• تورآفریقای جنوبی ویژه پاییز و زمستان و نوروز


اخطار!
تور انتخابی شما منقضی شده است.پیشنهاد ما به شما تور های آفریقای جنوبی است. در حال انتقال به آن صفحه در 20 ثانیه آینده.
تاریخ شروع 1396/08/17
تهران
به
به
تاریخ اعتبار 1396/12/29
کیپ تاون
هوایی
قطر ایر وی
مدت اقامت : 10 شب
شروع از : 1396/08/17
مسیرها
ردیف به مدت اقامت توضیحات
1 کیپ تاون 5 شب تاریخ های رفت 17 آبان 8 آذر 19 بهمن و 28 اسفند و تاریخ برگشت 28 آبان 19 آذر 30 بهمن و 10 فروردین تاریخ اجرای تور در نوروز 97 500 دلار افزایش نرخ دارد ساعت رفت : 22:40 و ساعت برگشت 12:35
2 سان سیتی 3 شب
3 ژوهانسبورگ 2 شب
ردیف 4
به کیپ تاون
مدت اقامت 5
توضیحات تاریخ های رفت 17 آبان 8 آذر 19 بهمن و 28 اسفند و تاریخ برگشت 28 آبان 19 آذر 30 بهمن و 10 فروردین تاریخ اجرای تور در نوروز 97 500 دلار افزایش نرخ دارد ساعت رفت : 22:40 و ساعت برگشت 12:35
ردیف 5
به سان سیتی
مدت اقامت 3
توضیحات
ردیف 6
به ژوهانسبورگ
مدت اقامت 2
توضیحات
هتل ها
نام هتل خدمات قیمت 2 تخته (هرنفر) قیمت 1 تخته (هرنفر) قیمت کودک با تخت (هر نفر) توضیحات
WESTIN

Radisson Blue

BB
BB
1,000 تومان
1,000 تومان
1,000 تومان
کودک بدون تخت 1999
نام هتل WESTIN

Radisson Blue

خدمت BB
BB
قیمت 2 تخته (هرنفر) 1,000 تومان
قیمت 1 تخته (هرنفر) 1,000 تومان
قیمت کودک با تخت (هر نفر) 1,000 تومان
توضیحات کودک بدون تخت 1999

ردیف خدمات توضیحات
1 ویزا
2 بلیط رفت و برگشت با پرواز الاتحاد
3 اقامت در هتل با صبحانه
4 ترانسفر فرودگاهی
5 بیمه مسافرتی
6 تورلیدر فارسی زبان
7 گشت شهری با ناهار
ردیف مدرک تعداد
1 اصل گذرنامه با 7ماه اعتبار

آفریقای جنوبی ، دنیایی است که در یک کشور خلاصه شده است. کشوری شگفت‌انگیز که وطن یکی از بزرگ‌ترین مبارزان راه آزادی یعنی نلسون ماندلا است. آفریقای جنوبی مقصدی فوق‌العاده برای سفر است، فرقی نمی‌کند که چه سلیقه‌ای داشته باشید، در این کشور دیدنی حتما جاذبه‌ای مطابق با علاقه‌ی خود پیدا می‌کند. این کشور از آنجایی که هم از نظر فرهنگی و هم از نظر ویژگی‌های طبیعی از جمله پوشش گیاهی و حیات وحش، بسیار متنوع و منحصربه‌فرد است، گویی جهان کوچکی را در دل خود جای داده است.

پارک‌های جنگلی متعدد، ۲۷۹۸ کیلومتر خط ساحلی، حیات وحش متفاوت و شهرهای شلوغ و پرزرق و برق تنها گوشه‌ای از زیبایی‌های آفریقای جنوبی هستند. این کشور، پهناور و متنوع است. حتی اگر ماه‌ها برای سفر به این کشور وقت بگذارید، باز هم بسیاری از جاذبه‌های آن را نمی‌توانید ببینید. اقتصاد پایدار، زیرساخت‌های گردشگری مناسب و ویژگی‌های فرهنگی و طبیعی دست به دست هم می‌دهند تا این کشور، به یک مقصد گردشگری عالی برای تمام سلیقه‌ها تبدیل شود.

