صفحه اصلی / لیست هتل های کوش آداسی /

هتل لابراندا افسوس پرنسس کوش آداسی

هتل لابراندا افسوس پرنسس کوش آداسی
Hotel Labranda Ephesus Princess
تعداد اتاق : 352
وبسایت : http://www.ephesusprincess.com.tr/en/
تلفن : +90 232 893 10 11

هتل افسوس پرنسس، این هتل هتلی 5 ستاره است که تا مرکز شهر 8 کیلومتر فاصله دارد. این هتل در دامنه کوه در کنار باغ‌های مشرف‌به دریای اژه می‌باشد و به‌نوعی به یک تفریحگاه مجلل محسوب می‌شود.هتل افسوس پرنسس نزدیک شهر سلجوق و سایت باستانی افسوس قرارگرفته و فاصله آن تا فرودگاه بین‌المللی ازمیر 75 کیلومتر است.که معادل یک ساعت رانندگی است.

این هتل جمعاً دارای 352 اتاق است که این 352 اتاق شامل اتاق‌های استاندارد ، ویلایی ، سوپریور و ... می‌باشد. این هتل دارای امکانات گوناگونی است که ازجمله آن می‌توان به 3 آسانسور شیشه‌ای پانوراما در ساختمان مرکزی ، استخر روباز بزرگ با تراس آفتاب ، استخرهای سرپوشیده ، بوفه‌های عرضه مواد خوراکی و ... 

در این هتل 6 رستوران تخصصی فعالیت دارد که از بین غذاهای این رستوران‌ها می‌توان به غذاهای بین‌المللی ایتالیایی ، ترکی ، دریایی ،غذاهای آسیایی و غذاهای وینی عرضه میشود. همچنین 9 کافه ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی ، کافی‌نت اسپا ، امکانات پرداختن به انواع ورزش‌ها از قبیل تنیس ، والیبال ساحلی ، حمام ترکی ، سونا ، ایروبیک ، ماساژ ، مرکز مراقبت از پوست ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، سرگرمی‌های شبانه  و موسیقی زنده مجهز است.

رستوران
خدمات 24 ساعته در اتاق
آسانسور
رستوران فضای باز
کافی شاپ فضای باز
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
سشوار
سرویس رایگان رفت و آمد
پارکینگ
استخر سرباز
سونا
ماساژ
ورزش های آبی (غیر موتوری)
استخر ویژه کودکان
تیم انیمیشن
ساحل اختصاصی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
ثبت پرسش

جاذبه های گردشگری کوش آداسی