منطقه ی توریستی جیانیار بالی


محدوده‌ی جیانیار (Gianyar) در قلب فرهنگی بالی واقع شده و دارای تاریخ غنی و پر فراز و نشیبی‌ست. می‌توان گفت تاریخ جیانیار جالب‌ترین تاریخ نواحی در بالی است. شهرک جیانیار نیز یک شهر اداری بوده و از آنجایی که زمانی مرکز قدرت و پادشاهی بالی به شمار می‌رفت، دارای بزرگترین کاخ‌های جزیره بالی است، اما متأسفانه بازدید از این کاخ‌ها برای گردشگران و مسافران تور بالی، مقدور نمی‌باشد.



   جیانیار بالی



اغلب گردشگران و مسافران تور بالی به خاطر غذاهای دریایی خاص و متفاوت جیانیار بالی، به این ناحیه سفر می‌کنند. علاوه بر غذاهای لذیذ و دلچسب جیانیار بالی، این منطقه دارای بازارهای زیاد مناسبی برای مسافران تور بالی می‌باشد. همچنین جیانیار بالی دارای مهم‌ترین سایت باستان‌شناسی در بالی است. هنر سفالگری در جیانیار بالی بسیار پرطرفدار است و مسافران تور بالی می‌توانند تخته‌های موج‌سواری مرغوبی در سواحل این ناحیه، تهیه نمایند.





از دیرباز مردم محلی ناحیه جیانیار بالی به دارایی‌بافی یا ایکات (Ikat) مشغول بوده‌اند که لباس‌های محلی مردم بالی بدین صورت بافته می‌شوند. بسیاری از کارخانه‌های نساجی جیانیار بالی تورهایی برای بازدید گردشگردان و مسافران تور بالی از کارخانه‌های خود، برگزار می‌کنند و علاقمندان تور بالی می‌توانند در آنها شرکت نمایند. همچنین صنایع دستی میان مردم جیانیار بالی از اهیمت بالایی برخوردار بوده و صنایع دستی این ناحیه از بالی، مخصوصاً سفالگری، بسیار معروف بوده و مسافران تور بالی می‌توانند انواع این صنایع دستی را در بازارهای متعدد جیانیار تهیه نمایند.



خرید از جیانیار در تور بالی   جیانیار بالی



در صورت تمایل به آگاهی از آخرین شرایط و آخرین قیمت تور بالی با کارشناسان الماس نشان تماس بگیرید.