پارک آبی واتربوم بالی

پارک واتربوم بالی (Waterbom Bali) یکی از مکان‌های تفریحی بالی و از تفریحات محبوب مسافران تور بالی است که برای جمع خانوادگی و دوستانه بسیار مناسب می‌باشد. پارک آبی واتربوم بالی در سال 1993 شروع به کار کرده و از آن زمان بیشتر از 15 ویژگی و دستگاه‌های تفریحی به خود اضافه نموده است. این پارک 3.8 هکتار مساحت داشته و علاوه بر پارک آبی شامل باغ‌های جنگلی، رستوران و استراحتگاه می‌باشد. پارک آبی واتربوم بالی، یکی از 5 پارک آبی برتر جهانی است.

پارک واتربوم بالی دارای چندین نوع سرسره آبی‌است که شما و خانواده یا دوستانتان را برای یک روز کامل سرگرم می‌کند. سرسره‌های پارک واتربوم هم دارای ارتفاع کم برای کسانی که ترس از ارتفاع دارند و هم دارای ارتفاع بسیار بلند، برای علاقمندان به هیجان و آدرنالین می‌باشد. کارکنان و نجات غریقان پارک واتربوم بالی در نقاط مختلف برای رسیدگی به مشکلات افراد وجود دارند. خدمات و مکان‌های تفریحی درجه‌یک پارک واتربوم بالی باعث می‌شود این پارک به یکی از تفریحات محبوب مسافران تور بالی تبدیل شود.

از جمله سرسره‌های معروف و محبوب پارک آبی واتربوم بالی، سرسره Smashdown 2.0 است که به تازگی به پارک اضافه شده. ارتفاع نقطه ابتدایی این سرسره به 26 متر می‌رسد. ابتدا در یک محفظه‌ی شیشه‌ای قرار گرفته و پس از باز شدن دریچه‌ی زیر پایتان، لحظه‌ای سقوط آزاد را تجربه خواهید نمود. در قسمت دیگری از پارک واتربوم بالی، سرسره Climax قرار گرفته که سرعت و مسافت آن حتی بیشتر از Smashdown بوده و هیجان بیشتری برای مسافران تور بالی به وجود میاورد.



پارک واتر بوم تور بالی    پارک واتر بوم تور بالی



سرسره‌های دیگری مانند Fast n’ Fierce و Twin Racers برای لذت بردن از پارک واتربلوم بالی و مسابقه با دوست یا یکی از اعضای خانواده خود است. سرسره‌های Double Twist و Python نیز برای کسانی که از سرسره‌های مارپیچ بیشتر لذت می‌برند، وجود دارد. علاوه بر اینها، سرسره‌های موجود در پارک واتربوم بالی شامل Boomerang، Constrictor، Green Vipers و غیره می‌شوند.



پارک واتر بوم تور بالی    پارک واتر بوم تور بالی



یکی از آخرین تغییراتی که در پارک واتربوم بالی به وجود آمد، Flow Rider Double است که امکان موج‌سواری برای دو نفر بصورت همزمان را فراهم می‌کند. در این قسمت می‌توانید لذت موج‌سواری را همراه با دوست خود، چه بصورت ایستاده و یا خوابیده روی برد، تجربه نمائید. همچنین بخش Funtastic پارک آبی واتربوم بالی، برای بچه‌های کوچک‌تر تعبیه شده و دارای سرسره‌های کم‌ارتفاع و استخر کم‌عمق می‌باشد.



پارک واتر بوم تور بالی    پارک واتر بوم تور بالی



یکی از ویژگی‌های برجسته و محبوب پارک آبی واتربوم بالی میان مسافران تور بالی، وجود یک رودخانه‌ی آرام بنام Lazy River برای استراحت و آرامش است. کسانی که قصد ندارند از سرسره‌های پارک واتربوم بالی استفاده کنند، می‌توانند با اسنتفاده از تیوب‌های خاص، در این رودخانه که به سرعت ملایمی جریان دارد، استراحت نموده و از آبشارها و مناظر سرسبز موجود در مسیر لذت ببرند. مسافران تور بالی در رودخانه Lazy River پارک آبی واتربوم بالی متوجه گذر زمان نخواهند شد.



پارک واتر بوم تور بالی    پارک واتر بوم تور بالی    



لازم به ذکر است که سرسره‎‌های پارک آبی بالی با سخت‌گیرانه‌ترین استانداردهای بین‌المللی ساخته شده‌اند و دارای سیستم‌های امنیتی و آبی بسیاره پیچیده اما دقیقی‌اند. دستگاه‌ها و مواد استفاده شده در بنای پارک واتربوم بالی هم با طبیعت و هم با پوست انسان، سازگاری بالایی دارند، بنابراین نیازی به نگرانی از امراض پوستی ناشی از استفاده از سرسره‌های پارک آبی واتربوم بالی نیست.

هزینه‌ی ورودی پارک آبی واتربوم بالی برای هر نفر 35 دلار و برای بچه‌های زیر 11 سال، مبلغ 24 دلار است. اگر می‌خواهید بیشتر از یک روز از این پارک استفاده نمائید، دارای عضویت دو روزه نیز می‌باشد. هزینه ورودی پارک واتربوم بالی شامل حوله، کمد، آلاچیق، موج‌سواری، یوروبانجی، بازی آب‌پاشی، اسپا و غذا و نوشیدنی نمی‌شود. برای هرکدام از این خدمات اضافه، از شما هزینه دریافت می‌گردد. اما لازم نیست مسافران تور بالی پول نقد همراه خود به پارک آبی بالی ببرند. این هزینه‌ها به حساب شما اضافه شده و می‌توانید هنگام رفتن، آنها را پرداخت نمائید.