پارک پرندگان بالی

پارک پرندگان بالی (Bali Bird Park) و پارک خزندگان بالی (Reptile Park) یکی از جاذبه‌های گردشگری بی‌همتای بالی است که مناسب تمام افراد خانواده در تور بالی می‌باشد. این باغ دو هکتاری، محیطی بسیار مناسب برای پیاده‌روی میان گونه‌های مختلف پرندگان را برای علاقمندان به حیات وحش فراهم می‌آورد. مسافران تور بالی می‌توانند در باغ پرندگان بالی شاهد پرندگان گوناگون و مخصوصاً پرندگان بسیار نادر اندونزیایی باشند.



پارک پرندگان تور بالی    پارک پرندگان تور بالی



پارک پرندگان بالی در روستایی به نام گینایر رگنسی (Gianyar Regency) در شهر باتوبولان (Batubulan) واقع شده است. این امکان برای مسافران تور بالی و علاقمندان به حیوانات و پرندگان وجود دارد تا به آنها نزدیک شده و عکس یادگاری بیاندازند. اغلب پرندگان در این محوطه آزاد هستند و گردشگران می‌توانند از نزدیک آنها را لمس کنند.

از آنجایی که هیچ نوع تور یا حفاظی در بالای این محوطه وجود ندارد، ممکن است تصور کنید پرندگانی که روی درخت‌ها و یا روی پرچین‌ها نشسته‌اند، با نزدیک شدن شما، از این محوطه فرار کنند، اما اینطور نیست. انواع طاووس‌های نر و توکان‌های رنگارنگ و طوطی‌ها در این پارک بزرگ آزادانه می‌چرخند و از بازدیدکنندگان و مسافران تور بالی دعوت می‌کنند با آنها بازی کرده یا با آنها عکس بیاندازند؛ حتی برخی از آنها آماده ژست گرفتن جلوی دوربین هستند.



پارک پرندگان تور بالی    پارک پرندگان تور بالی



درکنار پارک پرندگان بالی، پارک خزندگیان بالی نیز وجود دارد که گونه‌های مختلف خزندگان مانند سوسمار و مارمولک‌ها در آنجا نگهداری می‌شوند. برخلاف پارک پرندگان بالی، خزندگان پارک خزندگان بالی آزاد نبوده و گردشگران و مسافران تور بالی می‌توانند آنها را از پشت یک محفظه شیشه‌ای تماشا کنند.

در برخی ساعت‌های خاص، گردشگران و مسافران تور بالی می‌توانند همراه با خدمه‌ی پارک پرندگان بالی، در غذا دادن به پرندگان مشارکت داشه باشند. خدمه پارک، به منظوور غذا دادن به پرندگان باید محیط طبیعی آن را فراهم کنند و پس از آن، منظره شگفت‌انگیزی را از پرواز پرندگان در اطراف خود خواهید داشت.



پارک پرندگان تور بالی    پارک پرندگان تور بالی



اگر تمام اینها برای شما کافی نیست، پارک پرندگان بالی دارای یک سینمای 4 بعدی مناسب خانواده نیز می‌باشد. سینمای چهار بعدی پارک پرندگان بالی داستان گروهی از اردک‌های مهاجر را روایت می‌کند و یکی از این جوجه‌اردک‌ها برای اولین بار است که مهاجرت را تجربه می‌کند. این نمایش 4 بعدی لحظات شاد و هیجان‌انگیزی را برای مسافران تور بالی فراهم می‌آورد.

 پارک پرندگان بالی شامل بخشی‌است که مراحل تولد یک نوزاد پرنده در انواع مختلف و سنین مختلف نمایش می‌دهد. گردشگرانی که با استفاده از تور بالی از پارک پرندگان بالی دیدن می‌کنند، قادر خواهند بود از این تصاویر زیبا بهره ببرند.