• تورهای داخلی ایران ویژه نوروز 99


اخطار!
تور انتخابی شما منقضی شده است.پیشنهاد ما به شما تور های داخلی است. در حال انتقال به آن صفحه در 20 ثانیه آینده.
تاریخ شروع 1399/01/03
تهران
به
به
تاریخ اعتبار 1399/01/13
داخلی ایران
زمینی
وسیله نقلیه توریستی
مدت اقامت : 1 شب
شروع از : 1399/01/03
مسیرها
ردیف به مدت اقامت توضیحات
1 داخلی ایران 1 شب به توضیحات موجود در پکیج حتما توجه شود(شامل برنامه سفر و زمان حرکت)
ردیف 2
به داخلی ایران
مدت اقامت 1
توضیحات به توضیحات موجود در پکیج حتما توجه شود(شامل برنامه سفر و زمان حرکت)
هتل ها
نام هتل خدمات قیمت 2 تخته (هرنفر) توضیحات
BB
160,000 تومان
تور دریاچه ارواح
BB
280,000 تومان
تور یک روزه تنگه واشی
BB
350,000 تومان
تور یک روزه کاشان
BB
620,000 تومان
تور 2شب و 3 روز آبشار زمرد حویق --> 3 وعده غذا + 2 میان وعده
BB
640,000 تومان
تور کویر مصر 3روز --->5وعده غذا+2میان وعده
BB
960,000 تومان
تور طبس 4 روز --> 7وعده غذا+3میان وعده
BB
990,000 تومان
تور کردستان ----> 5وعده غذا + 3میان وعده
BB
1,680,000 تومان
تور 3/5 روزه طبس و کال جنی حرکت از مقابل هتل لاله
BB
1,800,000 تومان
تور لاهیجان مزرعه قو ---> 2شب و 3 روز
BB
1,880,000 تومان
تور 3شب و 4 روز شیراز
BB
2,770,000 تومان
تور ناشناخته های ایران 7 روز ---> 14وعده غذا+7میان وعده
نام هتل
خدمت BB
قیمت 2 تخته (هرنفر) 160,000 تومان
توضیحات تور دریاچه ارواح
نام هتل
خدمت BB
قیمت 2 تخته (هرنفر) 280,000 تومان
توضیحات تور یک روزه تنگه واشی
نام هتل
خدمت BB
قیمت 2 تخته (هرنفر) 350,000 تومان
توضیحات تور یک روزه کاشان
نام هتل
خدمت BB
قیمت 2 تخته (هرنفر) 620,000 تومان
توضیحات تور 2شب و 3 روز آبشار زمرد حویق --> 3 وعده غذا + 2 میان وعده
نام هتل
خدمت BB
قیمت 2 تخته (هرنفر) 640,000 تومان
توضیحات تور کویر مصر 3روز --->5وعده غذا+2میان وعده
نام هتل
خدمت BB
قیمت 2 تخته (هرنفر) 960,000 تومان
توضیحات تور طبس 4 روز --> 7وعده غذا+3میان وعده
نام هتل
خدمت BB
قیمت 2 تخته (هرنفر) 990,000 تومان
توضیحات تور کردستان ----> 5وعده غذا + 3میان وعده
نام هتل
خدمت BB
قیمت 2 تخته (هرنفر) 1,680,000 تومان
توضیحات تور 3/5 روزه طبس و کال جنی حرکت از مقابل هتل لاله
نام هتل
خدمت BB
قیمت 2 تخته (هرنفر) 1,800,000 تومان
توضیحات تور لاهیجان مزرعه قو ---> 2شب و 3 روز
نام هتل
خدمت BB
قیمت 2 تخته (هرنفر) 1,880,000 تومان
توضیحات تور 3شب و 4 روز شیراز
نام هتل
خدمت BB
قیمت 2 تخته (هرنفر) 2,770,000 تومان
توضیحات تور ناشناخته های ایران 7 روز ---> 14وعده غذا+7میان وعده

ردیف خدمات توضیحات
1 گشت شهری
ردیف مدرک تعداد
1 کپی شناسنامه
2 کپی کارت ملی
ملیکا حسن بیک (مسئول تور داخلی)
تور یک روزه کاشان 

سفر با اتوبوس توریستی برگزار می شود.

برنامه سفر

ساعت 5 صبح از مقابل هتل هما تهران به سمت کاشان حرکت می کنیم پس از صرف صبحانه در مجتمع رفاهی آفتاب قم مسیر را ادامه می دهیم 

در شهر کاشان از مجموعه فین،خانه بروجردی ها ، خانه طباطبایی ها و دیگر دیدنی های کاشان بازدید خواهیم داشت و نهار را در رستوران به صورت بوفه میل می نماییم.

