ساحل سانور بالی

ساحل سانور (Sanur Beach) یکی از اولین استراحتگاه‌های بالی و جاذبه‌های گردشگری تور بالی است که از محیط سکوت و پرآرامشی برخوردار است. ساحل سانور در تنگه‌ی شرقی جزیره بالی واقع شده و از لحاظ‌ زیادی با کوتا بالی تفاوت دارد. ساحل سانور بالی که زمانی تنها یک روستای ماهیگیری ساده بود، زیبایی‌های محلی خود را حفظ نموده و هرساله دارای گردشگران زیادیست و از این لحاظ میان مسافران تور بالی، محبوبیت بالایی دارد.



ساحل سانور بالی   ساحل سانور بالی



ساحل سانور به دلیل داشتن گردشگران زیاد و مسافرانی که تور بالی استفاده می‌کنند، دارای رستوران، بازار و هتل‌های رو به ساحل بسیاری است که طراحی آنها آمیخته‌ای از هنر مدرن و فرهنگ سنتی ساحل سانور بالی است. ساحل سانور بالی دارای فرهنگ غنی است و مرکز تفریح ثروتمندان محسوب می‌شود و مسافران تور بالی نیز می‌توانند از مزایای این ساحل زیبا بهره ببرند.



جاذبه های ساحل سانور در تور بالی   جاذبه های ساحل سانور در تور بالی

سانور بالی دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری است که می‌تواند ساعت‌ها و حتی روزها مسافران تور بالی را به خود مشغول کنند. این جاذبه‌ها شامل پیاده‌روی در دریا (Bali Seawalker)، موزه لِمایر (Le Mayeur Museum)، فستیوال کایت بالی (Bali Kite Bali)، جزیره کوسه‌ها (Bali Shark Island)، کتیبه بلانجونگ (Blanjong Inscription)، گالری گریا سانتریان (Griya Santrian Gallery)، گلخانه ارکید (Bali Orchid Garden) و ... می‌شود.