نکات سفر در فصل بارندگی

در فصلی از سال هستیم که امکان بارندگی در هرجایی ممکن است و شرایط آب و هوایی مخصوصا در کشورهای آسیایی به گونه ای شده است تعداد سفرها رو به کاهش است ولی با این شرایط هم می توان با رعایت نکات ضروری، سفر متفاوت در آب و هوای سرد و بارنی را تجربه کرد، ما به گردشگران و مسافرانی که قصد سفر دارند پیشنهاداتی را ارائه می کنیم تا بتوانند سفر لذت بخش و بی خطری را داشته باشند. اگر شما هم جزء گردشگرانی هستید که به صورت کمپینگ سفر می کنید و عاشق این هستید که در بین راه چادر برپا کنید و اردو یزنید، باید ملزومات لازم برای سفر را به همراه داشته باشید تا سفر پرماجرایتان را به سلامت به پایان برسانید.

بهتر است در فصل پاییز و زمستان قبل از سفر وسایلی مانند: لباس گرم و مناسب مثل یک بارانی سبک و یا لباس ضد آب، کیف ضد آب که در مناطق بارانی بسیار مفید واقع می شود، کرم ضد آفتاب که حتی در مواقعی که هوا بارانی می باشد برای مهار کردن اشعه UV باید استفاده شود،، کرم مخصوص گزیدگی حشرات مخصوصا در سفر به کشورهای آسیایی، چتر، کفش مناسب و صندل  البته علاوه بر لباس های گرم و زمستانی لباس های سبک و خنک نیز همراه خود داشته باشید زیرا بعد از این که باران قطع شود هوا ممکن است گرم و مرطوب شود. توصیه ما به مسافران قبل از سفر این است که آب و هوای مقصد سفرشان را بدانند و مناسب با آن وسایل و تجهیزات لازم و مورد نیاز سفر خود را به همراه داشته باشند و با این کار بیشتر از سفر خود لذت خواهند برد.

شاید در کشورهای مانند تایلند و هند که باران های موسمی همراه با گرما و رطوبت، کمی آزار دهنده باشد، اما اگر وسایل لازم و ضروری همراه مسافر موجود باشد به حتم این سفر به تجربه ی جالبتری برای گردشگران در این فصل زیبا تبدیل خواهد شد.