شهر باستانی ژوجیاجیائو شانگهای

از مکان های گردشگری شانگهای شهرهای قدیمی و باستانی می باشد که یکی از معروفترین آنها شهر باستانی ژوجیاجیائو می باشد که به ونیز شانگهای معروف می باشد. این شهر دارای تاریخی 1700 ساله می باشد که از لحاظ جغرافیایی در حومه شانگهای واقع شده است. گردشگران تور شانگهای می توانند با قایق هایی کوچک در رودی که در این شهر قدیمی جریان دارد تردد کنند.
جالب است بدانید که  تعداد سی و شش پل از جنس چوب، سنگ و مرمر بر روی رودها ساخته شده اند و از پل های معروف در شهر باستانی ژوجیاجیائو شانگهای می توان پل فنگ شنگ را نام برد که قدیمی ترین پل می باشد که با بازدید از این پل کتیبه ای سنگی را خواهید دید که بر روی آن هشت اژدها مرواریدی را احاطه کرده اند.
در این شهر باستانی در چین شاهد آثاری تاریخی مربوط به دوره امپراطوری کینگ و مینگ می باشد را نیز خواهید دید که خیابان شمالی یکی از این آنها می باشد. از دیگر جذابیت های تاریخی در این شهر که نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب کرده است، ساختمانی پنج طبقه به نام چشم انداز ماه می باشد که در واقع بلندترین سازه در این شهر می باشد و این بنا در باغ معروفی به نام باغ ما قرار دارد.

با تور چین از جاذبه های گردشگری شانگهای مانند شهرهای تاریخی شانگهای دیدن کنید.