صفحه اصلی / لیست هتل های کیش /

هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس کیش
Hotel ققنوس
تعداد اتاق : 70
وبسایت :
تلفن :
کیش، میدان امرکبیر، خیابان دانش، مجتمع هتل ها
یکی از هتل آپارتمان های دو ستاره شهر کیش واقع در کشور ایران می باشد. این هتل در نزدیکی هتل عالی قاپو و هتل فلامینگو و مرکز خرید زیتون قرار دارد و همچنین از نظر دسترسی به امکانات شهر، موقعیت خوبی را داراست و نزدیکترین رستوران معروف یه این هتل، رستوران کوه نور می باشد.
این هتل در موقعیت کوشا در جزیره کیش واقع شده است. فاصله زمانی هتل ققنوس تا فرودگاه شهر هشت دقیقه می باشد و همچنین فاصله تا مرکز شهر پانزده دقیقه می باشد و فاصله زمانی تا ساحل تقریبا 10 دقیقه می باشد. فضای سبز و درختان محوطه این هتل باعث شده تا مسافران از هتل ققنوس به عنوان هتل باغ قفنوس نیز یاد کنند. میانگین درصد رضایت مندی مسافران از هتل ققنوس حدودا بین 75 تا 90 درصد می باشد.
هتل ققنوس کیش دارای 70 اتاق است، تمامی اتاق های هتل ققنوس کیش شامل تلویزیون ال سی دی، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، فن، گاو صندوق، یخچال، فضای نشیمن، میز و کمد می شوند. سرویس بهداشتی خصوصی اتاق ها مجهز به دوش و توالت است. از امکانات هتل ققنوس می توان به پارکینگ رایگان، اتاق های عایق صدا، سیستم گرمایشی، پذیرش و خدمات 24 ساعته اشاره کرد. از دیگر سرویس های این هتل، سرویس رایگان چای و قهوه به اتاق ها می باشد
رستوران
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
پذیرش 24 ساعته
یخچال
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
ثبت پرسش

جاذبه های گردشگری کیش

KISH