بانکوک بهترین مقصد گردشگری سال از نگاه گردشگران


شهر بانکوک در کشور تایلند مقام بهترین مقصد گردشگری در سال 2016 را به خود اختصاص داد در صورتی که در سال گذشته لندن بهترین شهر گردشگری جهان معرفی شد. با سفر به تایلند خواهید فهمید که بانکوک واقعا شهری پر از تفریح و خرید و دیدنی های جذاب تاریخی مانند معبدهای بودایی است، بانکوک شهری است که می توانید در آن به تماشای معروف ترین بناهای تاریخی جهان مثل کاخ پادشاهی بانکوک، معبد بودای خوابیده بانکوک، شهر تاریخی آیوتایا بانکوک که مملو از آثار تاریخی و باستانی است بروید و یا برای خرید علاوه بر مراکز خرید معروف به بازار شناور روی آب بانکوک نیز بروید و خریدی متفاوت را تجربه کنید.گردشگرانی که زیاد به تایلند رفته باشند می دانند که بهترین شهر برای خرید و خوب و راضی کننده با قیمت مناسب بانکوک است، در کل تایلند برای سفری ارزان و کم هزینه گزینه ی مناسبی است و شما می توانید با رزرو یک هتل ارزان قیمت و معروف مثل رامادا پلازا و یا هتل آسیا بانکوک، اقامت خوب و به صرفه ای  داشته باشید.

شهر بانکوک برای گردشگرانی که سالانه به این شهر سفر می کنند جاذبه های توریستی بسیاری را در نظر گرفته است که می توان به دنیای وحش بانکوک، باغ رز بانکوک، مزرعه تمساح ها بانکوک، باغ وحش دوزیت بانکوک، مجسمه بودای زمردین بانکوک اشاره کرد که بازدید از این جاذبه های گردشگری بانکوک برای خانواده ها نیز مناسب است.

در نظر مسافرانی که به تایلند سفر کرده اند، بانکوک شهری پر از دیدنی و شادی است که مغازه ها رنگارنگ و غذافروشی های خیابانی وسوسه انگیز هیاهوی این شهر را دو چندان می کند. با تور تایلند سفری به شهری شلوغ و رنگارنگ با لبخندهای همیشگی را از دست ندهید، هرچند ممکن است آلودگی شهر بانکوک کمی آزاردهنده می باشد ولی برای سفری چند روزه جذاب و به یاد ماندنی خواهد شد. اگر می خواهید در مورد بانکوک بیشتر بدانید به صفحه دانستنی های بانکوک بروید.