منطقه توریستی کوتا بالی

شهر کوتا (Kuta) که از ایام قدیم بخارطر ساحل سفید و طلایی رنگش معروف بوده، خط ساحلی آن از فرودگاه بین‌المللی انگوراه رای (Ngurah Rai International Airport)  شروع شده و یکی از جاذبه‌های گردشگری پر بازدید تور بالی به شمار می‌رود. کوتا که در قدیم تنها یک روستای ماهیگیری بوده، امروزه دارای رستوران، هتل و جاذبه‌های گردشگری بسیاری برای مسافران تور بالی است. بعضی از جاذبه‌های گردشگردی کوتا در تور بالی را نباید به هیچ وجه از دست داد.



منطقه توریستی کوتا بالی    منطقه توریستی کوتا بالی



تفریحات و امکانات زیادی برای مسافران انواع تورها مانند مسافران تور ارزان بالی و گردشگران این منطقه درنظر گرفته شده است. مهم‌ترین آن امکاناتی برای شنا و موج‌سواری در سواحل این منطقه است. به دلیل کمتر بودن قیمت امکانات تفریحی در کوتا بالی، اغلب گردشگردان و مسافران تور بالی، این سواحل را برای تفریحات و همچنین دریافت آرامش ترجیح می‌دهند. اما از طرف دیگر به همین دلیل، کوتا بالی یکی از مناطق شلوغ بالی بوده و مسافران تور بالی شاهد ازدحام زیادی در این سواحل باشند. شلوغ‌ترین ماه‌های سواحل کوتا بالی از جولای تا اوت (فصل تابستان) و همچنین ایام کریسمس و سال نو می‌باشد که معمولاً تمام هتل‌های کوتا بالی، رزرو می‌شوند.



    منطقه توریستی کوتا بالی



علاوه بر ساحل کوتا، این منطقه توریستی شامل جاذبه‌های گردشگری بسیاری است. یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری کوتا بالی که میان مسافران تور بالی نیز بسیار محبوب است، پارک آبی واتربوم بالی می‌باشد. پس از آن تئاتر کوتا هر روزه گردشگران زیادی را به سوی خود می‌کشاند. این تئاتر شامل اجراهای نمایشی و همچنین شعبده‌بازی‌های شگفت‌انگیز است که با هزینه تنها 10 دلار، یکی از دیدنی‌های کوتا بالی می‌باشد.  دیگر جاذبه‌های گردشگری کوتا در تور بالی شامل پارک آبی سیرک (Circus Waterpark)، موزه رویا (Dream Museum)، بانجی برعکس بالی (5 GX Bali Reverse Bungy)، خانه موج‌سواری آرمادا (Armada Flow House) و .. می‌شود.