و شیک‌ترین ساحل‌های بالی، ساحل سمینیاک است. تماشای منظره غروب خورشید از ساحل این شهر، بی‌نظیر است و آرامشی بلاتشبیه برای مسافران تور بالی به ارمغان می‌آورد. علاوه بر آفتاب گرفتن و لذت بردن از صدای امواج دریا روی شن‌های ساحل سیمیناک، این منطقه دارای مراکز تفریحی بسیاری از جمله تخته‌موج‌ سواری، شنا و غیره بوده و سالن‌های ماساژ و زیبایی موجود در سمینیاک، ایده‌آل مسافران خانم تور بالی خواهند بود.



ساحل سمینیاک در بالی    ساحل سمینیاک در بالی



رعایت بهداشت و نظافت در ساحل سمینیاک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بطوریکه مسافران تور بالی ممکن است در ساعاتی از روز خدمه‌هایی را در حال جمع‌آوری زباله‌های ساحل سمینیاک بالی ببینند. این ساحل داری صندلی‌های بسیاری در خط ساحلی خود است که گردشگران و مسافران تور بالی می‌توانند در این تخت‌ها استراحت نموده و آفتاب گرفته یا به صدای دلنشین امواج دریا گوش دهند.



ساحل سمینیاک در بالی    ساحل سمینیاک در بالی



ساحل سمینیاک بالی فقط مخصوص زوج‌های جوان نیست، بلکه خانواده‌ها نیز به همراه فرزندانشان می‌توانند یک سفر آرام و بی‌دغدغه با تفریحات متنوع و سرگرم‌کننده هنگام استفاده از تور بالی در این منظقه داشته باشد.