باغ رز بانکوک

بانکوک با 1568.7 کیلومتر مربع مساحت پایتخت و پرجمعیت ترین شهر تایلند است؛ این شهر به دلیل زندگی پر جنب و جوش خیابانی و نقاط دیدنی فرهنگی و همچنین مناطق مشهور انتخاب اول گردشگران تور تایلند می باشد. منطقه بانکوک با داشتن آب و هوای گرمسیری در طول سال، یک مکان مناسب برای سفر در هر زمان از سال می باشد اما بهترین زمان سفر به این شهر بین نوامبر تا مارس بوده و تور ارزان بانکوک را میتوان در ماه های جولای تا اکتبر (فصل بارانی) یافت.

شهر بانکوک دارای مجموعه گسترده ای از شگفتی های معماری مدرن و بناهای باستانی است؛ در اینجا آسمان خراش های برجسته در کنار معابد و صومعه ها در هماهنگی قرار دارند. سبک آشپزی و غذاهای محلی تایلندی در کنار غذاهای بین المللی در خیابان ها و رستوران های متنوع برای هر سلیقه و بودجه ای به نمایش گذاشته می شوند. بازارهای شناور سنتی، دنیای سافاری، موزه مادام توسو، معبد آرون و سایر معابد بینظیر، کاخ پادشاهی و محله چینی ها از جمله برترین جاذبه های توریستی بانکوک هستند که در کنار آب و هوای مناسب و طبیعتی زیبا عوامل مهم جذب گردشگران به تور بانکوک می باشند. علاوه بر بازارهای شناور و سنتی درشهربانکوک، بازارها و مراکز خرید مدرن بسیاری وجود دارند که کیفیت خوب و قیمت مناسب باعث شده تا بسیاری از افراد با هدف خرید با تور بانکوک همراه شوند؛ از بهترین مراکز خرید بانکوک می توان به مرکزخرید پلاتینیوم، MBK، سنترال ورد، بازار پراتونام و چاتوچاک اشاره کرد.


باغ رز بانکوک Bangkok Rose Garden

باغ رز بانکوک در Suan SamPhran واقع در حومه بانکوک، یک مرکز فرهنگی که دارای محیطی مجللی است و هنگام مسافرت با تور بانکوک یک مکان ارزشمند و آرامش بخش به شمار میرود. با اشغال 75 هکتار مساحت زمینی، این باغ رز در واقع یک باغ گیاه شناسی می باشد که علاوه بر وجود انواع گلهای رز و ارکیده، یک مکان فرهنگی برای آشنایی با جغرافیا و طبیعت تایلند می باشد. نکته برجسته این مجموعه گل آرایی زیبا بخش های مختلف، دریاچه مرکزی و مجموعه ای از کارهای هنری روز افزون ساختنی می باشد. مجموعه Suan Sampran بیش از 140،000 متر مربع دارای خانه های درخت ساج به سبک تایلندی و یک زمین گلف و همچنین مزرعه و دهکده ارگانیک Patom است.


باغ رز بانکوک


باغ گل رز بانکوک به طور منظم میزبان عروسی های سنتی تایلند یا مراسم های مشابه نیز می باشد. این پارک همچنین دارای یک هتل 160 اتاقه کنار دریا، چندین رستوران و اتاق مهمانی مشرف به رودخانه است. برای لذت بردن ازباغ رز در تور بانکوک، از بازار فضای آزاد صنایع دستی و غذا فروشی های این محوطه دیدن کنید. همچنین یک بازار شناور کوچک در زیر سایه درختان بزرگ قدیمی وجود دارد که اگر فرصت بازدید از بازارهای شناور بانکوک (مانند Damnoen Saduak یا Amphawa ) را ندارید، یک فرصت عالی است.

چندین نمایش جالب در باغ رز برای بازدیدکنندگان تور بانکوک وجود دارد که شامل بوکس تایلندی، موی تای، مهارت شمشیربازی، رقص فرهنگی تایلندی و مهارت های صنایع دستی و آشپزی است. برای تفریح و هیجان کودکان نمایش فیل ها انتخاب مناسبی می باشد، همچنین یک زمین گلف و سالن های ماساژ برای بزرگترها نیز وجود دارد. هزینه بلیط ورودی باغ رز در تور بانکوک برای بزرگسالان 750 و برای کودکان (زیر 12سانتی متر) 600 بات می باشد.

شماره تماس : 006634322588

ساعات کاری : همه روزه از 8 صبح تا 6 عصر


نکاتی برای بازدید از باغ رز بانکوک

•        قیمت ورودی و امکانات ممکن است با توجه به فصول بازدید تغییر کند.

•        مناسب برای قدم زدن ها و پیک نیک های خانوادگی در تور بانکوک.

•        برگزاری انواع نمایش های فرهنگی تایلندی.

•        اجاره خودرو یا تاکسی بهترین حالت حمل و نقل است.

•        وقت کافی برای بازدید از این باغ اختصاص دهید.


نمایش فیل ها در باغ رز بانکوک


دسترسی به باغ رز در تور بانکوک

باغ گل رز در Suan Sampran بخشی از یک مرکز بزرگ فرهنگی در Nakhon Pathom، در فاصله 30 کیلومتری غرب مرکز شهر بانکوک مجاور رودخانه Nakhon Chaisi قرار دارد. با توجه به مسافتی که در نظر گرفته شده، بازدید از باغ رز نیمی از روز وقت صرف می شود، اما اگر وقت زیادی برای گشت و گذاردر پایتخت داشته باشید بهتر است وقت بیشتری برای بازدید از باغ گل سرخ اختصاص دهید. دسترسی به باغ رز از بانکوک با اتومبیل، باید در جاده Phetchakasem تا کیلومتر 32 بروید و در سمت چپ تابلویی به سمت باغ مشاهده خواهید کرد؛ بسته به ترافیک، رسیدن به آنجا حدود 1 ساعت طول می کشد. همچنین توسط حمل و نقل عمومی در تور بانکوک دسترسی به باغ رز امکان پذیر بوده، از Tha chang می توانید با اتوبوس شماره 123 یا از ترمینال اتوبوس در جنوب شرقی بانکوک سوار شوید. شما انتخاب های بسیاری دارید؛ می توانید با اتوبوس بانکوک - ناخون پاتوم ، بانکوک - راتچابوری، بانکوک - سوپانبوری و بانکوک - خطوط Aom Yai-Sam Phran-Nakhon Pathom به آنجا بروید.

معمولا تورهای روزانه ای برای بازدید از باغ رز در تور بانکوک وجود دارد که با دریافت هزینه ای مازاد سرویس حمل و نقل ازدرب هتل و یک راهنمای انگلیسی زبان را ارئه می کنند. معمولا این تورها شامل بازدید از بازارهای شناور بانکوک یا سایر جاذبه های گردشگری بانکوک مانند معبد Sawang Arom و Klang Bang Kaeo ، محله چینی ها Salaya و باغ وحش فیل ها می شوند.

آدرس : Km 32 Pet Kasem Road, Sampran, Nakhon Pathom, 73110 Thailand