بالی بهشت شرقی

جزیره بالی جزء مجموع الجزایر کشور اندونزی می باشد که از لحاظ جغرافیایی در بین اقیانوس آرام و هند قرار گرفته است که متصل کننده این دو می باشد که به همین دلیل آب و هوای جزیره بالی مانند دیگر جزایر این کشور، متغیر و متفاوت می باشد، مردمانی که در این جزیره سکونت می کنند تنها مردم اندونزی نیستند و افرادی با اصالت اروپایی و استرالیایی در این جزیره زندگی و کار می کنند. امروزه در جزیره بالی علاوه بر سفرهای تفریحی، سفرهای کاری نیز انجام می شود و صنعت توریسم باعث رشد اقتصادی این جزیره گشته است و افراد زیادی از کشورهای مختلف دنیا به این نقطه از جهان مهاجرت می کنند.

با سفر به جزیره بالی با دنیایی متفاوت رو به رو خواهید شد که همین جو خاص این منطقه است که آن را به یکی از بزگترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل کرده است. جزیره بالی به دلیل قرار داشتن در جنوب خط استوا و آب و هوای اینچنین دارای خاک حاصلخیز برای کشاورزی و رشد انواع و اقسام گیاهان می باشد. در بالی کوه های بسیاری وجود دارد که معروف ترین آنها کوه آگانگ است که در بین گردشگران به مادر کوه ها معروف است و یک کوه آتشفشانی فعال است.

سفر به بالی برای ماجراجویان و جوانان سفری جنجالی خواهد بود وقتی که به کوهنوردی در بالای کوه های پوشیده از گیاهان زنده استوایی بروند و برای زوج های جوان به دلیل وجود منظره های زیبای طبیعت مثل آبشارهای بلند و رودهای خروشان و سواحل آرام و زیبا به سفری به یادماندنی و رومانتیک تبدیل می شود. گردشگرانی که به همراه خانواده سفر می کنند می توانند در لوکس ترین هتل های بالی به تماشای غروب زیبای خورشید در بین ابرهای جزیره که با منظره های زیبای طبیعی ترکیب شده است بنشینند. شاید فکر کردن به مسافت طولانی سفر شما را دلسرد کند ولی بالی ارزش یک بار رفتن را دارد در اینجا شما انگار در بهشت زمینی به سر می برید و گذشت زمان برایتان بی معنی خواهد شد. برای سفر به بالی کافی است گوشی تلفن را بردارید و با رزرو یک تور بالی در یک هفته به بهترین سفر عمر خود ببرید. در این سفر شما به کوالالامپور پایتخت مالزی می روید و بعد از آن به جزیره ی بالی می روید.