محله هوتونگ پکن

یکی از قدیمی ترین محله های توریستی در پکن، محله هوتونگ می باشد که اگر دوست دارید محل تولد فرهنگ های سنتی و قدیمی چین را ببینید به این منطقه از پکن بروید که هنوز هم رنگی از فرهنگ گذشته بر روی در و دیوار ساختمان های خاکستری این محله دیده می شود، محله هوتونگ یا خوتونگ برای خود داستانی دارد که به زمان حکومت مغول ها بر چین برمیگردد و این کلمه به معنی صدای افتادن سطل آب در چاه می باشد که امروزه وقتی مردم از این کلمه استفاده می کنند منظورشان کوچه های باریک و قدیمی است.

بازدید از این منطقه را در سفر چین از دست ندهید زیرا که با تغییر سبک زندگی مردم و مدرن شدن محل زندگی، بعید نیست که این مکان بسیار قدیمی و با ارزش جایش را به آسمان خراش ها و برج ها سر به فلک کشیده بدهد. نکته جذاب در این بازدید این است که شما به دلیل کم عرض بودن معابر محله هوتونگ باید برای رفت و آمد از درشکه استفاده کنید و در کوچه پس کوچه های آن سوار بر درشکه به گذشته سفر کنید و مردمی را که هنوز هم در این منطقه زندگی می کنند می توانید ببینید و یکی از جاهای جذاب در این محله دریاچه ی بسیار زیبایش به نام  دریاچه هوهای می باشد. پیاده روی در ساعت های غروب آقتاب در کنار این دریاچه با منظره های دیدنی جذاب خواهد بود.

گردشگران عزیز در سفر با تور چین بازدید از جاذبه های گردشگری پکن را که جنبه بسیار تاریخی دارند و خیلی قدیمی هستند در الویت قرار دهید.