پس از نهار بازدید از تپه ی سیلک را خواهیم داشت و در پایان روز به سمت  تهران حرکت می کنیم

تا ساعت 20 به تهران خواهیم رسید.

تور یک روزه تنگه واشی

سفرنامه  تور تنگه واشی یک روزه
تنگه واشی یا ساواشی در فیروزکوه و فاصله دو ساعت و نیم از تهران قرار دارد و از اردیبهشت ماه تا مهرماه هر سال پیشنهاد جالبی برای سفر است، در مسیر جاده فیروزکوه وارد مسیر تنگه واشی می شویم. به دلیل سرمای آب و منطقه امکان برگزاری تور تنگه واشی یک روزه از آبان ماه تا فروردین سال بعد میسر نیست و تاریخ های اجرا یک هفته پنجشنبه و یک هفته جمعه در نظر گرفته شده تا همسفرانی که علاقه مندند روز خلوت تر تنگه واشی را تجربه کنند روز پنجشنبه بروند و سایر علاقه مندان به تنگه واشی در روزهای جمعه و بر اساس تجربه ، تور تنگه واشی بدین صورت برگزار می شود و با توجه به شرایط طبیعی منطقه می بایست حتما کفش پیاده روی مناسب و لباس و کلاه و عینک آفتابی همراه داشته باشید تا در گذر از رودخانه هم لذت ببرید.
🔹ساعت 5 صبح حرکت از تهران به سوی جاده فیروزکوه، صرف صبحانه در رستوران مسیر، عبور از جلیزجند و ساعت 9 صبح ورود به منطقه و آغاز مسیر پیاده روی در تنگه واشی و عبور از رودخانه در بین دره سنگی، دیدار از کتیبه تنگه واشی یا همان کتیبه شکارگاهی فتحعلی شاه قاجار، مشاهده دشت بهشت و لذت از تفرجگاه قاجار، آبشار ساواشی، صرف ناهار در دشت سکوت (به عهده مسافر) و برگشت به تهران تا حدود ساعت 6 عصر.

سفرنامه تور لاهیجان

لاهیجان شهری تماشایی و دیدنی با تاریخی کهن و چشم‌اندازهای طبیعی فوق‌العاده است که مزارع چای و گل های معطر بهار نارنج در آن به هم آمیخته است که دیدن این همه زیبایی به راستی که برای هر بیننده‌ای تماشایی است. در این راستا آژانس الماس نشان با طراحی پکیج تور لاهیجان که در بازه زمانی 2 شب و 3 روز برگزار می‌شود قرار است بهترین لحظات را برای شما در شهر زیبای لاهیجان رقم بزند.

برنامه سفر روز اول تور لاهیجان آژانس الماس نشان ساعت 5 صبح از مقابل هتل هما تهران در خیابان خدامی میدان ونک شروع خواهد شد و پس از صرف صبحانه در مجتمع آفتاب درخشان صحرا راهی بازدید از تالاب سوستان خواهید شد. در این روز شما پس از صرف ناهار به بازدید از دیدنی های لاهیجان همچون آرامگاه کاشف الدوله، موزه چای، بقعه شیخ زاهد گیلانی می‌روید و بعد از سپری کردن یک روز عالی، شب را برای استراحت به هتل محل اقامتتان که مجتمع اقامتی مزرعه قوها نام دارد می‌بریم تا در فضای دلنشین این مجموعه خستگی از تن به در کنید.

 روز دوم تور لاهیجان آژانس الماس نشان پس از صرف صبحانه راهی سیاهکل می‌شوید تا از جنگل های سیاهکل دیدن کنید و بعد از گشت و گذار در این جنگل و عکس های یادگاری، به سمت مجمتع اقامتی و تفریحی مزرعه قوها می‌شوید و پس از صرف ناهار به بازدید از باغ گیاه شناسی این مجتمع تفریحی خواهید رفت و از خدمات هتل شامل: ماهی درمانی، استخر، مینی گلف، بیلیارد و ... بهره‌مند خواهید شد.

روز سوم تور لاهیجان آژانس الماس نشانپس از صرف صبحانه راهی شهر زیبای رودبار و منجیل خواهید شد شما در این مسیر می‌توانید از سوغاتی های رودبار و منجیل خریداری کنید و برای دوستان و اقوامتان ره توشه سفر ببرید. راهنمایان ما در آژانس الماس نشان قرار است برای شما خاطره‌انگیزترین سفرها را رقم بزنند تا همیشه لذت سفرتان در زیر زبانتان حس گردد.