امکان اتاق 3 تخته و حضور فرزند 11 سال به بالا در اتاق دو تخته نمیباشد 

واحد پول افریقا رند است هر یک دلار معادل 13 رند میباشد 

هتل 5 ستاره وستین کیپ تاون اقامت در قلب کیپ تاون این هتل در درواز واتر فرانت واقع شده تا مهمانان بتوانند از نزدیک به همه چیز شهر کیپ داون دسترسی داشته باشند

نرخ کودک زیر 2 سال 1000000  تومان میباشد 

برنامه سفر آفریقای جنوبی

روز اول:پرواز تهران به کیپ تاون در ساعت 22:40 شب قبل آغاز شده و تا ساعت 11:00 ظهر به وقت محلی به کیپ تاون میرسیم و به سوی هتل محل اقامتمان یعنی هتل وستین کیپ تاون وارد می شویم و استراحت میکنیم.

روز دوم:صرف صبحانه در هتل ,آغاز دیدار از پاشنه آشیل آفریقا یعنی شهر کیپ تاون در جنوب غربی آفریقا و دریک گشت نیم روزه به سوی تیبل مانتین میرویم که با ارتفاع بیش از هزار متر از سطح دریا و شکل خاص و طبیعی اش به مهمترین ویژگی طبیعی کیپ تاون تبدیل شده است و گروه های جادویی برای شما در اینجا برنامه های شگفت انگیزی دارد ,گذر از استادیوم فوتبال که در نزدیکی هتل است از سایر برنامه های امروز است,تپه سیگنال در ادامه گشت خواهد بود و محله بوکاپ که از دوران گذشته مالایی ها در اینجا سکونت دارند و با حال و هوای شهر از جمله پارلمان و کتابخانه شهر کیپ تاون با همراهی تور لیدر گروه تورهای جادویی تراول آشنا میشویم و پس از صرف نهار به مرکز خرید واتر فرانت میرویم تا فرصتی باشد برای خرید و دیدار بزرگترین مرکز خرید کیپ تاون.

روز سوم:صرف صبحانه در هتل,امروزبه سوی جنوب کیپ تاون میرویم به جایی که پانصد سال پیش برای پرتغالی هایی که دریانورد شده بودند یک دنیا بود و وقتی از این دماغه گذشتند ,ان را دماغه امید نیک ,یعنی امیدی برای رسیدن به هند نام گذاری کردند و حالا جاده ای را میپیمائیم که جاده چالوس ما را یاد آوری میکند و در هر نقطه ای از این مسیر با شکوه ,باید عکس گرفت و لذت برد.سوار برکشتی میشویم تا به جزیره فک های دریایی برویم و این موجودات دوست داشتنی را ببینیم و در ادامه به سوی منطقه کیپ پوینت می رویم تا دماغه امیدنیک یا دماغه طوفان را ببیتیم .ازبندر هوت و کمپس و ساحل با شکوه چاپمن دیدار میکنیم و البته برنامه گشت ما با دیدن محل زندگی پنگوئن ها کامل میشود ,همچنین شتر مرغ هایی که اصالت آنها استرالیایی هست را از نزدیک خواهیم دید.

روز چهارم:صرف صبحانه در هتل,امروز می خواهیم یک گشت ماجراجویانه داشته باشیم با هلی کوپتر واز فراز آسمان شهر کیپ تاون با هلی کوپتر گروه تورهای جادویی شهر را در دقایقی از بالا ببینیم ,تجربه ای منحصر به فرد که همیشه در ذهنمان جادویی باقی خواهد ماند .

روز پنجم :صرف صبحانه در هتل ,امروز وقت آزاد داریم برای علاقه مندی های خود در کیپ تاون تا روز آخر حضور در این شهر دوست داشتنی را خاطره ساز کنیم.

روز ششم:صرف صبحانه در هتل,تحویل اتاق و حرکت به سوی فرودگاه و ترک کیپ تاون به مقصد ژوهانسبورگ ,امروز پروازی دو ساعته را در عرض آفریقای جنوبی تا فرودگاه لانسریا تجربه خواهیم کرد و حوالی ظهر به این فرودگاه می رسیم تا به سوی محل اقامتمان در سان سیتی برویم و در مسیر از لانسریا تا سان سیتی ,گروه تورهای جادویی برنامه دیدار از پارک شیرهای سفید آفریقایی را برنامه ریزی کرده که فرصتی ویژه برای دیدن این نوع شیر است ,به محل اقامتمان یعنی هتل کسکید سان سیتی میرویم .شایان به ذکر است که پارک جنگلی پیلانسبرگ در فاصله نیم ساعتی سان سیتی است و گروه تورهای جادویی به دلیل کیفیت بالای  این هتل در اینجا به مدت سه شب اقامت میکند و برای بازدید به داخل پارک میرود تا از امکانات بهتر و بیشتری استفاده کنیم.

