صفحه اصلی / لیست هتل های سوچی /

هتل راشین سیزنز سوچی

هتل راشین سیزنز سوچی
Hotel Russian Seasons
تعداد اتاق : 112
وبسایت : https://rshotel.ru/
تلفن : 78622433400+

واقع  در المپیک پارک با 10 کیلومتر فاصله از فرودگاه سوچی قرار دارد. این هتل دارای استخر سرپوشیده ، مرکز بدنسازی و مرکز اسپا همراه با سونا می باشد. اتاق های این هتل طراحی مدرن دارند و مجهز به تهویه کننده هوا ، تلویزیون ، کتری و حمام همراه با سشوار می باشند. رستوران هتل غذاهای اروپایی و همچنین غذاهای سنتی روسی را سرو می کند. مرکز اسپای راشن سیزنز انواع درمان های زیبایی و سلامتی را انجام می دهد که شامل ماساژ و حمام بخار می شود. ایستگاه قطار آدلر در فاصله 8 کیلومتری این هتل قرار دارد که در صورت درخواست مسافرین خدمات ترنسفر به ایستگاه قطار با هزینه جداگانه انجام می گیرد. پارکینگ هتل رایگان می باشد.این هتل جذاب و لوکس در مکان ایده آل در Immeretinskaya lowland واقع شده است. بازدیدکنندگان نزدیک به اداری، کسب و کار، خرید، تفریحات و جاذبه های توریستی، و همچنین تنها یک پیاده روی کوتاه از اتصالات عمومی حمل و نقل هستند. با توجه به پارک های سبز و اسکی کوهستانی، این مقصد ایده آل برای یک تجربه تعطیلات عالی و همراهی تور سوچی  است. واحدهای مسکونی بزرگ، مدرن و پر نور، برای مهمانان مناسب هستند که بتوانند در طول اقامتشان کاملا استراحت کنند دسته های برتر عبارتند از پنت هاوس خصوصی در طبقه بالا هتل با تجهیزات پیشرفته ای چون دکور روشن. این هتل خدمات بالایی را شامل می شود، از جمله آبگرم، نوار لابی، مرکز تناسب اندام و استخر شنا فوق العاده. بالکن مینی بار تهویه مطبوع مینی بار رستوران رستوران حیوانات خانگی خدمات اتاق تناسب اندام گاوصندوق اداری مرکز تجاری صندوق امانات صندوق امانات دسترسی به صندوق امانات 24 ساعته نگهداری از کودکان خدمات تمیز کردن خشکشویی رایگان کامل صبحانه بوفه

توجه نرخ اتاق در لیست اتاقهای دو نفره در هر اتاق، مگر اینکه خلاف گفته شده باشد و هزینه های پرداخت مالیات و هزینه های خدمات را نادیده بگیرد.روسی فصلی لوکس یک هتل 12 طبقه در یک منطقه خرید از سوچی است که در نزدیکی استادیوم فیشت المپیک، پارک المپیک و بازار ماندارین قرار دارد. اتاق های طراحی، همراه با فروشگاه سلمانی، فروشگاه زیبایی و سونا. هتل روسی Seasons Deluxe در نزدیکی ساحل شنی قرار دارد. یک استادیوم و یک اقیانوس آرامی از هتل می باشد.

این هتل دسترسی سریع به رودخانه و کوه ها را فراهم می کند.مهمانان می توانند از طریق Adler - فرودگاه سوچی در 5 دقیقه به هتل راشین سیزنز لوکس برسند.

اتاقهای هتل روسی Seasons Deluxe با Wi-Fi رایگان، کنترل آب و هوای فردی، پاسیو، تلویزیون و آهن با اتو و میز اتو می باشد. برخی از اتاقها دارای منظره ای از شهر هستند. اتاق ها دارای دکوراسیون روشن است. هر روز صبح می توانید صبحانه را در رستوران بخوانید. نوار کافی نت چای و قهوه است.امکانات هتل شامل پارکینگ، مبادله ارز و اتاق های دوست داشتنی آلرژی است. یک مرکز سلامت، یک اتاق درمان و یک سولاریوم و همچنین حمام بخار ترکیه و ماساژ رفلکس در سایت وجود دارد. این هتل دارای کلاس های تناسب اندام و یک سالن ورزشی برای مهمانان فعال می باشد.اینترنت بی سیم در کل هتل به صورت رایگان در دسترس است.

پارکینگ رایگان عمومی در سایت امکان پذیر است.

تعداد طبقات: 12. تعداد اتاق: 112.


رستوران
ورود حیوانات
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
خدمات 24 ساعته در اتاق
آسانسور
رستوران فضای باز
مینی بار رایگان
کافی شاپ
خشکشویی
صندوق امانات
سشوار
باشگاه بدنسازی
ساحل اختصاصی
سونا
ماساژ
بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
بار
ثبت پرسش

جاذبه های گردشگری سوچی