آبشار زمرد حویق:

آبشار زمرد یکی از بکر ترین و دیدنی ترین آبشار شهر گیلان میباشد که در چند کیلومتری شهر تالش واقع شده است که برای رفت به این آبشار مسیر بیشتر خاکی و کوهستانی و دارای شیب‌های تند و سخت است.

آبشار زمرد حویق در 4 فصل سال مورد بازدید میباشد که آب و هوایی معتدل دارد در این منطقه دو آبشا نزدیک هم جود دارد که به آبشار های دوقولو معروف اند که یکی از آن ها پر اب و بزرگ و دیگری کوچک و کم عمق میباشد آبشار زمرد به دلیل وجود جلبک های زیاد این آبشار بسیار لیز است که کمی مشکل ساز می باشد  از دیگر جاذبه گردشگری این شهر قلعه صلصال میباشد که یکی از قدیمی ترین آثار تاریخی استان گیلان می باشدکه  روی تپه ای سنگی در شهر لیسار در محله ی قلعه دوش قرار دارد دیواره های این قلعه (صلصال) از گیاهان و سرخس ها پوشیده شده است.

کویر مصر

روز 1
حرکت شب هنگام به سمت کویر.

روز 2
حدود ساعت 8 به خورو بیابانک میرسیم و بعد از صرف صبحانه در اقامتگاه سنتی به سمت روستای مصر حرکت میکنیم.پس از شتر سواری به سمت رمل های شنی میرویم و روی شن های گرم کویری پیاده روی لذت بخشی خواهیم داشت و در کنار آرامش کویر میتوانیم هیجان سافاری و موتورهای ATV را تجربه کنیم.به سمت اقامتگاه سنتی برمی گردیم و بعد از ناهار و کمی استراحت به سمت دریاچه نمک میرویم.غروب آفتاب را در دریاچه نمک به تماشا مینشینیم سپس به اقامتگاه بازگشته و پس از صرف شام در یک شب نشینی عالی دور آتش شب را سپری خواهیم کرد

روز 3
پس از صرف صبحانه به روستای گرمه میرویم و بعد پیاده روی در میان باغ های انار و نخلستانهای خرما و گذشتن از قلعه تاریخی به چشمه ای در دل کوه با ماهیهای کوچک میرسیم...بعد از صرف ناهار به سمت تهران حرکت کرده و حدود ساعت 24:00 به تهران خواهیم رسید.

کردستان

یکی از استان های کشور میخواهیم سفر کنیم که نام آن کردستان است

درغرب کشور قرار دارد که دارای شهرستان هایی میباشد که عبارتند از: سنندج، مریوان، سقز، بانه، کامیاران، بیجار، قروه، دهگلان، دیواندره و سروآباد

کردستان از دو کلمه (کرد) و (ستان) می باشد که برای بهتر شناختن استان کردستان به چند شهر کردستان سر میزنیم

اولین شهرستان استان کردستان سنندج میباشد:

اولین جاذبه شهرستان سنندج کردستان خانه کرد (عمارت عاصف) میباشد که یکی از بناهای قدیمی میباشد که عمارت عاصف نمادی از هویت فرهنگی اقوام کرد و گنجینه مردم شناسی مردم کردستان میباشد که به 4 دوره تقسیم میشود، دوره ی اول صفویه، دوره ی دوم قاجاریه، دوره سوم پهلوی و در آخر آصف اعظم میباشد.معماری این عمارت دارای تزئینات آهک بری، کاشی کاری و سنگ کاری میباشد از آنجایی که شهرستان سنندج کردستان در ناحیه سردو کوهستانی قرار دارد ساختمان های این عمارت را روبه قبله ساخته اند و برای سقف های این ساختمان ها از جرز های قطور و سقف های دو  جداره استفاده کرده اند که از سرما جلو گیری کند.

بعد از بازدید از عمارت عاصف به موزه سنندج استان کردستان میرویم از دو بخش تاریخی و باستان شناسی تشکیل شده است آثار این بخش ها مربوط به نقاط مختلف کردستان میباشد که شامل: آثار سفالی، مفرغی، سکه ها، آینه کاری ها، گچ بری ها، عاج ها و استخوان ها است که در حفاری های علمی به دست آمده که در این موزه به نمایش گداشته شده است.