روز هفتم:صرف صبحانه,امروز فرصت استفاده از یکی از بهترین پارک های آبی جهان را داریم و سعی میکنیم که خستگی چند روز قبل را از تن به در کرده و اماده شویم برای سافاری فردا , پارک ابی برای میهمانان هتل رایگان است و هیجان انگیز و عصر امروز هم در صورت تمایل به همراه راهنمای تور به سوی نمایش کرو کودیل ها میرویم و خاطره ای خوب از این لحظات می سازیم.

روز هشتم:صرف صبحانه در هتل,امروز روز سافاری در پارک جنگلی پیلانسبرگ است,گشتی سه ساعته که شانس در دیدن حیوان ها تاثیر دارد و طبیعت بکر هم به کمک می آید تا بسازیم لحظاتی خاص را در ماجرا ماجراجویی در پارک جنگلی با گروه تورهای جادویی ,آفریقایی,کیپ بوفالو,پلنگ و پارک جنگلی پیلانسبرگ فرصتی است که اگر شرایط یاری کرد این حیوانات را ببینیم.

روز نهم:صرف صبحانه,تحویل اتاق ها و اماده شدن برای سفر زمینی چند ساعته از سان سیتی تا ژوهانسبورگ که البته در مسیر بازدیدی حیرت انگیز از دهکده فرهنگی لسدی خواهیم داشت و با نحوه زندگی بومیان آشنا میشویم و پس ازپایان دیدار به ژوهانسبورگ میرویم تل در هتل رادیسون ژوهانسبورگ اقامت کنیم.

روز دهم:صرف صبحانه در هتل,امروز آماده میشویم برای دیدار از میدان ماندلا که بزرگترین مجسمه نلسون ماندلا در این میدان است و در کنار ان عکس یادگاری روز اخر سفررا  میگیریم .ترک های عثمانی در ژوهانسبورگ مسجدی ساخته اند شبیه ایا صوفیه که نامش را مسجد نظامیه گذاشته اند و البته ناهار امروز را در یکی از رستوران های ترکیه ای به نام عثمان پالاس میل میکنیم و امروز از ژوهانسبورگ به سوی پرتوریاخواهیم رفت و کاخ ریاست جمهوری و میدان چرچ را خواهیم دید و از همه وقت مان در این روز استفاده میکنیم .

روز یازدهم:صرف صبحانه در هتل,تخلیه اتاق و حرکت به سوی فرودگاه ژوهانسبورگ برای بازگشت به ایران در ساعت 13:00.

ردیف ساعت رفت ساعت برگشت توضیحات

پیشنهادات ویژه الماس نشان

ایرلاین : ماهان
7 شب

تور کوالالامپور 4شب و سنگاپور 3شب ویژه نوروز 1403

تاریخ شروع پکیج از : 1402/11/28
قیمت از : 96,960,000 تومان
ایرلاین : ترکیش
10 شب

تور فرانسه ایتالیا اسپانیا (4شب پاریس 3شب رم 3شب بارسلون)

تاریخ شروع پکیج از : 1402/08/21
قیمت از : 274,706,000 تومان
ایرلاین : ترکیش
8 شب

تور فرانسه اسپانیا (4شب پاریس 4شب بارسلون)

تاریخ شروع پکیج از : 1402/08/21
قیمت از : 234,008,000 تومان
ایرلاین : ترکیش
6 شب

7 روز تور فرانسه(6شب پاریس)

تاریخ شروع پکیج از : 1402/08/21
قیمت از : 179,642,000 تومان
ایرلاین : ترکیش
9 شب

تور 10 روز سوئیس آلمان اتریش

تاریخ شروع پکیج از : 1402/08/21
قیمت از : 224,420,000 تومان
ایرلاین : ترکیش
6 شب

7 روز تور سوئیس(2شب زوریخ 2شب لوسرن 2شب لوزان ژنو)

تاریخ شروع پکیج از : 1402/08/22
قیمت از : 226,460,000 تومان
ثبت پرسش