ناشناخته های ایران
پیمایش دره راگه رفسنجان، باغ شازده ماهان، آستان شاه نعمت الله ولی، ارگ بم، بازدید از موزه جیرفت، زمان آزاد برای خرید سوغات در بندر عباس، بازدید از تندیس بوم لنج مسی و موزه مردم شناسی بندر کنگ،قایق سواری در خلبج فارس، دیدار از جزایر خلیج فارس: بازدید پیرامونی جزیره شیدور (جزیره ماران)، جزیره لاوان، بازدید از بازار قیصریه لار، بازدید از غار سنگتراشان، بازدید مجموعه زیبای تخت جمشید، بازدید از سرو ۴۵۰۰ ساله ابرکوه، خانه تاریخی آقازاده ابرکوه، صرف غذاهای محلی و مراسم موسیقی محلی

تور طبس و کال جنی

در تور طبس و کال جنی، گذری خواهیم‌داشت بر کویر مرکزی ایران، شهری باستانی با نام تبس یا همان طبس، در خراسان بزرگ! نامی که کنایه‌ای از فراوانی تب و گرما در این جغرافیای کویری سرسبز است. در منطقه‌ی طبس به دیدار دره‌ی مخوف کال جنی، تنگه‌ی مرتضی‌علی، روستای خرو، طاق‌بند شاه عباسی، روستای ازمیغان، شالیزارهای روستا، باغ گلشن طبس، کویر طبقه، دریاچه‌ی نمک خور و بیابانک و تپه‌های شنی کویر خواهیم رفت.


تور شیراز و اقلید

در تور شیراز و اقلید همسفر با کلوت راهی شیراز، شهر راز می‌شویم. عطر و بوی باغ ارم را گره می‌زنیم به بازی رنگ و نور در مسجد نصیرالملک و مست از عطر ناب غزلیات حضرت حافظ شیرازگردی‌مان را کامل می‌کنیم. آبشار زیبای مارگون و تنگ براق در یاسوج و مراسم کلوخ‌پزی در شهر اقلید، خاطرات سفرمان را شیرین و دل‌چسب خواهد کرد.



ردیف ساعت رفت ساعت برگشت توضیحات
1 یکشنبه 3 فروردین , 05:00 یکشنبه 3 فروردین , 20:00 کاشان
2 دوشنبه 11 فروردین , 05:00 دوشنبه 11 فروردین , 18:00 تنگه واشی
3 سه شنبه 12 فروردین , 05:00 پنج شنبه 14 فروردین , 21:00 مزرعه قو
4 پنج شنبه 29 اسفند , 05:00 شنبه 2 فروردین , 21:00 دریاچه ارواح
5 دوشنبه 11 فروردین , 05:00 پنج شنبه 14 فروردین , 22:00 آبشار زمرد حویق و کویر مصر
6 چهارشنبه 6 فروردین , 05:00 شنبه 9 فروردین , 22:00 کویر مصر
7 جمعه 1 فروردین , 18:00 سه شنبه 5 فروردین , 22:00 طبس و کال جنی
8 شنبه 2 فروردین , 16:10 چهارشنبه 6 فروردین , 22:00 شیراز و اقلید

پیشنهادات ویژه الماس نشان

ایرلاین : ماهان
7 شب

تور کوالالامپور 4شب و سنگاپور 3شب ویژه نوروز 1403

تاریخ شروع پکیج از : 1402/11/28
قیمت از : 96,960,000 تومان
ایرلاین : ترکیش
10 شب

تور فرانسه ایتالیا اسپانیا (4شب پاریس 3شب رم 3شب بارسلون)

تاریخ شروع پکیج از : 1402/08/21
قیمت از : 274,706,000 تومان
ایرلاین : ترکیش
8 شب

تور فرانسه اسپانیا (4شب پاریس 4شب بارسلون)

تاریخ شروع پکیج از : 1402/08/21
قیمت از : 234,008,000 تومان
ایرلاین : ترکیش
6 شب

7 روز تور فرانسه(6شب پاریس)

تاریخ شروع پکیج از : 1402/08/21
قیمت از : 179,642,000 تومان
ایرلاین : ترکیش
9 شب

تور 10 روز سوئیس آلمان اتریش

تاریخ شروع پکیج از : 1402/08/21
قیمت از : 224,420,000 تومان
ایرلاین : ترکیش
6 شب

7 روز تور سوئیس(2شب زوریخ 2شب لوسرن 2شب لوزان ژنو)

تاریخ شروع پکیج از : 1402/08/22
قیمت از : 226,460,000 تومان
ثبت پرسش